Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Norton schreef:Die krijg je er wel af hoor die 5 kilo als je regelmatig gaat hardlopen. Let wel je gaat meer spieren opbouwen kan soms vertekend beeld geven op de weegschaal. Je kan het beste eigenlijk even je omvang meten, taille, heupen, bovenbenen dan krijg je een beter beeld.
De een kan goed preseteren op nuchtere maag de ander niet zou gewoon doen waar je je fijn bij voelt. Je spijsvertering komt pas op gang na het ontbijt, maar of je echt sneller afvalt betwijfel ik. Volgens mij is het zo als je meer sport dat je sowieso een betere stofwisseling krijgt, omdat je meer verbrand en daardoor val je af. Al zou je meer dan 2000 calorien per dag eten en dus zoveel sporten en bewegen nog meer dan die 2000 verbranden zou je nog afvallen
idinn schreef:Alleen nu nog even een zomer zien te vinden![]()
Ik ga vanavond in mijn pauze 2x 15 minuten proberen .. niet te hard weg, dan moet het lukken.
idinn schreef:Alleen nu nog even een zomer zien te vinden![]()
Ik ga vanavond in mijn pauze 2x 15 minuten proberen .. niet te hard weg, dan moet het lukken.
ais schreef:dressagelady, dat doe ik ook wel, het op stal bezig zijn zie ik als ontspanning, gewoon lekker verstand op nul =) De kans is ook groot dat Cajero geluk heeft en dat hij i.p.v. aan de bak moet, een stukje mee mag grazen (op de wei staat niet heel veel, en het gras buiten de wei is altijd beter volgens meneer)
Dinsdag heb ik het grootste deel puur voor mezelf gepland
Anoli; welke afstand wil je dan lopen? Of is de afstand voor iedereen gelijk?
Loesss schreef:Goedemorgen!
Mag ik hier ook meekletsen? Lees al een tijdje mee en lijkt me leuk ervaringen enzo te delen. Ik ben sinds 2 weken weer begonnen. Heb voor mijn verjaardag eindelijk goede schoenen gekregen en wat een verschil maakt dat.
Ik loop nu 3.5 - 4 km in een minuut of 25-30. Wil toewerken naar de 5 km en vanaf daar weer verder zien. Nu jog ik nog echt en wil tempo tzt ook wel wat opschroeven. Ik merk dat zonder evy me veel beter afgaat. Daar zit ik echt de seconde te tellen, terwijl met slam fm op ik makkelijk 20 min aan een stuk jog.
Mijn doel is om wat strakker te worden, meer conditie, hoofd lekker leeg en kilootje of 2 eraf zou mooi zijn. Hoewel ik nu alleen nog maar ben aangekomen. Vast spieren.
Ik heb schoenen aan laten meten door Greg v Hest en heb zware pronatie. Heb nu brooks schoenen
en hele fijne Nike anti blister hardloopsokken.
Hihi en ik zag heeeule mooie benen!
Anoli schreef:idinn schreef:Alleen nu nog even een zomer zien te vinden![]()
Die zomer ga ik over iets meer dan 3 jaar een jaar lang beleven
Aangezien aussie altijd mooi(er) weer heeft dan NL
en ik wil persee strak in mn lijf daar naartoe