[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dona85

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 13:27

Zo gisteren zijn we dan onder de 'naalden'geweest!

Die van mij was binnen een uurtje klaar
Afbeelding

die van mijn man heeft wel 5,5 uur geduurd...

Afbeelding

en deze had ik al (op mijn andere been/voet)
Afbeelding

Aradis

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 13:32

Oooh.. Die is mooi Dona :D snoezig!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 13:34

Ik weet dat er meer mensen zijn met 'Le Petit Prince' tattoos en 'Chai's', maar dat interesseert me niet zo. Een exacte kopie van mijn prins heb ik nog niet gezien en mijn Chai wordt toch anders dan anders door kleurgebruik.

saskia1973

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 15:30

Weer wat geleerd, ik denk bij Chai meteen aan Indiase (kruiden)thee, nooit geweten dat het ook een symbool is...

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 15:35

Ik moet zeggen, dat ik er wel een beetje bang voor was. Maar ik ben zo trots op mijn sneeuwvlokjes, niemand zal ooit met precies dezelfde rondlopen :D En ik moet ook zeggen, dat ik de mijne 1 van de mooiste vind, die ik van sneeuwvlokken kan vinden :o Maar dat vind denk ik iedereen van zijn eigen tattoo haha.

chantal_bel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 15:39

Afbeelding

mijn tattoo. foto is gemaakt toen die net stond. heb een kwartiertje gezeten.

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 16:08

Oh, die vind ik niet zo heel mooi gezet moet ik eerlijk zeggen. :=
Het hart lijkt ongelijk, de lijnen bibberig en aan de rechterkant van het hart, net boven de onderpunt lijkt een soort inham te zitten. De linkerkant is veel beter gezet!

Zonde..

Dagmar_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 16:15

waarschijnlijk overbezorgd... maar toch moet ik het even vragen. :=
Vandaag is mijn tattoo best heel erg dik, je ziet op sommige plekken best wel wat "klontjes" zwart. Pijn valt heel erg mee, alleen bij wat hardere aanraking. Is gewoon normaal toch? :)

chantal_bel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 16:17

@ Natassja, ik zal vanavond even een beter foto laten maken. ik dacht dat eerst ook. maar volgens mijn broer en vriend is dat niet zo.

@dagmar dat is idd normaal hoor. gewoon blijven insmeren en geen zorgen make

jolienrotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 16:40

@chantal_bel De tatoeage lijkt inderdaad niet helemaal netjes gezet.. ik vind het idee wel mooi hoor. ben benieuwd naar een beter foto, misschien is dit gewoon gezichtsbedrog :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 16:45

NatassJa schreef:
Oh, die vind ik niet zo heel mooi gezet moet ik eerlijk zeggen. :=
Het hart lijkt ongelijk, de lijnen bibberig en aan de rechterkant van het hart, net boven de onderpunt lijkt een soort inham te zitten. De linkerkant is veel beter gezet!

Zonde..

Ik vind het niet storend hoor, hij is nu ook uitvergroot he...

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 16:56

hai meiden, ik ben eindelijk zover dat ik weet wat ik wil, en waar maar ik zoek nog iemand die het voor mijn kan uittekenen. gezien mijn skills met papier en pen niet enorm ver strekt vroeg ik mij af of jullie mensen kennen die mooie tattoo's kunnen ontwerpen.

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 18:18

Benfan schreef:
hai meiden, ik ben eindelijk zover dat ik weet wat ik wil, en waar maar ik zoek nog iemand die het voor mijn kan uittekenen. gezien mijn skills met papier en pen niet enorm ver strekt vroeg ik mij af of jullie mensen kennen die mooie tattoo's kunnen ontwerpen.

Bij een shop :)

jolienrotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 18:21

vaak is het zo dat als je een tatoeage idee vanuit je hoofd op papier wilt laten zetten, je toch echt een afspraak erbij moet maken om hem ook te laten zetten.. de meeste tatoeërders hebben geen tijd om voor iedereen een tekening te tekenen zonder te zetten.. en ik persoonlijk zou ook liever de tekening meenemen, en er over na kunnen denken voor zolang ik dat fijn vind :)

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 18:27

ja precies, daarom eerst een design (ik weet wat ik wil) er even een halfjaartje ofzo tegen aan kijken of ik het echt wat vind en dan gaan zoeken naar een goeie shop. Al moet ik naar de andere kant van Nederland kan me geen reet schelen. Ik wil hem niet laten zetten door een '2e rangs' artiest.

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 18:37

hm ik heb het zelf gedaan, maar twas maar een tekst.
vriendin van mij heeft die van haar helemaal uitgetekend, maar die kan onwijs goed tekenen.

heb je er al op gegoogled?

jolienrotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 18:39

helemaal waar :j , het is tenslotte iets wat op je lichaam zit en er niet meer afgaat, dat wil je door de allerbeste die je vinden kan laten doen natuurlijk.
Hier in Apeldoorn zit een shop genaamd Tattoo mania. die is erg goed en heeft al verschillende prijzen gewonnen met zijn werk. ze hebben een site, misschien leuk om te kijken? :)

@Pelryo, je kan wel googlelen, maar als je een specifiek iets wilt, vind je dat niet zo gauw op internet.. helemaal als je het zo uniek mogelijk wilt.. Ik zelf vind altijd alleen maar iets "in de trant van" wat ik zou willen hebben.. maar nooit zoals ik het wil.

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 18:47

ik bedoelde googlen op bedrijven die voor je willen tekenen. Kan mij herinneren dat ik mij een tijdje heb verdiept in diersymbolen. en daar was een bedrijf bij dat het dan voor je tekende. Wel in Amerika maar toch

jolienrotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 18:50

ooh sorry, dan vatte ik het verkeerd op, mijn fout :o

Dahlia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 19:32

jolienrotti schreef:
vaak is het zo dat als je een tatoeage idee vanuit je hoofd op papier wilt laten zetten, je toch echt een afspraak erbij moet maken om hem ook te laten zetten.. de meeste tatoeërders hebben geen tijd om voor iedereen een tekening te tekenen zonder te zetten.. en ik persoonlijk zou ook liever de tekening meenemen, en er over na kunnen denken voor zolang ik dat fijn vind :)

Neuh bij een goede tattoo artiest vind ik dat niet zo hoor.. Kijk, dat je de tekening niet mee krijgt vind ik logisch, zodat je hem niet ineens bij iemand anders laat zetten ofzo. Maar verplicht om hem te laten zetten? Nee.. Misschienvind je hem toch (nog) niet geweldig genoeg. En wil je er nog (even) verder over brainstormen.. Dan moet dat gewoon kunnen vind ik :j
Of misschien vind je de artiest waarbij je hem laat ontwerpen, toch niet helemaal 'jouw stijl' of iets anders..
Zou raar zijn als je dan perse een afspraak moet maken voor het zetten..

jolienrotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 19:37

Ligt er vaak ook weer aan hoe druk ze zijn.. ik wil mijn tatoeage graag bij tattoo mania laten zetten, maar hun zijn veel ste druk om aparte tekeningen te gaan maken. ze doen het uiteraard wel voor je als je een afspraak hebt voor een tatoeage.

Dahlia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 19:45

Ik vind dat raar :o
Mijn artiest is ook druk, flinke wachtlijst..
Maar ik vind het raar dat je dus bij iemand een tekening laat maken, die je dus nog niet gezien hebt, en je dan al een afspraak moet maken om hem te laten zetten. Misschien vind je het ontwerp wel helemaal niks :P
Ik laat eerst het ontwerp maken, wordt gebeld als hij klaar is (heeft voor mij ook echt nooit haast, ik vind het het wachten waard :j ), en als ik er helemaal blij mee ben, maak ik een afspraak :)

jolienrotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 19:49

Ik bedoel dat je het ontwerp wel mag zien, maar niet mee naar huis mag nemen of iets dergelijks zodat je er over na kan denken. en dat ze geen tekening voor je gaan maken zonder dat je een afspraak ervoor hebt gemaakt

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 19:50

Ik kan de broer van mijn vriend vragen, kan enorm goed tekenen maar kan niet zo goed tegen druk. Bang dat hij afziet omdat hij bang is dat het vlot moet. Hoe groot het uit eindelijk word weet ik nog niet, ik ga er vanuit dat het minstens een halve sleeve word... max 3 kwart.. volledig mag ook. Moet aan de linker arm, moet een symbool in verwerkt worden, moet bloemen bevatten en een vos. Heb al tekening ideeen op het internet gevonden van wat ik mooi vind... nu nog iemand die het kan uittekenen.. en dan een artiest.

Dahlia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 19:54

jolienrotti schreef:
Ik bedoel dat je het ontwerp wel mag zien, maar niet mee naar huis mag nemen of iets dergelijks zodat je er over na kan denken. en dat ze geen tekening voor je gaan maken zonder dat je een afspraak ervoor hebt gemaakt

Volgens mij snap je niet wat ik bedoel :P
Ik zeg net dat het me ook niet gaat om het meenemen. Want dat snap ik volkomen.
Oke, ga het nog 1 keer proberen :P

Stel, je gaat dus naar een tattooshop. Je wilt een ontwerp laten maken. Dat ontwerp is dan nog niet gemaakt, en je heb dus nog geen idee hoe het precies wordt. Maar je moet dan wel al een afspraak maken voor het zetten?
Dát is wat ik raar vind. Voor het zelfde geld vind je het ontwerp uiteindelijk helemaal niets. Maar dan staat je afspraak al? Dat is toch vreemd..
Ik maak pas een afspraak voor het zetten, als ik het ontwerp heb gezien en ik tevreden ben. Eerder niet :)