Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jipje_niekje schreef:Ik vind het echt bizar wat voor prijskaartjes er aan die braces hangen die ik voorgeschreven krijg![]()
![]()
Ik ben 'blij' dat ik ze van de orthopeed allemaal heb voorgeschreven gekregen anders is dat ook niet te betalen.....
Emma_s_girl schreef:Ben net weer thuis, pfff. Twee dagen niet kunnen eten vanwege misselijkheid door narcose of pijnstilling. De geleerden ware het er niet over eens wat de oorzaak was. De maag kon in ieder geval niets meer hebben, ook paracetamol kwam er weer uit. Evenals eten en drinken. Nu dus nog behoorlijk slap, ook in het hoofd.
Om die reden een nacht langer in het ziekenhuis gebleven en nu proberen verder te herstellen. De knie-operatie schijnt goed gelukt te zijn, zonder dat er nieuwe beschadigingen gevonden zijn.
Het valt een beetje tegen om weer thuis te zijn. Het ziekenhuis is niet leuk, maar wel lekker simpel en overzichtelijk. Je hoeft weinig te denken en te doen. En thuis zie ik van alles en moet ik ook mijn weg weer zien te vinden. Heb een compressiekous meegekregen, maar die heb ik inmiddels uitgedaan, want die zat veel te strak. Iemand daar ervaring mee? Verder dagelijks trombosespuiten zetten en vanaf maandag met fysio starten.
Been buigen tot max. 90 graden en het geopereerde 50% belasten als ik met krukken loop.