Danseresje schreef:Muntdrop, nu je last van je schenen hebt door het hardlopen, pas dan ook op met ballet. Zorg dat je goed blijft uitdraaien vanuit je heupen, dat je niet rolt en alleen op een goed verende vloer danst. Anders kan je het daar ook mee verergeren!
Balen he, dat spitzen ook zo duur kunnen zijn? Kan je er wel een redelijke periode mee doen of ben je er gauw doorheen? Welke heb je eigenlijk?
Net als met spitzen, moeten je loopschoenen gewoon goed zijn en dan ben je beter af bij een hardloopwinkel dan bij een Perry of een sport2000.
Idinn, wow, respect voor iemand die om 12u aan het lopen is! Niet mijn idee van lekker sporten!
Wingerd, als je zeker weet dat je morgenochtend vroeg op staat, dan zou ik jeles morgen doen, anders toch vanavond....
Ik ga mijn les van morgen uitstellen tot maandag. Zie het morgen na het paardrijden toch niet zitten denk ik!
Ik heb bloch suprima volgens mij, in ieder geval iets met een s en het schijnt een vrij smal model te zijn
. En hmmm, misschien waren ze toch niet zo duur? Ik zie zo op internet overal voor rond de 50 euro staan maar ik weet zeker dat ik iets van 70 betaald heb:'). Misschien zijn ze in de winkel duurder of waren en nog extra kosten voor het passen ofzo
.
Verder heb ik bij ballet gelukkig nooit last van mijn schenen ofzo
. We doen het ook nog lekker rustig aan want voor de hele groep is het ons eerste paar spitzen (dans nog niet zo heel lang
) dus ik weet ook nog niet hoe lang ik er mee ga doen
.