Het "Laat je even opbeuren" topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xxemmely

Re: Het "Laat je even opbeuren" topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 20:06

Dankjewel voor de felicitaties!
Het gaat me eigenlijk wel redelijk goed af zo aan het begin van de week. Ik merk dat steeds meer mensen in de klas gezellig tegen me praten en ook echt samen met me willen werken (zit weer in een nieuwe klas en dit was voorheen minder) Helaas nog steeds last van dat ik mensen zie praten over mij en dat maakt mij alsnog weer heel onzeker

Voor iedereen een digi knuf! :(:)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 14:21

Afbeelding

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 14:49

xxemmely schreef:
Dankjewel voor de felicitaties!
Het gaat me eigenlijk wel redelijk goed af zo aan het begin van de week. Ik merk dat steeds meer mensen in de klas gezellig tegen me praten en ook echt samen met me willen werken (zit weer in een nieuwe klas en dit was voorheen minder) Helaas nog steeds last van dat ik mensen zie praten over mij en dat maakt mij alsnog weer heel onzeker

Voor iedereen een digi knuf! :(:)

Ik vind dit topic net weer terug :o ... Sorry meisjes!

Toevallig heb ik maandag een les gehad op school, die ging over sociaal wenselijk gedrag, zelfbeeld en imago. Mijn docente deed een leuke test. Ze vroeg ons even naar haar te kijken en vroeg ons 1 ding op te noemen wat we zagen of wat ons opviel.
We zijn allemaal volwassenen, maar er kwamen leuke dingen uit. En weet je wat het geinigst was? Zij vindt zichzelf erg klein, te klein. En niemand van ons heeft daar iets over gezegd tegen haar. Wel werd er gezegd dat ze een mooi figuur heeft, een leuke lach, een mooie sjaal en weet ik het allemaal wat.
Vaak zie je zelf hele andere dingen dan die de mensen om je heen zien. Daar waar jij denkt dat iemand over jou praat, hoeft er helemaal niet over je gepraat te worden.
Je zult zien, hoe vrolijk je bent, hoe opener en hoe meer je lacht, hoe meer je positieve mensen aantrekt en je contact met anderen krijgt!

Kortom, denk niet te slecht over jezelf, je bent uniek en dat is juist zo mooi! <3

xxemmely

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 21:08

Mooi gezegt Sunshine80!
Voor mijn zelfvertrouwen enzo ga ik waarschijnlijk ook een weerbaarheidstraining doen.
Vanmorgen helaas al om 8 uur vanuit school ziek opgehaald door me stiefvader, was zo misselijk dat ik niet met het openbaar vervoer durfde. Iedereen wenste me wel beterschap en dat deed me best goed

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 10:20

Hè getsie! Buikgriep of gaat het al wat beter?

xxemmely

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 10:36

Gewoon heel erg verkouden denk ik. Ben misselijk, hoofdpijn, snel moe en heel veel en erg hoesten. Gelukkig is die misselijkheid wel ver weg nou maar voel me nog steeds beroerd. Dus vandaag nog maar een dagje thuis blijven en dan zien we morgen wel weer.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 10:42

Morgen ook lekker thuisblijven :(:)
Laat je maar een beetje vertroetelen, dat heeft een mens weleens nodig op z'n tijd !
Beterschap :*

xxemmely

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 10:55

Dankjewel! Ja denk inderdaad dat ik morgen nog maar een dagje uitziek en dan zaterdag weer probeer te werken. Heb net paracetamol met codiene op dus hoop dat dat beetje helpt tegen alle pijn.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 11:01

Vast wel .. en zorg dat je een beetje warm blijft, koppie thee erbij :+:

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 12:03

Afbeelding

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 15:12

Afbeelding

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 15:15

Hier dikke prut, na een zware week en veel geregel, 2 zieke kindjes, bijna geen slaap...
Ben ik vanmorgen afgewezen tijdens het laatste gesprek bij de politie, terwijl ik verder de hele procedure al succesvol had doorlopen.
Ik ben even op, leeg, moe en verdrietig... Morgen de crematie van Marieke, eens kijken hoe ik me na vrijdag eens bij elkaar weet te rapen...
Laatst bijgewerkt door Lottie84 op 06-12-12 15:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 15:20

Afbeelding

Jemig meis! Hebben ze ook aangegeven waarom je afgewezen bent?? Kun je daar nog iets aan veranderen?! Een oud vriendinnetje van mij is meerdere keren afgewezen, ze bleef proberen en zit nu al jaren bij de politie ;) (kun je uiteraard dan volgende week op terug komen, eerst deze week eens een beetje proberen af te sluiten!!)

(shirley, jij hebt wel wat met varkentjes?! }> )

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 15:23

*edit*

Ik mocht het later nog een keer proberen, maar eerlijk gezegd... Alles was super goed gegaan, het korpsgesprek, de capaciteiten test, sporttest, alles alles... en nu, drie dagen voordat ik zou starten aan de academie stort alles in elkaar.. Ik weet niet of ik daar nog een keer in wil stappen..
Laatst bijgewerkt door Lottie84 op 06-12-12 15:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 15:30

Onvoorstelbaar!!!!! Kan me heel goed voorstellen dat je er voor nu zeker even klaar mee bent!!
Als je het echt graag wilt, zou je mettertijd eens kunnen kijken of er een administratieve functie binnen de politie vrij is en van daaruit verder!? (weet niet of dat bij jullie zo is, maar bij ons zoeken ze mensen voor de vrijwillige politie. Van daaruit zou je zeggen moet je ook makkelijker verder komen!?)

Thuis alles weer wel alles onder controle??

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 15:31

Dit was voor de vrijwillige politie, ze stellen aan VP dezelfde eisen als niveau 4 hoofdagent.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 15:37

:oo (en dan maar klagen dat ze zo weinig mensen kunnen krijgen...)
het is super balen, zeker na zo'n week als deze, maar er moet gewoon iets anders moois op je pad komen!!!

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 15:41

Ik blijf erop hopen, maar ik zie het even duister in. Had naast het politiewerk alvast een part time baantje willen zoeken, omdat we pas in juli de straat op mochten, maar je komt nergens binnen.
Ik heb dik 10 jaar retail ervaring, alleen maar positieve recensies en je word nog afgewezen voor een simpele schoenenzaak..

Er is niks te vinden. Zal voorlopig waarschijnlijk nog gewoon thuiszitten, en dat zonder politie in het vooruitzicht. Weg droom..

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 15:45

Dat je wordt afgewezen in de detailhandel heeft absoluut niets met jou te maken!!!!! Ze willen heel simpel zo jong mogelijke medewerkers (met zoveel mogelijk ervaring liefst }:0 )
Eigenlijk moet je het treffen dat je via via ergens terecht komt!
Iets in de beveiliging niets voor jou???
Je hebt kindjes, zou je oppasmoeder iets vinden??

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 15:46

Voor beveiliging en opvang mama moet je tegenwoordig ook diploma's hebben...

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 15:47

En dat behalen is geen idee??

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 15:49

Tja, dan zit ik een beetje met de kids, qua opleiding etc. Bij de vrijwillige politie was de opleiding in de avonduren en kon ik zelf 's avond thuis studeren als de kids sliepen. Dat was goed te combineren..

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 15:51

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 15:58

Wat een fijne tip! Ik ben alleen meer een klassikaal typje.
Ik zal me overal in gaan verdiepen, maar politiewerk wilde ik al van kinds af aan, word even schakelen.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 16:09

er zijn ook avondscholen!!
Als je je droom bij de politie niet op wilt geven, zijn dit soort dingen wel mooie opstapjes!! ;)
Het is alvast een begin en dan kun je later weer verder kijken!