Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wat een openbaring
En wat een rust...
MyLittleLove schreef:Ben er een tijdje niet geweest maar het gaat niet zo goed met mij. Ben heel lichtgeraakt en kan mezelf niet in controle houden (gevolg is huilen, schreeuwen, vanalles)..
Enig idee waar het door komt? En nog belangrijker, hoe je het op zou kunnen lossen?Creatas schreef:Ik moest vanochtend helaas erkennen dat de chagerijnigheid vandaag.. van míj was...
Muds schreef:MyLittleLove schreef:Ben er een tijdje niet geweest maar het gaat niet zo goed met mij. Ben heel lichtgeraakt en kan mezelf niet in controle houden (gevolg is huilen, schreeuwen, vanalles)..
Wat vervelend voor jeEnig idee waar het door komt? En nog belangrijker, hoe je het op zou kunnen lossen?
Onassa schreef:Nu moet ik zeggen dat die aanvallen eigenlijk alleen maar thuis gebeuren...alsof ik me buitenshuis dan toch meer in de hand kan houden.
Precies, dat heb ik ook.
Heb het wel een tijdje uitgeprobeerd hoor, om mijn emoties naar buiten toe uit te dragen. Maar dan kwam er meteen een explosie van 30 jaar oliebol uit. Was geen succes
Aangezien het zich richtte op slechts 2 personen. Niet helemaal in verhouding dus!
), dan verschieten mensen dat ik zo kan reageren, maar wat ze niet begrijpen is dat ik al weeeeeeken of maanden aan het praten ben waar totaal geen gehoor naar wordt gegeven.
uiteindelijk wordt ik dan OF moe, OF ik doe mezelf zeer en dan stop ik ook.