joyce2 schreef:Super gaaf! Ik ben heel erg benieuwd naar de overige foto's!
Nou, ik heb ook weer wat hoor... Normaal stretch ik altijd met spirals, omdat ik het dan heel geleidelijk kan doen. Alleen van 4mm naar 5mm ging vorige keer zo ongelofelijk soepel, dat ik het deze keer met een taper ging proberen. Ik ging naar 6mm en ik wil dat graag als eindmaat houden (zeg ik nu hoor, hahaha). Maar goed, ik zaterdag geprobeerd m'n linker oor met die taper te doen, maar hij wou er niet lekker in. Dus ik besloot om hem even in mijn oor te laten zitten en dan 's avonds verder te stretchen. Helaas pindakaas, de taper zat er niet ver genoeg in, dus de ring aan de achterkant gleed eraf. Ik had m'n 5mm plugje niet bij me en ik was de hele dag van huis, dus ik moest de taper er in laten zitten (m'n gaatjes sluiten zich namelijk super snel). Doordat er geen ring achter zat, moest ik hem ook steeds een stukje terug duwen, dus mijn oor was lichtelijk gaan irriteren.
Toen ik thuis was, ben ik lekker onder de douche gegaan, m'n oren goed gemasseerd en met een klodder glijmiddel eerst mijn rechter oor gedaan. Dat ging echt als een speer! Dus ik dacht (heel stom) als ik die linker nou ook gewoon gelijk doe, dan gaat er daarna een glazen plug in en zal ik morgen er wel geen last meer van hebben. De taper schoot opeens door mn gaatje *auwwww* en het deed me toch een potje zeer... M'n vriend even laten checken of hij ergens bloed of een scheurtje zag, maar hij zei dat het er gewoon normaal uitzag, dus toch gewoon de 6mm plug erin gedaan. De volgende dag waren beide gaatjes iets gevoelig, de linker ietsje meer, maar dat vond ik ook niet zo gek. Gister voelde mijn rechter weer helemaal normaal aan, maar de linker was nog steeds verdikt en erg pijnlijk. Vandaag nog steeds hetzelfde.... Ik heb net de plug er maar uitgehaald, zodat ik m'n stretch even kon wassen en toen ik hem voorzichtig droog depte zag ik dat er bloederig vocht uit kwam. Hij is dan blijkbaar toch een stukje gescheurd tijdens het stretchen, dus ben hem nu aan het downsizen en ik baal als een stekker... Nooit meer tapers voor mij, mijn oor is daar dus echt te stug voor! En ik baal van mezelf, want ik had echt beter moeten weten en gewoon even moeten wachten met dat linker oor.
Heb just hetzelfde gehad, maar dan van 4 naar 5, echt zuur! Gewoon rustig downsizen, ookal is het zo kl*te, je oor zal je achteraf dankbaar zijn