Kan ik me alvast voorbereiden!
Ik hoop alleen wel dat het droog blijft, heb nu al 3 van de 4 keer in de stromende regen gelopen en ben er nu wel een beetje klaar mee

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Mara_ schreef:Ik vond vandaag al een stuk zwaarder dan eerst en ik ben pas bij les 5.Die eerste keer 2 minuten lopen ging prima, 1e keer 3 minuten lopen ging ook. Maar toen nog 2 keer 3 minuten, de laatste 3 minuten lopen begon ik het wel enigszins te voelen. Moest iets meer moeite doen dan de vorige lessen.
![]()
Maar wie heeft ooit bedacht om dat Chiuaua liedje erin te stoppen? Ik begon met rennen en toen dacht ik: nooooooooo wtf?! Grote grijns op me gezicht en opzich wel lekker gelopen, merk wel dat muziek invloed kan hebben op het rennen en de motivatie. ^^
Ik heb nooit last van pijn in me armen/schouders, ik probeer me bovenarmen langs me bovenlichaam te houden en dan me onderarmen gebogen en dan me handen alsof ik een playstationcontroler in me handen heb. Af en toe vingers even open en dicht knijpen. En natuurlijk armen stukje meebewegen bij het lopen, nergens last van.
Fanneke schreef:Tiggs, hey jij ook hierKnap hoor, na de tweede week al gelijk 5x 3 minuten!
VERAx schreef:Merken jullie trouwens dat jullie kuiten dikker/gespierder zijn geworden? Heb namelijk net nieuwe leren laarzen en anders moet ik het maar wat rustiger aandoen haha![]()
Rebeccaa schreef:VERAx schreef:Merken jullie trouwens dat jullie kuiten dikker/gespierder zijn geworden? Heb namelijk net nieuwe leren laarzen en anders moet ik het maar wat rustiger aandoen haha![]()
Ik merk dat sinds ik echt veel ren met hockey (ik stond eerder laatste man en deed niet zo veel dusnu sta ik mid-mid) vooral dat mijn bovenbenen zo'n stuk dikker zijn geworden
VERAx schreef:Merken jullie trouwens dat jullie kuiten dikker/gespierder zijn geworden? Heb namelijk net nieuwe leren laarzen en anders moet ik het maar wat rustiger aandoen haha![]()
Mirkim schreef:VERAx schreef:Merken jullie trouwens dat jullie kuiten dikker/gespierder zijn geworden? Heb namelijk net nieuwe leren laarzen en anders moet ik het maar wat rustiger aandoen haha![]()
Ik weet niet hoelang jij al rent, maar ik ren nu ruim een jaar en ik zie nu pas dat mijn kuiten behoorlijk gespierd worden... Dus heel snel gaat het volgens mij ook weer niet