runasays schreef:@Skessa_. Is die al uit een oudere collectie of is die nieuw? Ik heb m nog nooit gezien bij de KV
Jup, hij zit nu in het LE schap

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mandy1990 schreef:Heb je misschien een linkje?
Ik ben ook nog opzoek naar zoiets en dit is natuurlijk wel een heel mooi prijsje!
runasays schreef:Ik raak hier dus best gefrustreerd door.. Hoe kan het nou dat iedereen superhandige/mooie spullen vind op eBay.. En dat ik niks kan vinden? Ligt dat aan mij of hebben jullie een methode voor dit soort dingen..
kelliiee1993 schreef:Ik heb net weer 2 nieuwe nagellakjes gekocht.
Van Catrice
- forget-me-not!
en
- Raspberry fields forvever
runasays schreef:Ik raak hier dus best gefrustreerd door.. Hoe kan het nou dat iedereen superhandige/mooie spullen vind op eBay.. En dat ik niks kan vinden? Ligt dat aan mij of hebben jullie een methode voor dit soort dingen..
WillemYntJee schreef:Liep gister met vriendje in de staat en ik zei zullen we nog even bij de KV kijken voor nagellak? Maar nee dat mocht niet had de laatste tijd al veel te veel gekocht
xLindy91 schreef:Moet straks voor mn werk in de stad zijn..
Waar kun je nou precies dat potje met borsteltje om glitters te verwijderen halen?
Kruidvat bij de nepwimpers las ik?
En staat de pure aceton daar ook bij?
Glossi schreef:Ik kijk ook wel eens stiekum op eBay.com (nog nooit iets gekocht) maar bij eBay.com kom ik nooit verkopers tegen die naar NL sturen? Kun je ergens iets aanvinken zodat je alleen verkopers hebt die ook naar NL sturen?
Glossi schreef:Heb ook nog een nagelvraagje. Mijn nagels zijn nu in een slechte conditie. Ze zijn spijterig en droog. Iemand tips hoe ik mijn nagels een soort van opkikker kan geven?