Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VisibreTeam schreef:Ik heb het haar van een vriendin van mij gedaan....
Echt kappertje gespeeld
Eerst de voorste kanten gebleekt (scene/emo kapsel)
Daarna pony anders geknipt, laagjes er in...
Daarna paars en rood geverfdben benieuwd naar het resultaat, bijna klaar
Eerste keer dat ik iemand anders dr haar doe
En gelijk al knippen
Maar persoonlijk vond ik het wel goed gelukt xD
ssssuus schreef:http://www2.pictures.gi.zimbio.com/15th+Annual+Elton+John+AIDS+Foundation+Oscar+0yiDjpm2LV_l.jpg
Ik heb het echt precies zo,maar dan in de blond versie! Heb helaas geen eigen foto..
Nog even een toevoeging.. ik heb dus een vrij rond hoofd en als die voorste plukken korter waren had het er ook echt niet uitgezien.. maar zoals nu op het plaatje kan het prima!
_Daniella schreef:VisibreTeam schreef:Ik heb het haar van een vriendin van mij gedaan....
Echt kappertje gespeeld
Eerst de voorste kanten gebleekt (scene/emo kapsel)
Daarna pony anders geknipt, laagjes er in...
Daarna paars en rood geverfdben benieuwd naar het resultaat, bijna klaar
Eerste keer dat ik iemand anders dr haar doe
En gelijk al knippen
Maar persoonlijk vond ik het wel goed gelukt xD
nog nooit iemand geknipt geen opleiding en iets gedaan en dan zomaar iemand gaan knippen? BRRR je mag wel uit mijn buurt blijven
Haha nee maar ik zou zoiets nooit laten doen
Ben wel benieuwd naar het resultaat, heb je een foto?
Damelza schreef:Fiffil, ik vind dat laatste kapsel ook het leukst
en het ging ook nog over filmpjes van manieren om je haar te doen. Dit vind ik altijd wel een leuk kanaal:
http://www.youtube.com/user/CuteGirlsHa ... re=g-all-u
zo heeft zij bijvoorbeeld ook twee manieren om je haar te krullen zonder warmte te gebruiken.
Laurabyoux schreef:Bedankt allemaal voor de tips!!!
@ Yasmine, ik heb nu lowlights en ik heb echt heeeel erg spijt... heb daar geen foto van maar zal ik even maken. De putnen zijn idd heel erg dun, hoe kort zou ik het dan meoten afknippen want vind je voorbeeld wel iets te kort, vind het wel mooi maar dat durf ik dan weer niet hihi.
@ damelza: ik moet zeggen dat ik niet weet waar graft ligt... waar zit dat ongeveer?
Yasmine schreef:Laurabyoux, ik vind je haar ook mooi! Alleen lijken de punten wel heel dun onderaan. Als je het zou veranderen denk ik dat het bij jou mooi zou zijn als je je haar op één lengte knipt. Een beetje dit idee, maar je kan het natuurlijk zo lang of kort maken als je zelf wilthttp://www.lovelyhairstyles.net/hairsty ... 2011-4.jpg En dan evt. een schuine/rechte pony erbij. Als je je haar wilt kleuren, denk ik dat wat lowlights in een iets donkerder blond je mooi zouden staan
_Daniella schreef:nog nooit iemand geknipt geen opleiding en iets gedaan en dan zomaar iemand gaan knippen? BRRR je mag wel uit mijn buurt blijven
Haha nee maar ik zou zoiets nooit laten doen
Ben wel benieuwd naar het resultaat, heb je een foto?
Overdrijven is ook een vakEen pony knippen is echt niet zo moeilijk als je een goede (uitdun)schaar hebt.
Ik knip al jaren mijn eigen pony en doe het regelmatig bij vriendinnen. Haar verven doe ik ook al jaren zelf. En laatst heb ik nog 10cm van een vriendin haar haar geknipt