Astaloca schreef:Peerke_ schreef:
Als je ze lang genoeg bakt, worden ze vanzelf hard..
Ofnee, bevroren! dan worden ze van zelf wel opgewarmd
en dan op tafel zetten! ''ZELF WARM GEMAAKT!''
''KAN WEL WAT VOCHTIG ZIJN!''
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
kirri schreef:love_western schreef:Ijsklontjes moet je niet van onder indrukken. Is koud haha. Sindsdien zeg ik nooit meer bluf haha
jij durft
Geryon schreef:Wat vinden jullie eigenlijk van fisting? *kotsneigingen*
Mijn vriend en ik snappen beide niet hoe dat mogelijk is![]()
Zijn vuist past al niet bij het stuk tussen m'n benen, laat staan erin. Meer dan 2 vingers passen er ook niet in trouwens
love_western schreef:Geryon schreef:Wat vinden jullie eigenlijk van fisting? *kotsneigingen*
Mijn vriend en ik snappen beide niet hoe dat mogelijk is![]()
Zijn vuist past al niet bij het stuk tussen m'n benen, laat staan erin. Meer dan 2 vingers passen er ook niet in trouwens
Weet niet. Nog nooit gedaan. Maar als ik kijk naar de handen van mijn vriend, gaat dat ook nooit passen
Astaloca schreef:Serendip90 schreef:Hoe je ze eruit krijgt zou ik me drukker om maken....
"ja meneer de dokter.... ik was aan het experimenteren met... druiven"![]()
.. het erge is nog dat ik tegenover de dokter woon en die ziet me dus iedere dag
Serendip90 schreef:Astaloca schreef:Hoe je ze eruit krijgt zou ik me drukker om maken....
"ja meneer de dokter.... ik was aan het experimenteren met... druiven"![]()
.. het erge is nog dat ik tegenover de dokter woon en die ziet me dus iedere dag
[/quote]
Geryon schreef:love_western schreef:
Weet niet. Nog nooit gedaan. Maar als ik kijk naar de handen van mijn vriend, gaat dat ook nooit passen
Ook van die lekkere grote handen? Ik vind dat zo aantrekkelijk!