Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AnnaR schreef:Jeetje, wat veel te lezen zo.
Een heleboel blz terug had iemand het over de matte topcoat van de etos, jeetje wat een prutsding.
Het werkt echt alleen als je je nagellak er al een dag op hebt zitten, dat ie echt uitgehard is.
En mn duim is tussen het wiel van mn rolstoel blijven hangen, heel stuk uit mn nagel, bah, dan maar alles kort morgen.
xDramaQueen schreef:ik heb weer mooie nagelsvoel me weer een meisje
![]()
Donkerblauw schreef:Leuk, die watermeloen-nagels Wiesiesisi!xDramaQueen schreef:ik heb weer mooie nagelsvoel me weer een meisje
![]()
Haha.![]()
Heb je die van de Action gebruikt?
Kreeg vandaag nog 'n complimentje over de Marilyn & Me-lak.
Een verkoopster van de Bijenkorf vond 't zo'n mooi kerstballen-rood lakje, en ze ging 'm absoluut kopen.![]()
Dat 't haar überhaupt is opgevallen joh.
Donkerblauw schreef:Leuk, die watermeloen-nagels Wiesiesisi!xDramaQueen schreef:ik heb weer mooie nagelsvoel me weer een meisje
![]()
Haha.![]()
Een verkoopster van de Bijenkorf vond 't zo'n mooi kerstballen-rood lakje, en ze ging 'm absoluut kopen.![]()
![]()
Haha.![]()
Cchanny schreef:Wiesiesisi schreef:wat ik gister heb gemaakt!
mijn watermeloen nagels![]()
Vet!