Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden, wie ook bezig?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

loonew

Re: Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden, wie ook bezig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 20:00

_-:( zo was het vanmorgen , nu :o

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 20:18

Ja nu mogen we er weer voor gaan.
Maar tis niet dat we droog hebben gestaan na de miskraam, 29 dagen geen gepruts dat hou ik niet vol :P
Mijn opluchting is vooral groot omdat mijn lichaam nu weer gewoon is.

Loonew, fijn dat jullie over een maand lekker even weg kunnen.

Hier ook een echte binnenvetter al merk ik wel aan hem als er iets aan de hand is en zeg ik altijd tegen hem, ik weet dat je ergens mee zit, als je er over wilt praten dan kan en mag dat altijd.
Vaak is het antwoord dat er niets aan de hand is maar binnen een paar uur komt het hoge woord er wel uit.
Huishouden, tja dat is absoluut niet mijn ding, en ook niet iets voor mijn vriend. onze oplossing is dat we elkaar een compliment geven als we er wat aan gedaan hebben en als het een puinzooi is dat we dat dan maar negeren tot dat een van ons er iets aan doet en dan weer een compliment.
Jammer genoeg komt onze schoonmaakster over een maand aan op het eiland (komt dan 2x in de week)
Ruzie doen we gelukkig niet aan.

loonew

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 20:24

Hahaha ,dat vind ik echt een goeie! gewoon negeren! Heerlijk .
Ik kan hem 100 x vragen, schat wat is er? En dan zegt man lief, dat hij daar nog bozer van word!
Soms hoor ik het wel, en dan is hij ook helemaal over stuur! Maar soms, hoor ik het nooit, en gaat hij 3 uur rond rijden!

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 20:28

Ik zou het niet eens vragen wat er aan de hand is.
Zeg tegen hem dat je door hebt dat hij ergens mee zit en als hij er over wil praten dat je voor hem klaarstaat.
De vraag wat is er valt hier ook verkeerd maar de wetenschap dat ik weet dat er iets dwars zit en dat hij erover kan en mag praten geeft hem heel veel rust.

Tja over het huishouden, heb er in het verleden veel ruzie om gehad in een vorige relatie, dus toen bleek dat ik met Daan verder wilde gelijk verteld dat ik de slechtste huishoudster ben van de hele wereld en als hij van mij verwachtte dat ik het huis schoon ging houden dat hij dan een andere moest zoeken.
Hij heeft de keuze gehad en was gewaarschuwd en wilde toch met mij verder...

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 20:42

Loonew ik weet niet wat je te spenderen hebt maar ik en mijn lief gaan in augustus richting nunspeet midden in de bossen in een bruidssuite (met 2 persoonsbubbelbad O:) ) voor een heel weekend incl ontbij <3 onder de 200 euro zelfs nog.. ik merk dat we dat allebei nodig hebben en ik denk dat het jou ook heel goed zal doen met je lief :j

suus wat is ko een kerel geworden zeg :D

en die bonte is ook leuk! en ik denk dat ze het wel weten, zelfs mijn kat weet het..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 20:45

ow kelly dat klinkt goed zeg, kan je dat adresje mij pb'en?

tessie1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 20:45

fanci_mike schreef:
Tessie echt, ze weten het! Bij mij wordt buik ook geregeld afgeneusd, en Mike was op het laatste ritje ook supervoorzichtig met me, terwijl hij dat normaal ook echt niet is!!!
Wel gave foto's trouwens!

ow wat gaaf is dat! :D mn bonte is eigenlijk nog niet volledig ingereden ik was ermee bezig en toen was ik zwanger, over 6 maanden hoop ik het weer te kunnen opakken

@ Zahlina: wat fijn dat je cyclus goed gaat! gaan jullie er weer voor?

@ suze_ : wat een gave fjord idd heel stoer!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 21:01

suze_ schreef:
ow kelly dat klinkt goed zeg, kan je dat adresje mij pb'en?

Gedaan :D

Nu nog een mooi lingerie setje zoeken, besef me net alleen dat ik dan toch al een behoorlijke pens heb :')

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 21:11

Gelukkig dat je lichaam er gewoon op reageert Zahlina! hopelijk gaat het de volgende keer beter!!

ik ben ook een echte binnenvetter als mij iets dwarszit zal ik het als eerste tegen mijn paarden vertellen.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 21:22

Helemaal overheen gelezen, fijn dat je cyclus netjes is zahline, op naar een nieuwe ronde :)

Ik ben aan het zoeken voor een hele donkere jeans deze is perfect:
Afbeelding
maar bij t andere plaatjes staat ie weer zo:
Afbeelding
en ik draag geen riem dus ben op jacht naar versie 1 :')

mis etam heeft trouwens heel veel broeken voor weinig maar echt super leuk, ook knalblauwe en rode :)

StormTitan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 21:41

Jee wat gaan jullie hard!! @Dq Ik heb zon zelfde als foto 1 gekocht bij de Prenatal voor 49,95

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 21:43

Weet je toevallig het merk storm? dan ga ik daar woensdag even langs :)

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 21:48

StormTitan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 21:49

Er staat op het label op de achterkant ¨Est. in 1959 designed with love¨ Ze hebben verschillende soorten!

loonew

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 21:58

DQ ! Bedankt voor de tip! Kan je mij een link sturen waar je dat geboekt hebt?

Zahlina, ook ik heb al mijn slechte kwaliteiten voor gelegd, en hij zal er mee kunnen leven,gisteren heb ik hem voor hij naar zijn vriend ging gemeld, als je zo door gaat? Kan je bij hem blijven en kom je er niet meer in! Natuurlijk meende ik het niet! En god zij dank! Kwam hij thuis! Wel aangeschoten ,(normaal drinkt hij nooit) maar hij was veilig thuis! hier heb ik ook niks van gezegd, alleen gevraagd of hij wat zachter wilde doen hihi.

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-12 22:59

DQ ik heb zo'n broek van mamalious

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 07:32

goeiemorgen! :D

ow kell op nr 1 lijkt ie leuk maar plaatje 2 brrrr!

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 07:50

Goedemorgen dames.
Zhalina fijn voor je, het lichaam weer op orde, en een nette cyclus.
Die broeken zijn met dikke buik volgens mij allemaal vormeloze hobbezakken maar zitten dan wel hemels...

Hier weten poezen hond en paarden het, en nog bijna eerder dan wij ook (ons zwakbegaafde rooie ex-katertje lag volgens mij vanaf bevruchtig ineens het liefst bij mij). Zo bijzonder!
Verder, ik ben blij dat ik weer op werk ben, heb dan toch meer ritme en krijg het beter voor elkaar om niet te misselijk te worden.... Hoezo, raar, normaal ben ik liever thuis, hahaha!

Suzzy_3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 07:54

Hier kwamen de eerste bewegingen door de hond. Als ik in de zetel lag kwam hij ineens continu met zijn hoofd op mijn buik liggen, en dan begon de kleine te bewegen. Reageerde nergens anders op, en voelde die dan ook nooit...
Hond was ook ineens super rustig en voorzichtig met mij (en nog altijd), terwijl ie normaal zo gek als een achterdeur is...

Bluppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 08:03

Weer genoeg gebeurd lees ik al! En wat een schattige rompertjes ed kom ik tegen zeg. Ik heb zelf al 3 plastic kisten vol kleertjes dus ik mag van me zelf niets meer kopen tot dat het geboren is dan kan ik van de onzijdige kleertjes af hihihihi.

Mijn kat weet het ook heel goed. Die schrok zich een keer rot toen ze een schopje kreeg van de baby. Ze had zuljke verbaasde ogen. Ik lag dubbel gevouwen van het lachen! Ze is wel superduper lief voor me. Mijn Knollie weet het ook wel maar is niet bepaald voorzichtig met me. Neus hard in me buik duwen en dominantie over proberen te nemen grrrr. Maar met de foto heb ik der uitgestapt en was ze zich zelf. Geen stap verkeerd zetten.

@ Tesca Leuk dat je die foto hebt gemaakt van Goldstrike! Ik zou willen dat Diedie net als Gold reageerd maar nee mijn dame wil de dominantie overnemen!

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 08:31

Bedenk me net dat mocht het bij ons in een keer lukken vanaf augustus dan ben ik een maand na mijn merrie uitgerekend :+

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 08:31

Dat zou ook gaaf zijn Saffier!!

theedoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 08:34

Dikke Buiken
Suzzy_3 - Suzanne - 21 jaar - uitgerekend 15 juli 2012
Bluppie - Chantal - 27 jaar - uitgerekend op 13 augustus 2012
MissToseland - Corina -8 jaar samen, 4 jaar samenwonend - uitgerekend op 8 september 2012 van een jongen!
tessie1985 - 27 jr - uitgerekend 15 september 2012 van een meisje!
xxmayleexx - ? - uitgerekend op 11 oktober 2012
Rinske - Rinske - 29 jaar - uitgerekend op 22 oktober 2012
StormTitan - Hanneke - 33 jaar - samenwonend - uitgerekend op 14 november 2012
D_Travis - Dagmar - 26 jaar - uitgerekend 5 November 2012 eerste kindje, wordt een meisje!
Esplendido - 29 jaar - uitgerekend op 1 december 2013 tweede kindje
fanci_mike- Daniëlla-29 jaar, getrouwd met Raoul- uitgerekend 1 januari 2013
xDramaQueen - 23 jaar - uitgerekend op 15 januari 2013
Sandra694- Sandra - 22 jaar en samenwonend - eerste kind uitgerekend januari 2013
Haagsemeid - Wendy - 26 jaar en getrouwd- eerste kind en uitgerekend 26(?) januari 2013 in ZH

Klussers
Joanne1987 - Joanne -25 jaar - getrouwd met Michel en nu 1 maand aan het klussen haha
Gogonut - Mellanie - 23 jaar - 7,5 jaar samen met Dennis - 3 maanden aan het klussen
Zahlina - Emma - 32 jaar - samenwonend met Daan - sinds oktober spiraalloos - zwanger in febr/maart - 12 mei miskraam
Leandra - Rosa - 29 jaar - getrouwd met Jeroen - 5 maanden aan het klussen
Saffier - Jessy - 26 jaar - 18-08-2012 trouwen met Nicolas - vanaf bruiloft echt klussen
Zonnebloem18 - Bianca - 26 jaar - 2 jaar samen met Justin - vanaf half februari aan het klussen
Loonew - Lione - 22 jaar - 2-4-2010 samenwonend met Marcel - sinds 17-11-2010 aan het klussen
Amenicora - Mariska - 23 jaar - samenwonend met Jordy - 8 maanden aan het klussen - eind november 2011 miskraam
Kinscem - Jose - 31 jaar - getrouwd met Arnoud - sinds augustus aan het klussen - onder behandeling bij gynaecolooog
Suze_ - Suzanne - 32 jaar - 15-08-2012 trouwen met Willem - vanaf bruiloft echt klussen
Fleur1984 - Fleur - bijna 28 jaar - getrouwd sinds 17-12-11 - Vanaf volgende maand beginnen klussen
nameless - marjon 30 jaar trouwt 7-6-2012 , onder behandeling gynaecoloog
rienne - Manon 21 jaar getrouwd 4-5-2012 - sinds 3 maand aan het klussen
Skyka -
Theedoos - 24 jaar - sinds 2 maanden aan het klussen

Meelezers
SuperLiesje - Lisanne - 21 jaar - 4,5 jaar samen met Jochum
Rockwitch - Lieke - 26 jaar - 9 maanden samen met Rob, waarvan 6 maanden samenwonend en sinds 21 mei geregistreerde partners. Hopelijk eind dit jaar beginnen met klussen.
Satine - Nikki - 27 jaar - getrouwd met Filip - twijfelt nog een beetje om te beginnen klussen ivm eigen zaak en grote renovatie woning
Calimero_ - Kim - 20 jaar - 3 jaar samen met Ype
Anne_Mieke88 - Lees gewoon mee omdat ik het zo leuk vind 2,5 jaar samen met Jarno voorlopig nog geen kinderen voor ons
Lynniiie - Lynn - 22 jaar - 4,5 jaar samen, waarvan 2 jaar samenwonend
Meliszy - Melissa - 21 jaar - 5 jaar samen met Ronald, gaan bijna samenwonen
Boompje - Leest ook mee, gaat pas over x aantal jaar weer klussen
Suuskipje - Suzanne - 22 jaar - 4 jaar samen met Jeroen - gaat eerst maar eens samenwonen binnenkort
Duppie_ 23 jaar,5,5 jaar samen met Mikel,waarvan bijna 2 jaar samenwonend.vorige jaar miskraam.(voorlopig even meelezer)
Djesseka - Linda - 22 jaar - Eerst op zoek naar een leuke pappa

Mezelf er ook maar even bij gezet :)
O man, ik heb echt enorme last van mijn onderrug en nog steeds van gevoelige borsten.
Hopen natuurlijk op een kleine, maar we gaan er nog maar niet vanuit. Dit zou de 2e keer worden dat ik ongezellig zou moeten worden.
Vorige cyclus van 30 dagen, maar nu had ik een positieve ovu op 17 dagen. Dus uitgaande van 4 dagen langer, zou het volgende week zo moeten zijn.
Spannendddd!

Suzzy_3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 09:18

Saffier schreef:
Bedenk me net dat mocht het bij ons in een keer lukken vanaf augustus dan ben ik een maand na mijn merrie uitgerekend :+

Ik ben zo goed als op hetzelfde moment als mijn merrie uitgerekend. Schelen juist een week :+ .

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 09:25

Suzzy, hoe doe jij dat dan? Merrie ergens heen brengen?
Mijn merrie blijft thuis, birth alarm om en camera erop, mocht er nu onverwacht iets gebeuren waardoor ik in het ziekenhuis zou komen zal de merrie toch ergens heen moeten.
Maar goed, ben nog lang niet zwanger, misschien duurt alles wel langer en ben ik pas een paar maanden na mijn merrie uitgerekend.