Dankje, ben dan ook super trots op mezelf. Zal inderdaad mijn benen maar niet wijd doen tijdens het zonnen, maar ga wel lekker op mijn rug liggen hoor. Eindelijk helemaal egaal bruin!
Wil ik geloven ja. Lijkt me wel link. Denk dat je het in de sauna niet zo merkt als je aan het verbranden bent. Je lichaam wordt telkens warm en je bent vaak in het water natuurlijk. Ik zal er goed voor oppassen hoor.
Ik heb nog niks verbrand gehad.. maar ook nog niet naakt gezond
vuurneon
Geplaatst: 02-04-12 22:06
1 voordeel, in het dagelijks leven loop je niet naakt (tenminste, je bent geen nudist van beroep denk ik ) dus die plekken zijn na die tijd wel fijn bedekt
Schaamstreek zit normaal gesproken geen zon, als je dan keurig getrimd bent is de kans op ehhh tja daar goed rood worden wel realistisch (wel een gekke plek om in te smeren )
Haha ja ik liep ook in de vrieskou en in het donker buiten na een opgieting. Heerlijk
vuurneon
Geplaatst: 02-04-12 22:23
Ieee hahahah naast flubbertjes nu ook velletjes in het water
Shaar
Geplaatst: 02-04-12 22:24
Dat naakt zonnen is het enige wat mij niet zo trekt Vind de sauna heerlijk, ben verslaafd aan het Elysium, maar dat naakt zonnen vind ik altijd zo'n apart gezicht...
Ik vind het stiekem wel erg lekker ik had overigens nooit verwacht dat de sauna iets voor mij zou zijn. Ging jij niet al toen wij nog op de middelbare school zaten Shaar?
x_Anne_x
Geplaatst: 02-04-12 22:26
Naakt zonnen vond ik maar raar. Ga,ook liever naar de sauna als t kouder is. Wil heel graag nog eens als er sneeuw ligt.
Clausch
Geplaatst: 02-04-12 22:28
Heb je wel een beetje privacy op je balkon? Geen glurende buurman? Geen fijn idee inderdaad om daar te verbranden. Mag toch aannemen dat iedereen zich daar insmeert in de sauna?