Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chipieke schreef:@Allejandro: wow dat is wel héééél snel
Als ik het ga uitrekenen was ik elke maand 2 kilo kwijt, elke week 0,5 kilo.
Ik mocht niet sneller afvallen, anders risico op veloverschot...
Allejandro schreef:chipieke schreef:@Allejandro: wow dat is wel héééél snel
Als ik het ga uitrekenen was ik elke maand 2 kilo kwijt, elke week 0,5 kilo.
Ik mocht niet sneller afvallen, anders risico op veloverschot...
Oke... ik neem het in mijn gedachten mee... Maar tot nog toe geen vel overschot!(wat een naar woord eigenlijk
)
Hoeveel kilo's ik nog kwijt wil.. ik heb wel een streefgewicht maar.. laten we zeggen dat ik voorlopig nog wel ff te gaan heb! Haha!
Gelukkig ben ik nog jong! (dus ik heb nog wel een paar jaar)
Negerzoen schreef:Ik ken het xApple.. gisteren niet goed bezig geweest. Was een gezellig dagje weg met een vriendin die ik een tijd niet gezien had. Uitgebreid geluncht, 's avonds ieder een halve pizza en later op de avond 5 wijntjes op een feest. Vanmorgen kreeg ik stokbrood als ontbijt want het brood was op en op het stokbrood hadden we scrambled eggs.en volvette jonge graskaas want ook het beleg was opdaar kwam vandaag nog wat ellende bij doordat ik trek bleef houden in 'slecht'. Helaas is her dan niet trek in iets slechts maar trek in veel slechts
Was pas laat thuis dus qua beweging alleen een uurtje met de hond.
Dat wordt weer vlammen vanaf morgen! Mijn favoriete week van de maand komt er ook weer aan en dan bereikt mijn liefde voor eten zijn hoogtepunt
xApple schreef:Natasja91 schreef:Ik ook, ook aan toegegeven gister
*geeft iedereen, inclusief zichzelf, een schop onder zijn/haar kont*
Dankje ! Haha die had ik nodig.
Net even een les hardgelopen. Zo dat was een straf hoor met deze
temperatuur
Tequilaatje schreef:ik krijg het ook nog niet goed voorelkaar om af te vallen:( vanochtend weer een kilo erbij. Tot de lunch gaat het goed, meestal:
O pap/musli/twee boterhammen met halfvolle melk
T 2 stuks fruit
L 3 volkoren boterhammen met kaas/kipfillet/tomaat
T snaai:S
A pasta of rijst, 1 bord
T malt biertje en te vaak ook nog snaai, gister een zakje dry roasted cashews van 125 gram...
dus, ik moet ook even een schop hebben;)
Ze hebben spiegels opgehangen in de bak bij ons en ik ging daar voor het eerst weer rijden sinds een half jaar. Was toch wel even confronterend hoor, pas amper nog in mn zadel...