Mijn maten:
Broeken - 34/36
Shirts - 34/36
Blazers - 36
Winterjas vaak een maat groter, dus 38
Schoenen - 38, kuit ook 38
BH's - 75B/C hangt ook weer van de winkel af.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Destino schreef:Het klinkt idd heel licht!
Is de pil echt zo'n oorzaak van vreetbuien enzo joh? Daar kan het bij mij ook gerust door komen
Ik wil alleen nog eventjes niet stoppen
Ben wel benieuwd naar foto's!
Apart dat je 65 hebt van Bh's en M van shirts?
Destino schreef:CCCCC schreef:Vind de BH's bij Hunkemoller trouwens voor geen meter zitten.
Ik ook niet! Die vallen trouwens ook heel klein
Destino schreef:Hebben ze wel 65 qua omtrek daar dan Uno?
Ohhh op die manier! Bij langere mensen heb je dat natuurlijk! Ben je begonnen met de pil door acne? Hoe is je huid nu? Ik had vroeger ook wel wat puistjes en die zijn ook weggegaan door de pil. Zou het dan terugkomen als je stopt?
Ik ben door de pil destijds bijna 10 kg in 3 maanden aangekomen
Ik kan daar slecht slagen, 70E hebben ze geen leuke bh's van.
Nell_ schreef:CCCCC schreef:Ik heb nooit puistjes gehad, alleen één als ik ongesteld moet worden. Dus dat is wel mooi meegenomen
Dat is zeker mooi meegenomen![]()
Ik heb vaak alleen puistjes als ik ongesteld moet worden. Al ben ik na het stoppen van de pil (2 jaar terug) pas 1x ongesteld geweest
Unoo schreef:Nell_ schreef:
Dat is zeker mooi meegenomen![]()
Ik heb vaak alleen puistjes als ik ongesteld moet worden. Al ben ik na het stoppen van de pil (2 jaar terug) pas 1x ongesteld geweest
Nog maar 1 keer? Ik heb deze maand overgeslagen, of tenminste dat heeft mijn lichaam beslist. Alles ligt natuurlijk nog overhoop qua hormonen, dus zie wel hoe het gaat. Over twee weken krijg ik mijn dieet dus hoop dat ik dan een stuk van allemaal lichamelijke ongemakken af ben!