Volgens mij mag dat in België niet eens. Kom je niet mee door de keuring. Mijn bullbar al alleen met extra documenten die ik ook elke keer moet af geven...
Wel knap gedaan... Kzo er alleen een neushoorn ofzo van maken... Maximal damage!
Kentaro
Geplaatst: 23-08-13 14:50
dat is niet handig joh! Die hoorn wijst naar voren, dan zit je de rest van de rit aan je voorganger vast..............
(zoiets mag hier in Nederland ook niet hoor! En terecht )
verrek, daar gaat mijn reputatie. Kzit eigenlijk te wachten tot mijn kinesist belt want wil gaan douchen maar dan bel ik 'm dadelijk maar terug... Spieren zijn stijf en ik wil warm water voelen!
Kentaro
Geplaatst: 23-08-13 15:23
Telefoon in een zakje is ook zo wat......
Pauline
Geplaatst: 25-08-13 01:40
mooie bullbar, vooral die van Kentaro.
Tja hoe leef je ergens heen? Ooit werd ik geopereerd aan mijn rug, geen zekerheid of ik daarna nog ooit kon lopen. De periode daar naartoe was een bizarre periode die ik volledig volstouwde met dingen moeten, willen, drukdrukdruk. Alles om niet te hoeven denken. Gevolg was dat ik de laatste dag voor de opname bijna instortte, ik weet nog hoe ik thuis wegreed en alleen maar dacht: kom ik hier ooit weer thuis, lopend? Is me dit echt waard? Maar ik had, net als jij, eigenlijk geen keus. Wat ik hoop is dat jij iets gedoseerder er mee om kunt gaan, uitschakelen indien gewenst maar soms ook je realiseren wat er gaande is in die achtbaan die leven heet. Misschien is hier verwoorden al een mooie stap, dat kun je alleen zelf uitmaken.
Ik ben normaal niet zo heel goed in doseren maar ik denk dat het me nu wel vrij goed lukt. Ik heb mijn afleiding, als ik bij de paarden ben enz denk ik er niet aan. Maar ben me er wel bewust van dat die dag dichter en dichter komt hoewel het me niet zal verbazen als ik de avond er voor toch nog tranen laat.
BelleFleur
Geplaatst: 25-08-13 22:16
Ayasha schreef:
hoewel het me niet zal verbazen als ik de avond er voor toch nog tranen laat.
En dan? Lijkt me perfect normaal, toch?
YvonneV
Geplaatst: 25-08-13 23:44
Een mens lijdt dikwijls 't meest Door 't lijden dat hij vreest Doch dat nooit op komt dagen.
Je zult achteraf zien dat het allemaal wel meevalt en dan denk je heb ik me daar nou zo druk om gemaakt.
Wat mij bij het slapengaan nogal eens wil helpen als ik lig te piekeren is van 100 naar 1 tellen en als je merkt dat je toch piekert begin je weer bij 100.
Van 100 naar 1 omdat je je aandacht daar meer bij moet houden als van 1 naar 100
Beetje gespannen. Morgen moet ik om 2 uur naar de dokter van de verzekering samen met mijn eigen neuroloog, kijken of ik nu nog 100% werk bekwaam ben. En ik kijk er wel tegen op. Die man had me helemaal down op een kwartier tijd de vorige keer.
Thanks, Ben nu alle papieren aan het uit sorteren... Niet dat hij ze gaat bekijken maar goed...
Mijn man vroeg al of hij eens met de beste dokter moest gaan 'praten'
Kentaro
Geplaatst: 29-08-13 11:17
Probeer er met een positieve instelling heen te gaan! (ze zeggen echt dat dat helpt!)
Je zou de mijne er ook echt niet bij moeten hebben.... je bent dan in het ieder geval wel zeker dat er geen volgend gesprek meer volgt bij die arts......
Kheb een hele, hele lieve man maar hij is zeg maar, heel, heel beschermend! En dat is wel leuk, zo lekker meisje kunnen zijn en kunnen wegkruipen bij zo'n stoere kerel... Maar soms is het een beetje temperen...
Ik kan en mag niet gaan werken, maar ik ben wel 50% werkbekwaam. Ergo: de verzekering hoeft niet tussen te komen. Wie het me verklaren kan: ga je gang want ik begrijp het niet. Mijn neuroloog zei bij het buiten komen ook "hij luistert niet eens"
Kentaro
Geplaatst: 29-08-13 15:59
(kon je neuroloog hem ook niet gelijk even onderzoeken?! )
Ik kan hier geen verklaring voor geven en ben bang dat niemand anders dat kan....
Mag je met zoiets niet om een ander vragen??
(dat is wel wat anders, maar wij hadden een aantal jaar terug een arbo arts op de zaak en dat was echt een ... Daar is toen gelukkig ook een ander voor gekomen!)