Zwitsal schreef:Thnx!
Kapster had denk ik toch mn haar niet helemaal goed gewassen oid, want nadat ik t zelf gewassen had was het gewoon weer lekker zacht en soepel.
Ga trouwens deze week denk ik eens naar de toko of de tuinen ofzo voor een pot kokos olie/vet.
Schijn voor je haar ook helemaal geweldig te zijn (alleen.. T is niet vloeibaar dus het lijkt me niet heel practisch maargoed misschien valt dat mee), en ook om te eten en mee te koken schijnt het goed voor je te zijn. Toch eens uit proberen!
Werkt inderdaad erg goed. Het wordt vloeibaar als het warm word. Dus een beetje vet tussen je handen nemen, in je handen wrijven en dan word het vloeibaar van de warmte van je handen en het wrijven. Zou dat wel doen met je handen boven je hoofd of de wastafel, want anders druipt het vet tussen je handen vandaan op de vloer etc, niet zo fijn. Dan het royaal verdelen door je haar, lekker lang laten intrekken (half uur tot een paar uur) en goed er uit wassen.
Let er wel op dat er bij de ingrediënten alleen 100% kokosvet mag staan. Geen enkel ander ingrediënt.