Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MISTRAL94 schreef:Het is wel kleiner dan verwacht, mijn werkgever zei een dag later dat is nog een beste jaap die ze gezet hebben. Maar nu alle pleisters eraf zijn valt het wel mee maar het wijkt dus wel en aangezien het volledig in het zicht is vind ik dat best jammer.
Volgens mij is de ICD net zo groot, ik zag gister bij de pacemakertechnicus een poster hangen met alle formaten pacemakers ICD's en Reveals in de loop van de jaren, in het begin waren het echt enorme koelkasten. De nieuwste ICD op die poster was een versie van 2010
dovish schreef:MISTRAL94 schreef:Het is wel kleiner dan verwacht, mijn werkgever zei een dag later dat is nog een beste jaap die ze gezet hebben. Maar nu alle pleisters eraf zijn valt het wel mee maar het wijkt dus wel en aangezien het volledig in het zicht is vind ik dat best jammer.
Volgens mij is de ICD net zo groot, ik zag gister bij de pacemakertechnicus een poster hangen met alle formaten pacemakers ICD's en Reveals in de loop van de jaren, in het begin waren het echt enorme koelkasten. De nieuwste ICD op die poster was een versie van 2010
Klopt, conventionele icd's zijn ook veel kleiner, die van mij is gewoon een bakbeest! omdat deze subcutane icd niet in het hart klapt maar vanaf het borstbeen zeg maar, moet de klap zwaarder/het voltage hoger/ de batterij een stuk groter zijn.
MISTRAL94 schreef:Ik heb geen idee hoe dit gaat worden zowel de pacemakertechnicus als de cardioloog waren niet blij met het resultaat. Maar goed het is niet meer terug te draaien, pacemakertechnicus zei het is een kleine troost dat wanneer de reveal eruit gaat ze het litteken nog kunnen corrigeren. Het is onder de huid op een speciale manier gehecht waardoor het onder de huid bij elkaar getrokken wordt maar waarom de buitenlaag dan wijkt weet ik niet. Het is wat rood bij de wondranden (al valt dat op de foto niet eens op) maar het breid zich niet uit dus misschien lost het nu vanzelf wel op, die wondkweek maar even afwachten.
MISTRAL94 schreef:Interessant stukje!
Dat over die bh had ik al eens ergens gelezen, kunnen ze daar niets op verzinnen vraag je je af omdat het verder meer voordelen heeft. Al zal die techniek ooit weleens zover komen.
Zo ik ga naar mijn bed, mijn dochter heeft morgen haar eerste motorcross wedstrijd vind het wel spannend ben benieuwd wat ze gaat doen of ze daadwerkelijk aan de start zal verschijnen.
MISTRAL94 schreef:[ Afbeelding ]
Hier is ze op begonnen, in eerste instantie met zijwielen aangezien ze nog niet fietsen kon.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Dit is haar huidige crosser.