[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 20:09

svdijk86 schreef:
Ik weet het niet, heb er eerlijk gezegd ook geen onderzoek naar gedaan.

Ja dat kan! Dicht laten hechten :)

Ik ga één dezer dagen door naar 16 mm :) dat wordt mijn eindmaat (dit keer echt! Ik heb aardig wat setjes klaar liggen in die maat :D )

kraakte

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 20:15

ik heb sinds Zaterdag 1 gaat je met een 2.5 mm spiral, deed heel eventjes een piepklein beetje zeer (1 dag ofzo) maar nu nergens meer last van. ik heb nu nog eentje van 3 mm liggen, dus daar wil ik wel naartoe over een maandje of wat :)

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 21:42

xDramaQueen schreef:
komt idd omdat je een tunnel hebt, ik heb een eyelet :j

Das gewoon een metalen buisje met een rubbertje erachter toch?

Die vallen er bij mij gewoon uit..

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 05:00

svdijk86 schreef:
xDramaQueen schreef:
komt idd omdat je een tunnel hebt, ik heb een eyelet :j

Das gewoon een metalen buisje met een rubbertje erachter toch?

Die vallen er bij mij gewoon uit..

:j

http://img846.imageshack.us/img846/577/isa2175.jpg

ze zijn best zwaar, ik trek mijn 8 mm nu ook zo door m'n oor heen incl flare, mijn oortje stretcht zichzelf dus, handige tip voor de stretcher, een zware eyelet in doen, dan gaat het stretchen veel makkelijk, je hebt ook een dubbel flare, ik heb idd een single met rubbertje erachter :)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 08:33

Ik vind toch persoonlijk dat jouw oor ook een beetje te vol wordt DQ. En dan gaat t met name om die 4 knopjes die zitten zo dicht op elkaar en zo dicht op de tunnel. Vindt het geen mooie verhouding.

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 09:15

Ook maar ff shotje van mijn oortjes :P

AfbeeldingAfbeelding

Moet alleen een keer een versie kleinere steentjes halen voor het laatste gaatje.. maar heb ze vandeweek voor t eerst in jaren
pas weer ingedaan en dit zijn de enigen die van echt zilver zijn _O- deze zijn toch net te groot.. vind als ze naar klein aflopen mooier.

ik zit te twijfelen of ik er iets bij wil.. en zo ja.. wat.. maar ergens zijn ze vol genoeg vind ik.... zowiezo de rechter (foto.. is mijn links ofcourse)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 09:23

Ik vind je oren wel netjes zo, alleen voor mij veeeeeeeeeeeels te grote sierraadjes :).
Als je er echt nog wat bij zou willen, is een helix, forward helix of rook ook nog wel mooi in je linkeroor (rechterfoto).

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 09:26

zijn hele kleine balletjes := ik heb gewoon oren waar ze snel groot in lijken _O- (kleine oortjes)

Maar mn oorbellen zijn wel wat te groot ja.. maar als ik kleinere in wil doen kom ik op neuspiercings uit..
en die zijn dunner + kleiner.. of je krijgt van die oorbelletjes met een opplaksteentje.. maar die liggen
er bij mij binnen een week al uit :=

Ik ga eens even googlen.. maar ik denk als er 1 bij komt dat het rechts wordt (linkerfoto) want ik heb
er aan de andere kant al 1 meer namelijk.. dan ga ik scheef lopen *D

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 09:28

Mocht je iets gevonden hebben hoor ik t ook graag.
Ik heb nu ook hetzelfde formaat zilver in mn 2e en 3e gaatje maar wil ook graag kleiner.

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 09:35

Is goed Iris :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 09:39

Welk formaat willen jullie? Crazy Factory heeft hele mooie kleine balletjes :). En ook oorbelletjes vanaf 2 mm trouwens..

Ik zou zelf voor je andere oor gaan, omdat die bovenkant nog helemaal leeg is en dan het scheef lopen voor lief nemen :+, maar smaken verschillen :). Gelukkig maar!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 09:41

Goede tip! Zit al op de site te kijken, maar vind het lastig in te schatten hoe groot ze zijn.

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 09:44

Je oren zijn mooi zo svdijk! Die innerconches zijn gaaf :j

Ik ben nu ook mijn ander oor aan het stretchen!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 09:48

Dit zijn ear studs, verkrijgbaar van 2.5 t/m 8 mm in verschillende kleurtjes
http://www.crazy-factory.com/product_in ... ts_id=3527

En dit zijn balletjes voor internally threaterd labretjes, keuze uit titanium of ch. staal, verkrijgbaar van 2.5 t/m 4 mm in verschillende kleurtjes
http://www.crazy-factory.com/product_in ... ts_id=2271

Daart moet je dan wel zo'n ander labret staafje voor nemen, met schroefdraad binnenin, ipv op het uiteinde
http://www.crazy-factory.com/product_in ... ts_id=2238

Voordeel vind ik al die foto's die erbij gezet zijn, daar kan je goed inschatten hoe het eruit komt te zien.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 09:51

Zou je eigenlijk een labret staafje als oorbel kunnen nemen? Of is dat een hele domme vraag? :o Ik heb snachts nogal eens dat ik er last van heb omdat het uiteinde van mijn knopje in mijn nek prikt.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 09:55

Ja hoor, heb ik ook weleens. Je hebt alleen kans dat je oor dus moet gaan stretchen, maar bij mij is het niet het geval. Kan gewoon met gemak een oorbel of een 1.2 of zelfs 1.6 staafje indoen, geen probleem.
Ik vind die platte achterkantjes inderdaad ook een stuk fijner :j.

Ben even een foto aan het uploaden vna mijn tragus, dan krijg je een beetje een idee bij de maat. Daar zit 2 mm in.

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 09:58

mijn tragussen waren geschoten, gewoon piercing doorheen gedaan.. No problemo..

Een gewone steker zoals bijv de zweerknoppen van de juwelier die je bij schieten inkrijgt zijn wat dikker vaak dannormale stekers. Dan ga je van 0,8 naar bijv 1,2.. Das nie zoveel :j

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 10:13

Ja, dat is waar inderdaad. Nou, dan zal het geen probleem worden :).

Oorbelletje is 2.5 mm, tragus is 2 mm:
Afbeelding

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 10:31

Ik denk niet dat een klein beetje stretchen problematisch gaat worden. Ga ik dat toch eens proberen.
2.5mm is al behoorlijk klein zie ik. Maar de knopjes zijn zo goedkoop daar dat ik wel meerdere kan aanschaffen en dan kijken wat het beste bevalt.

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 10:32

Iris82 schreef:
Zou je eigenlijk een labret staafje als oorbel kunnen nemen? Of is dat een hele domme vraag? :o Ik heb snachts nogal eens dat ik er last van heb omdat het uiteinde van mijn knopje in mijn nek prikt.

:j

Ik kon een 1,2mm labretje zo door mijn gaatjes steken.
Slaapt ook inderdaad een stuk fijner zonder die slotjes in je nek :))

Mooie maatjes Yv :j

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 10:36

kan nu niet kijken helaas.. is het wel sterling zilver of alleen een laagje zilver eroverheen gespoten?
(die gaan in mijn oortjes ontzettend jeuken namelijk..)

iris ik wil dat ook doen idd gewoon 1.2 balletjes voor en achter (ik haat labretjes want kan het niet goed schoonhouden en droogmaken)
maar moet eerst voorlopig mn gewone oorbellen weer in doen (moest ze al doordrukken dus ze waren de 1e dag vochtig en gezwollen )
Want anders zit ik straks met ontstoken oren denk ik :P (lijken nu aardig rustig na 3 dagen dragen maar voorlopig nog ff rustig aan)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 10:39

Het is inderdaad klein <3, hou ik van :D! Heb overigens voor mijn tragus nu wel die labretknopjes van 2.5 besteld, want deze van 2 mm kan bijna door het gaatje heen :o .

Thanks Clau. Succes met je andere oor trouwens, lees het nu pas!

svdijk: Volgens mij is het staal, weet het niet zeker? Je hebt wel echt zilveren, maar die zijn uiteraard wat duurder.. Die labretjes heb je ook in bioflex en titanium.
Ik haal m'n labretjes er altijd gewoon effe uit om ze schoon te maken..

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 11:16

vind ik zo'n gedoe := balletje voor en achter vind ik fijner (persoonlijk ook mooier)
heb ik eigenlijk overal ook inmiddels en bevalt goed. Die achterkantjes van de labretjes
irriteren me gewoon.

(heb er nog een stuk of 4/5 in verschillende maten liggen dus voor de liefhebber..... heb
hier op het werk een desinfector en een vacuclaaf (sterilisator) dus kan naar hartelust piercings
schoonmaken en versturen _O- Heb ook nog babyblauwe navelpiercing liggen waarvan de bal iets
kleiner is dan de "normale" piercings.. nooit gedragen want zolang had ik de piercing niet _O- )

Als je ziet wat ik aan tongpiercings heb liggen (denk wel 20 staafjes).. kan bijna zelf wel shopje
starten :')

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 11:26

Iris, dat mag hoor, ik ben erg gelukkig met mijn oortjes <3

svdijk mooi! ik heb de bling oorbellen al, (neuspiercings, kan niet tegen die slotjes) maar moet de tunnels nog aanschaffen :))

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 18:06

@svdijk86 die inner conches van jou zijn die gevoelig met zetten? en heb je erna lang last van gehad?
ik ben niet bang voor de pijn maar zou graag willen weten wat ik kan verwachten.
bedankt