@ Jorine, hoe is je weekend geweest? Heb je je goed kunnen inhouden?
@ Miss Blimm, oh wat vervelend als je zo'n inzinking hebt op je werk! Weten ze daar dat je het zo moeilijk hebt? Heb je ook steun op je werk?
Wel knap dat je uberhaupt gaat werken, respect hoor!
Wat jij hebt met de AD, dat heb ik ook. Ben er echt vreselijk op tegen, maar zoals het nu gaat, gaat het gewoon niet. Moet wel voor mijn kind kunnen zorgen en niet alleen een huilend wrak zijn waar zij voor moet zorgen, dus dan maar aan de pilletjes he...
@ Sammy, jeetje meid, wat hang jij je beslissingen op aan ons en aan de buurvrouw! Allemaal mensen die er geen verstand van hebben en zelf in de knoei zitten... Niet bepaald mensen die jou gaan vertellen wat voor jou het beste is. We kunnen misschien vertellen wat onszelf helpt, maar een diagnose en een oplossing kunnen we je niet geven, daar moet je echt voor naar mensen die er meer verstand van hebben.
Geniet van je vakantie!
@ Nicoletjee, wat een enorm goed nieuws! Ook wel eens fijn in dit topic

Ik ben weer terug van mijn vriendinnetje en familie, mezelf weer goed tegen gekomen en er helemaal doorheen gezeten na een paar rotopmerkingen van mijn zus. Huilend en trillend naar het huis van mijn vriendin gereden terwijl dochtertje van 6 me dan probeert te troosten. Dat zijn de momenten dat ik goed inzie hoe slecht het met me gaat...
Gelukkig is vriendinnetje zelf psych en hebben we 2 uur lang thee gedronken. Alles in mij trilde, ieder spier, iedere vezel en ik was compleet op. De Zondag wel lekker gaat uitwaaien op het strand en veel gepraat.
Ook een paar tips en dingen die ik echt moet gaan doen om weer beter te worden. Zoals heel simpel... ontbijten.
En juist 's ochtends naar buiten en in de zon. Zorgen dat mijn goede momenten niet meer 's avonds laat zijn, maar meer overdag.
Dus... nu een rondje paardrijden in het mooie weer, ookal heb ik zin om te huilen en te slaan nu.
Vandaag ook mijn dosis AD verhoogd, ben aan het opbouwen en hoop dat ik er snel wat van ga merken