Fimoschijfjes? Ik vind ze echt heel leuk, maar ze gaan bij mijn nagels er wel snel vanaf. Ik leg ze op de nog wat natte lak en lak er dan een topcoat overheen waarbij ik erop let om het goed 'om de fimo heen te leggen'. Maar ik ben zo'n onbenul dat ze er gauw afgaan .
Tja, ik denk dat het met lijm wel beter blijft zitten . Heb 't nog nooit geprobeerd, dat is wel een goed idee!
Skessa_
Geplaatst: 20-04-12 13:49
Nee hoor, ze zijn echt heel dun.
Ik doe altijd op natte lak die schijfjes er op leggen en daarna met een dikke laag topcoat er over heen.
Essence heeft een speciale nail art seal topcoat. Die is heel fijn ervoor.
Dreamybol
Geplaatst: 20-04-12 13:59
NOTD: Essence Just Rock It met daarover heen Essence Blue Addicted. Het is erg mooi geworden (vind ik zelf), hopelijk houdt het het hele weekend...
Fimo ken ik niet, ik vind nagelstickers wel erg leuk en blijft doorgaans goed zitten.
Fry
Geplaatst: 20-04-12 14:48
Ik heb laatst Crack nagellak gekocht erg leuk maar ik zou zelf ook wel tekeningen willen maken op mijn nagels.. Weet iemand hier een geschikte pen of wat dan ook voor?
Koper
Geplaatst: 20-04-12 14:56
Uhm, dotting tools, stripers, sateprikkers. Er is genoeg waar je mee kunt priegelen.
Fry
Geplaatst: 20-04-12 15:15
hestejente schreef:
Uhm, dotting tools, stripers, sateprikkers. Er is genoeg waar je mee kunt priegelen.
Nail of the day . Ik heb mijne nu met twee laagjes nagelverharder van Herome weer gelakt. Ik weet dat nagelverharder de nagel uitdroogt maar ik vind het wel een fijn product en voor mij werkt het prima