Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aranel schreef:Oh echt? Die van mij is idd ook op een zwart oppervlak. Gek, tegen mij hebben ze dat niet gezegd.
Maar ik had ook sokken + schoenen aan in de tijd dat ie aan het genezen was (hij zit op mn voet) en steeds als ik m'n sok uitdeed, plakten er stukjes inkt aan
Zullen we samen gaan? Krijgen we misschien duo bijwerk korting als we wel moeten betalen
Aranel schreef:Oh echt? Die van mij is idd ook op een zwart oppervlak. Gek, tegen mij hebben ze dat niet gezegd.
Maar ik had ook sokken + schoenen aan in de tijd dat ie aan het genezen was (hij zit op mn voet) en steeds als ik m'n sok uitdeed, plakten er stukjes inkt aan
Zullen we samen gaan? Krijgen we misschien duo bijwerk korting als we wel moeten betalen
SteffiiY schreef:Aranel schreef:Oh echt? Die van mij is idd ook op een zwart oppervlak. Gek, tegen mij hebben ze dat niet gezegd.
Ik wil dan ook wel mee
Chaos schreef:Sodeletuut schreef:Kan iemand mij iets vertellen over tattoos aan de binnenkant van je onderlip? Is het echt waar dat die maar een paar jaar blijft zitten?
Een vriend heeft nu sinds kort zijn sofi nummer daar staan. Vet hoor.
Maar hij zit er net dus hoe lang hij blijft weet ik niet.
Calimero_ schreef:Ik ben eruit! Het worden kersjes op mijn voet! Ik vond dit wel een erg mooi en fris plaatje:
Maar zouden ze dat mooi als tattoo kunnen krijgen?