Met een beetje honing

En een erg goed ontbijt ook!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marja schreef:Bokt op z'n Best, recepten over kikkererwten en tips mbt belastingdienst in 1 bericht...
'Google weet alles' is hier in huis een gevleugelde uitspraak, maar Bokt kan er ook wat van blijkt maar weer
Raja schreef:Marja schreef:Bokt op z'n Best, recepten over kikkererwten en tips mbt belastingdienst in 1 bericht...
'Google weet alles' is hier in huis een gevleugelde uitspraak, maar Bokt kan er ook wat van blijkt maar weer
hahaha, als je googled op een onderwerp komt er standaard een Bokt pagina tevoorschijn in de resultaten
En over kikkererwten gesproken, daar kun je Humus van maken en dat is me toch lekker!!!!!
Morganlefay schreef:Behandelend arts of eventueel HA zal iemand van het CIZ langssturen en kijken wat je wel of niet kan.
Zij maken ook een verzorg/behandelplan en kijken wat je aan uren per dag nodig heb aan thuiszorg.Wel even een waarschuwing, de Eigen Bijdrage voor dit geheel is gebaseerd op het inkomen van 2 jaar geleden!!. Op de website van het CAK kan je voor jezelf een indicatie maken wat je eigen bijdrage gaat worden. Deze wordt achteraf en per maand berekend.o ja als je m krijgt, die nota Eigen Bijdrage, gewoon bezwaar indienen.Niet geschoten is altijd mis.
delerium schreef:Precies, who needs google als je bokt hebt?!
Ik zat ook nog te denken aan groentenkoekjes, favoriete groenten pureren, door elkaar mikken, beetje ei erbij, burgertje van vormen en hop, bakken die handel. Dat ei is puur om te binden maar bindt wel dusdanig dat je het goed semi-vloeibaar gekauwd krijgt.
Wat ook wel kan helpen is je ei goed loskloppen met een mixer en dan in de pan mikken, dan is het veel luchtiger dus nagenoeg geen brokjesvorming
Raja schreef:Oja, voor de hummus
http://www.okokorecepten.nl/recept/sauzen/hummus/hummus
En als je het lekker vindt kun je er ook nog wat cayennepeper of paprika poeder bij doen
Maar ik weet niet of dan je darmen opspelen ivm Crohn
yvonnedv schreef:idefix4 schreef:Horse-lover: Veel sterkte toegewenst! Hebben de artsen je ook laten weten in welk stadium jij zit? Op de wikipedia zag ik dat de kansen op genezing nog heel reëel zijn bij deze vorm. Ik duim voor je, dat jij ook in die cathegorie valt.
Woensdag heet ts een gesprek met uitslagen en behandelplannen.