HELP! Kanker?? Ben pas begin 30!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Raja

Re: HELP! Kanker?? Ben pas begin 30!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 14:03

Havermout pap Jummie!
Met een beetje honing :9

En een erg goed ontbijt ook!

Marja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 14:04

Bokt op z'n Best, recepten over kikkererwten en tips mbt belastingdienst in 1 bericht...
'Google weet alles' is hier in huis een gevleugelde uitspraak, maar Bokt kan er ook wat van blijkt maar weer :)

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 14:09

Marja schreef:
Bokt op z'n Best, recepten over kikkererwten en tips mbt belastingdienst in 1 bericht...
'Google weet alles' is hier in huis een gevleugelde uitspraak, maar Bokt kan er ook wat van blijkt maar weer :)

hahaha, als je googled op een onderwerp komt er standaard een Bokt pagina tevoorschijn in de resultaten :D

En over kikkererwten gesproken, daar kun je Humus van maken en dat is me toch lekker!!!!!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 14:09

Raja schreef:
Marja schreef:

hahaha, als je googled op een onderwerp komt er standaard een Bokt pagina tevoorschijn in de resultaten :D

En over kikkererwten gesproken, daar kun je Humus van maken en dat is me toch lekker!!!!!

Komt omdat Google weet dat je veel op bokt zit ;) worden de zoekresultaten op aangepast.

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 14:12

Evelli schreef:
Komt omdat Google weet dat je veel op bokt zit ;) worden de zoekresultaten op aangepast.

OOohhhhh!!

Maar maar... Ik zit nooooooiiiiittt op bokt O:)

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 15:10

Precies, who needs google als je bokt hebt?!

Ik zat ook nog te denken aan groentenkoekjes, favoriete groenten pureren, door elkaar mikken, beetje ei erbij, burgertje van vormen en hop, bakken die handel. Dat ei is puur om te binden maar bindt wel dusdanig dat je het goed semi-vloeibaar gekauwd krijgt.
Wat ook wel kan helpen is je ei goed loskloppen met een mixer en dan in de pan mikken, dan is het veel luchtiger dus nagenoeg geen brokjesvorming :)

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 15:15

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-12 15:27

Wauw.. toen verdiende ik een stuk meer, dus ga ik ZEKER tegen in!!

Morganlefay schreef:
Behandelend arts of eventueel HA zal iemand van het CIZ langssturen en kijken wat je wel of niet kan.
Zij maken ook een verzorg/behandelplan en kijken wat je aan uren per dag nodig heb aan thuiszorg.Wel even een waarschuwing, de Eigen Bijdrage voor dit geheel is gebaseerd op het inkomen van 2 jaar geleden!!. Op de website van het CAK kan je voor jezelf een indicatie maken wat je eigen bijdrage gaat worden. Deze wordt achteraf en per maand berekend.o ja als je m krijgt, die nota Eigen Bijdrage, gewoon bezwaar indienen.Niet geschoten is altijd mis.

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-12 15:30

Waar dit topic al niet goed voor is :') .

Goede tips BLIJVEN langskomen!! Heel fijn!!

Undefined schreef:
Haha, door dit topic eet ik ineens 's ochtends weer pap met suiker :')

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-12 15:31

:') ik ook niet

Raja schreef:
Evelli schreef:

OOohhhhh!!

Maar maar... Ik zit nooooooiiiiittt op bokt O:)

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-12 15:32

Geen brokjes whiskas.. maar brokjes ei :')

delerium schreef:
Precies, who needs google als je bokt hebt?!

Ik zat ook nog te denken aan groentenkoekjes, favoriete groenten pureren, door elkaar mikken, beetje ei erbij, burgertje van vormen en hop, bakken die handel. Dat ei is puur om te binden maar bindt wel dusdanig dat je het goed semi-vloeibaar gekauwd krijgt.
Wat ook wel kan helpen is je ei goed loskloppen met een mixer en dan in de pan mikken, dan is het veel luchtiger dus nagenoeg geen brokjesvorming :)

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-12 15:33

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 15:33

Ik wil je vandaag even hele mooie dag toewensen! Ik was geschrokken, er ligt zelfs een dun laagje ijs op onze vijver hahah :D

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-12 15:35

Nu gauw wat te drinken pakken en wat te eten.. veeeel te lang gebeld net met een lieve bokker hihihi.
Eerste seconde vreemd.. daarna alsof ik dr al jaren kende :') .
Deze lieve bokker gaat een keer mee als ik wat lekkers in een infuusje krijg een dag _O-
(de schat.. :* )

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 15:36

Wat fijn! *D

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 15:36

Ah dat is lief zeg :D wat geweldig!

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 15:40

Marja schreef:

Ben gewoon heel veelzijdig :D Net als schijnbaar heel veel bokkers!

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-12 15:41

Zo doet iedereen weer wat een het topic. De 1 geeft fantastische eet-tips, de ander zorgt voor een lach, praktische tips over wat de mogelijkheden zijn etc etc. I LOVE BOKT!

S123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 15:51

Als je graag wil knagen kun je ook croutons kopen, die zijn niet zo groot. Kun je even lekker knagen en dan worden ze vanzelf zacht zodat je ze door kunt slikken.

PLK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 16:04

ik ben er ook nog hoor maar weet niet altijd wat te schrijven, behalve wat iedereen schrijft en ontzettend waar is. Maar wilde ff zeggen dat er dus ook goede dingen uit deze ellende komen, een boktvriendinnetje die je niet kent aan de foon enzo. Wie weet wat er allemaal uitkomt aan het eind van de rit. Je wordt er in ieder geval een sterker en wijzer mens door dat weet ik zeker. En denk ik ook gelukkiger, ondanks dat je je dat nu niet kan voorstellen waarschijnlijk. Ik voor mezelf denk sinds ik jouw topic heb ontdekt hoe ontzettend blij je gewoon weer moet zijn als je gezond bent! Je druk maken over kleine dingen die er eigenlijk niet toe doen. Gezondheid is je grootste goed. Niet dat ik bedoel dat mensen die een ziekte hebben of gehandicapt zijn niet gelukkig zijn hoor, maar jullie begrijpen me hopelijk wel.
Woensdag wist je meer toch? Zie dit topic maar als lekkere uitlaatklep (lekker is tie sowieso al geworden met al die lekkere hapjes) en als je heel erg in paniek raakt of zielig wordt schoppen wij je wel weer de goede kant op. Want vechten moet je! en wij helpen je, zoveel als mogelijk is!
hele dikke tuut ut fryslan

Marja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 16:11

Wat ontzettend lief van die bokster, dat vind ik mooi zeg. +:)+

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 16:23

Horse_lover9 schreef:
Nu gauw wat te drinken pakken en wat te eten.. veeeel te lang gebeld net met een lieve bokker hihihi.
Eerste seconde vreemd.. daarna alsof ik dr al jaren kende :') .
Deze lieve bokker gaat een keer mee als ik wat lekkers in een infuusje krijg een dag _O-
(de schat.. :* )

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
wat een toppertje :j

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 17:38

yvonnedv schreef:
idefix4 schreef:
Horse-lover: Veel sterkte toegewenst! Hebben de artsen je ook laten weten in welk stadium jij zit? Op de wikipedia zag ik dat de kansen op genezing nog heel reëel zijn bij deze vorm. Ik duim voor je, dat jij ook in die cathegorie valt.

Woensdag heet ts een gesprek met uitslagen en behandelplannen.

Dank je, dit topic gaat zo snel. Ik heb wel een pagina of 4 nog teruggelezen maar 37 is wel veel. :o

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 17:54

Lieve TS wat een oneerlijkheid is er toch op de wereld... En gadverdamme, wat een ontiegelijke poedersuiker!
Ik duim heel hard met iedereen mee dat ze dat nare ding volledig kunnen weghalen en je goed door alle nare bijwerkingen heenkomt!

Hoe is de cracker bevallen?

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 18:07

Fijn zeg ts dat er n bokker meegaat naar je infuusje <3 <3 <3