Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eshaa schreef:Het is gratis voor mij, omdat ik die jongen al heel lang ken.Hij heeft gewoon netjes de GGD papieren behaalt.En ik wil zelf wel graag kapper worden.Het is niet dat ik echt twijfel, meer dat ik goed nadenk erover, en niet eindig als vele andere mensen die geen werk meer krijgen omdat ze niet bij het tattooƫren hadden nagedacht.En het zijn echt de zijkanten van mijn vingers, en het word ook niet groot, dus eventueel met een pleister bedekken, of met ringen meschien?
Caye schreef:Maar als je en gratis tattoo krijgt.. waarom in godsnaam tussen je vingers? Laat het dan op je zijkant pols zetten? Vooral als eerste meteen op je vingers?
Je heb zoveel vel op je lijf
Eshaa schreef:Caye schreef:Maar als je en gratis tattoo krijgt.. waarom in godsnaam tussen je vingers? Laat het dan op je zijkant pols zetten? Vooral als eerste meteen op je vingers?
Je heb zoveel vel op je lijf
Omdat ik dat mooi vind, ik had zelf ook wel het idee om het op mijn pols te laten zetten, maar dalijk moet ik heel het jaar door lange mouwen dragen
Dit was zegmaar het idee van de vingers
Joolien schreef:Even een vraagje, ik heb na 2 maanden nog steeds bultjes op mijn tatoeage, maar alleen maar op bepaalde plekken of lijntjes, volgens mij de witte lijntjes. Ze doen ook zeer als je eraan zit. Enig idee wat het is? Ik ga ook mn tattoo-artist vragen maar ik ben benieuwd naar ervaringen hier.