Ik heb het niet extreem, maar wel in alle gewrichten.En Colway, ik heb m'n rechterschouder de soep ingedraait, wrs met opdrukken. Misschien dat mijn mobiele schoudertje daar toch niet tegen kon
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb het niet extreem, maar wel in alle gewrichten.

Ik heb de pushups maar gelaten ipv daarvan extra kuiten, rug en onderarmen getraind. Voelt heerlijk! Ik miste echt het gevoel van triceps trainen, nog iemand die dat zo lekker vindt voelen? 
Bij oefeningen waar ik een gewicht gebruik voor de schouders gaat het namelijk prima. Bij de dips begon ie weer zeer te doen, net als bij push ups.

Morgen valsspelen met Aquarobic, dat telt niet toch?
_Nancy schreef:Ik doe meestal push ups als ik mijn borst train, vandaag dus.
12 op de tenen en de rest op de knieen
Was weer lekker, heb extra veel cardio gedaan.
En mijn 'gewone' oefeningen verder. Was weer lekkerrrrrr![]()
Nu al in in morgen!

Wat heb je getraind gister?
Ga al zo vaak ik kan, 4-5 dagen. Meestal 4.. En dan 2/3 dagen paard.. 
I dunnoooo 
maar heb wel spierpijn van gister halleluja! Ik zat op de adductor/abductor en had om een vage reden last van het bovenste deel van mijn lies (mijn eerste ingeving was door ongesteldheid
ik heb namelijk nooit last daarvan en ben misschien 3x per jaar ongesteld door pilgebruik, kan dit uberhaupt?
) maar heb dus in plaats van 3x een set van 15 het gewicht een stuk later gezet en meer herhalingen gehad, nu heb ik opeens spierpijn joh

ik lees nog steeds mee hoor hihi, ondanks dat ik niet zoveel reageer!dressagelady schreef:Jeetje Phor wat naar! Ik heb gelukkig nog nooit migraine gehad *klopt af* maar weet wel van mensen om mij heen hoe verschrikkelijk naar je daar van kunt worden! Ben je niet helemaal kapot na zo'n aanval?
Welkom Ymke!
En de rest ook allemaal goed bezig! Ik heb vandaag niets gedaan, had school van 8 tot 5 en daarna door de vertraging met de ns pas om 20.20 bij mijn oudersmaar heb wel spierpijn van gister halleluja! Ik zat op de adductor/abductor en had om een vage reden last van het bovenste deel van mijn lies (mijn eerste ingeving was door ongesteldheid
ik heb namelijk nooit last daarvan en ben misschien 3x per jaar ongesteld door pilgebruik, kan dit uberhaupt?
) maar heb dus in plaats van 3x een set van 15 het gewicht een stuk later gezet en meer herhalingen gehad, nu heb ik opeens spierpijn joh

Vandaag ook nog twee uur gereden met paard voor zadel's passen en gisterenavond zumba meegedaan en het was redelijk goed mee te doen. Ik zit er aan te denken dagelijks nog een bbb aan te gooien maar dan gewoon voor thuis..
anders is t echt geen doen, doodziek werd ik er steeds van.
Mijn eerste gedachte is dat gewoon al het vocht uit je wordt onttrokken door die warmte en dat je daardoor cm's verliest?

Niet heel veel gedaan, net geen uur bezig geweest, maar de meeste grote spiergroepen wel ff meegepakt, en bij de 3e kracht oefening begon het wel lekker te gaan
Heb dus bij de squats (3e oefening vandaag) voor het eerst gewichtjes aan de bar gehangen, 2x 2,5 kg, bij de laatste set. En daar haalde ik nog zonder heel veel extra moeite de 12 reps, dus denk dat ik volgende keer die gewichtjes er bij de 2e set maar vast aan hang