Hoe kan ik dit het beste zelf doen? Zonder dat ik dure pakjes haarverf koop en het geen effect heeft?
Courses
Geplaatst: 09-03-13 20:37
shantal schreef:
Ziet er toch nog goed uit na het slapen
(ps; zit jij ook op het piercingforum?)
Klopt ja!
Ik moet zeggen dat 't slapen met de clip in's me echt reuze mee is gevallen. Had dit echt voor nood gedaan gezien ik heel weinig uren slaap zou hebben en ik een beetje normaal eruit wou zien, anders doe ik 't echt nooooooooit.
Ik heb morgen een afspraak voor knal paarse punten in me haar te laten verven...zal kijken of ik morgen even een foto kan plaatsen. Laat ik eens gek doen. Wel benieuwd of het pakt nu ik zwanger ben
en als ze een tint donkerder moeten? Dat kan gewoon met iedere willekeurige verf?
Undefined
Geplaatst: 10-03-13 13:30
In principe wel. Ik had lichtblonde extensions maar wilde ze wat donkerder hebben omdat mijn haar vooral aan de onderkant nog redelijk donker was. Ik heb toen donkerblonde verf gehaald en hiermee lowlights in de extensions gedaan en dit ging prima! Het werd ook echt donkerblond.
Je moet er wel mee oppassen stel dat he naar bruin gaat met blond moet Er wel beetje warmte inzitten anders wordt het groen. En geloof me dat wil Je niet haha werk zelf als kapster en eigenlijk krijg je het ook niet meer mooi dan.
Met de paarse punten dat gaat gewoon goed pakken hoor met of zonder hormonen Het heeft er geen.invloed op
Undefined
Geplaatst: 11-03-13 00:25
Poeh ik denk dat ik misschien toch maar weer stop met (wax) extensions. Er kwam er net een uit tijdens het borstelen, wist wel ongeveer waar dus even ga zoeken en kwam een kaal plekje tegen. Ben bang dat als ik ze weer laat zetten ik zo kaal word Zou dit met microrings hetzelfde zijn?
Microring in matte wil ik nog eens probere .. is mijn zusje super bevalle... kaal ben ik nooit van waxjes geworden... zijn ook vele die het al jaren doen zonder kaal te worden
Undefined
Geplaatst: 15-03-13 15:26
Ik zal ook wel niet kaal worden maar heb wel twee kale plekjes ontdekt en dat bevalt me niet zo. Wilde sowieso ene keer microrings proberen ivm de kosten, die gaan er volgende week vrijdag in!
Undefined: bij fleur?! Haha! Ze heeft die van mij eruit gehaald en omgezet na micro.. Aankomende vrijdag komt ze om ze er terug in te zetten! Ben benieuwd.
Mijn Indian gold haar is nog zo mooi.. Zonde om ze weg te pleuren!
Undefined
Geplaatst: 16-03-13 09:10
Ga je de 22e? In die salon? Ik wel namelijk haha! Ik krijg 100 micro rings Indian gold
Ja 22e!!! Jij ook?! Hoelaat?! Super leuk dat je Indian gold doet, die zijn zoooo mooi!
Undefined
Geplaatst: 16-03-13 15:21
Half 3! Trouwens, volgens mij ken jij een vriendin van mij, Ceciel Grievink? Ze had het over knhs instructie weken en volgens mij noemde ze jou naam erbij, kwam me tenminste heel beken voor, kan dat?
Ja Ceciel ken ik al mijn hele leven! Hahahaha! Instrctieweek en ik toen mee geweest toen ze met jesper deed!!
Undefined
Geplaatst: 16-03-13 18:10
Haha wat grappig! Krijgen we dus op dezelfde dag onze microrings. Ben erg benieuwd hoe dat bevalt, heb namelijk nog nooit microrings gehad. Lijkt me wat minder fijn dan waxjes maar vind het wel een voordeel dat je ze vaker kunt gebruiken. Moet ik alleen nog een slachtoffer voor het omhoog plaatsen vinden