Nagellak 'verslaafden' haha

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Re: Nagellak 'verslaafden' haha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 20:42

Maak dan gelijk foto's Sabine__ :D. Ik heb net toevallig ook foto's gemaakt van lakjes en Lancome foundation. Zal zo effe een topic aanmaken.. Alleen hoe moet het topic heten :? ?

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 20:45

Van de makeupjes die ik heb? Of als ik het op heb?
Of van de lakjes :)) ?

Ukster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 20:48

ik wordt veel te hebberig van dit topic,
Cowgirl Up super kleurtje dit, komt ook nog is in de aanschaf, moet me zo inhouden als ik leuke nagellakjes zie.

maar ik moet eerst hard sparen voor me huis..

ik wil nog konad stempels, nog lakjes bij nailpolish fashion bestellen en ik wil ook lak van china glaze.

pfoeee makeup gebruik ik niet veel, duurste aanschaf is mijn Urban decay naked pallet. 45 euries, maar wel verdomd mooie en goede oogschaduw.

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 20:49

Yv_ schreef:
Ik heb wéér Cowgirl Up op.. Blijf 'm zo geweldig mooi vinden <3 <3

Wauwie, dat is écht een gaaf kleurtje! :~

Zie echt gave lakjes langskomen in dit topic! Ben nu een 'verlanglijstje' aan het samenstellen, en als ik over een weekje m'n salaris weer binnen heb, ga ik eens even het een en ander bestellen. :)
Ga morgen eens even die kranten-nagels uitproberen. Wilde in eerste instantie die water-marble uitproberen, maar dat lijkt mij toch niet zo'n goed plan, mijn onhandigheid kennende. En ik ben ook doodsbang dat m'n kat zich ermee komt bemoeien, en dat dus de water met nagellak overal zit. :))

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 20:50

Ik heb onder andere deze..
Zo mooi..

Afbeelding

Inderdaad ook via ebay rond de 45 euro .. :)

Djesseka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 21:00

Yv_ schreef:
OMG lenaatje.. Ik klikte eerst op de foto voordat ik de tekst las.. Mééén, wat maak jij er een smeerboel van hahahahaha :D. Geweldig! Heb je ook een after-fotootje?

Het enige wat ik fijn vind bij Catrice is de prijs :'). De lakjes lakken niet lekker, de kleuren zijn op de nagel echt gigantsch anders dan in de flesjes en de substanties vind ik niet fijn. Tot nu toe dan he, wellicht dat ze in de toekomst ineens supergoede nagellak maken, gezien er zo veel vraag naar is.
Ik snap wel waarom mensen er zo'n fan van zijn, want ik denk dat je met een laag of 3/4 toch nog wel een mooi resultaat krijgt. Alleen ik heb echt dat geduld niet. Het moet mij bij in maximaal 2 lagen goed zitten. En dat voor nog geen 2.5 euro is natuurlijk hartstikke fijn. Wat dat betreft val ik denk ik buiten de boot, dan koop ik liever 1 kleurtje voor een tientje waar ik écht tevreden over ben, dan 4 kleurtjes voor dezelfde prijs.. :)

Afbeelding
Trouwens.. Jullie zijn nagellak-fan.. Zijn jullie dan ook make-up fan? Zag dat er nog helemaal geen topic was waar dit besproken kon worden.. Misschien leuk voor een HK topic? Nagels en Make-up ofzo?

Ik heb dat dus precies zo! Heb liever een duur potje Rimmel waar ik heel tevreden over ben. :j

Cowgirl Up is supermooi zeg!

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 21:06

nou heb ook een rimmel potje,,en vond kwaliteit vies tegenvallen...bladerde er zo af

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 21:07

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 21:09

hmmm heb niet echt een make-up verslaving ofzo...moet wel altijd make up op hebben als ik weg ga...maar koop niet vaak wat...en keer nieuwe mascara dan...en creme gebruik ik eigenlijk bijna nooit alleen als ik een droge huid heb :+

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 21:18

Eerste reviewtje staat erop: Cowgirl Up :D.

Heeft iemand hier trouwens Lubu Heels en Wagon Trail van ChG? Ik ben zo benieuwd naar die lakjes op normale nagels, ipv op de pro-nagels, die je dus overal op google vindt..

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 21:38

Greeeenishh

Afbeelding

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 21:51

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 21:59

Ik kom hier maar ff binnenvallen :')

Ben (nog) niet echt nagellak verslaafd, omdat ik dit eigenlijk niet te houden vind met paardrijden.
Maar ben toch goed onderweg!

Deze is m'n nieuwe favoriet
Ook omdat hij EXACT dezelfde kleur is als m'n nieuw grijs kleedje :P
Afbeelding

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 22:03

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 22:33

Die is wel sick! :')

salsaentango

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 22:48

haha wat grappig.. ik dacht ook echt dat het waar was.. maar vind het super gemaakt.

Djesseka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 22:55

Trouwens, over een goede handcreme. Ik heb Imagine ultra caring hand lotion van Rituals, heerlijk! Trekt snel in en maakt je handen echt zacht.

Make-up heb ik niet veel mee. Een goede mascara vind ik wel belangrijk en heb wat oogschaduw van Rimmel voor een feestje ofzo. Verder niet. :)

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 22:58

Yv_ schreef:
OMG lenaatje.. Ik klikte eerst op de foto voordat ik de tekst las.. Mééén, wat maak jij er een smeerboel van hahahahaha :D. Geweldig! Heb je ook een after-fotootje?

Het enige wat ik fijn vind bij Catrice is de prijs :'). De lakjes lakken niet lekker, de kleuren zijn op de nagel echt gigantsch anders dan in de flesjes en de substanties vind ik niet fijn. Tot nu toe dan he, wellicht dat ze in de toekomst ineens supergoede nagellak maken, gezien er zo veel vraag naar is.
Ik snap wel waarom mensen er zo'n fan van zijn, want ik denk dat je met een laag of 3/4 toch nog wel een mooi resultaat krijgt. Alleen ik heb echt dat geduld niet. Het moet mij bij in maximaal 2 lagen goed zitten. En dat voor nog geen 2.5 euro is natuurlijk hartstikke fijn. Wat dat betreft val ik denk ik buiten de boot, dan koop ik liever 1 kleurtje voor een tientje waar ik écht tevreden over ben, dan 4 kleurtjes voor dezelfde prijs.. :)

[i mg]http://farm7.static.flickr.com/6120/6254867780_fb84fef447.jpg[/i mg]

Trouwens.. Jullie zijn nagellak-fan.. Zijn jullie dan ook make-up fan? Zag dat er nog helemaal geen topic was waar dit besproken kon worden.. Misschien leuk voor een HK topic? Nagels en Make-up ofzo?

Erg he :+ heb alleen geen na foto want het witte is gewoon helemaal viezig gekleurd nadat ik met de paarden ben bezig geweest. Ga morgen even een nieuwe witte kopen want dit is een heel oud lakje gekocht bij de aldi om french maniquere mee uit te proberen, dat wou al niet maar dat witte lakje is echt niet gewoon te gebruiken. Hij is heel dik maar dekt niet, heel vervelend.
Vind die paarse die je op hebt erg mooi! wel gewaagd haha zal ik niet zo snel naar stage op hebben ofzo.
Ben ook niet een mega make up fan trouwens haha

XNienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 00:25

Ik heb vandaag de crack nagellak van miss sporty gekocht,
Alleen hij 'crackt' niet goed of helemaal niet.

Je ziet wel dat het geen gewone nagellak is alleen het is niet mooi
Iemand ervaring??

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 09:16

Mn zusje heeft gisteren de blauwe Miss Sporty crack gekocht en die doet het juist supergoed.

Dus kweenie wat je fout doet. Misschien een andere kleur eronder proberen of minder dik ofzo?

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 10:44

Ik heb ook die zwarte crack van de miss sporty
maar bij mij doet hij het prima.
Ligt waarschijnlijk aan de nagellak eronder inderdaad.
Ik heb er nu roze van essence onder

Glenda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 11:02

Skessa_ schreef:
Mn zusje heeft gisteren de blauwe Miss Sporty crack gekocht en die doet het juist supergoed.

Dus kweenie wat je fout doet. Misschien een andere kleur eronder proberen of minder dik ofzo?

Die heb ik ook en bij mij doet hij het ook gewoon goed!had mn andere nieuwe lakje van miss sporty eronder,zo kon ik ze allebei tegelijk testen! :')

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 11:09

Ieeee dat youtube filmpje hihi! dacht eerst dat het echt was.

Glenda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 11:38

Wat is Very Berry van Essence een mooie kleur zeg *\o/* !dekt ook super!Beetje jammer dat het er voor morgenochtend eigenlijk weer af moet ivm werk ;(

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 12:06

Meiden, mijn excuus dat ik zo even binnen kom vallen maar ik ben voor een vriendinnetje bezig een leuk pakketje samen te stellen met allemaal nail art dingetjes..
Kan iemand mij ook ( mag ook via pb ) vertellen wat de benodigde dingen zijn voor nail art?
Ik weet niet wat ze allemaal al heeft maar dat komt wel goed..