Afhankelijk van het soort piercing, een innerconch is heftiger dan een helix, je steekt er hoe dan ook een naald doorheen. Dus: ja natuurlijk doet het pijn, of in elk geval, je voelt het. Daarnaast kan het even lastig zijn met slapen op dat oor.
Onienke
Geplaatst: 06-03-12 10:21
Hallo hallo ik kom hier even binnen vallen met een vraag, ik heb mijn oren nu gestrecht tot 6 mm en die zitten nu ruim 2 maanden. Ik ben toen begonnen met een tunnel en nu had ik bij crazyfactory ook wat leuke gekleurde plugs gekocht: http://www.crazy-factory.com/product_info.php?products_id=1795 maar die krijg ik er dus niet in, iemand een foefje daarvoor? of had ik die dan in een maatje kleiner moeten nemen ofzo?
Verder ben ik in het bezit van een traguspiercing en een tongpiercing
Die acrylplugs hebben ongeveer een 2mm flare (rand) dus als je hele stretchy oren hebt dan zou je ze in principe in moeten krijgen (met geduld!!) maar voor sommige mensen gaat dat echt niet.
Is erg jammer dat het er niet bij staat die flare maar ik denk het wel.
*komt ook maar weer eens op Bokt en meldt zich in piercingtopic*
Hai, ik ben Dien, en ik houd van piercings. =D Heb er op het moment niet al te veel (lip en wat zooi in m'n oren).
Ik lees hier btw ook over CrazyFactory. Zijn er mensen die er gebruik gaan maken van de gratis verzenden actie? Ik wilde dat dus, maar de plugs die ik wil komen over 2 weken weer binnen. Is er wellicht nog iemand met dat probleem? Met samen bestellen kom je dan wellicht alsnog aan gratis verzendkosten.
hee, weet iemand een site ofz waarop staat hoe duur een cartilage piercing is? vanaf welke leeftijd mag dat? mijn vriendin was 12/bijna 13 en die heeft hem toen laten zetten..
Ja, dat kan niet anders. Een briefje zou vervalst kunnen worden. Er zijn in veel steden wel piercers die op koopavond open zijn, misschien heb je daar wat aan?
Mijn Helix is gepierced bij een thuispiercer, was ook maar 15 euro... maar voor een eventuele nieuwe piercing zou ik wel naar een shop gaan waar de ervaringen van andere mensen positief zijn
Je ouders moeten inderdaad altijd mee, zelfs als het nog maar 1 dag voor je 16e verjaardag is. Als er anders iets zou gebeuren kun je de piercer daarvoor aansprakelijk stellen, maar omdat je ouders dan moeten tekenen valt die verantwoordelijkheid bij hem weg.
GeraldineVD
Geplaatst: 08-03-12 11:34
Hier een meelezer... ik ben 19 en wil misschien gewone gaatjes in mijn oren, (angsthaas!) maar nu ik dit zo lees allemaal... durf ik helemaal niet meer En al die termen, is er ook ergens een vertaling bij?!
Rammstein. Ik ben in principe niet voor naam en band tattoos, maar hier hangt nogal een betekenis aan vast voor mij. En daarnaast wil ik hem gewoon al 5 jaar, en ben ik alweer 10 jaar fan.
Soms groeit hij maar een stukje uit, en staat hij halverwege stil. maar dat kun je van te voren niet weten. Tegen uitgroeien kun je weinig doen, alleen zorgen dat je hem goed verzorgt.
Hij is pas ontstoken geweest maar dit lijkt onder controle. Ik zou echt niet graag hebben dat hij uitgroeit, is er geen mogelijkheid om het een soort van af te plakke dat hij weer rechtgroeit?
Mijn kleiner tunneltje is eindelijk aangekomen, maar mijn ontsteking is nu al weg Ben dus aan het twijfelen of ik hem zou terugsturen voor een 4mm voor mijn volgende maat dan ?