[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mayniac_val

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 20:25

Ach ja, ouders... Mijn moeder negeert het bestaan van mijn tatoeages geloof ik en mijn vader valt het gewoon niet op, die weet nog steeds van niks.

hrappur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 20:32

Idd.. ouders.. het blijft je eigen lichaam.. Mijn moeder heeft een hekel aan piercings en tattoo`s.. en ik heb 4 piercings ( en oorbellen nog) en 1 redelijk grote tattoo op men zij, dus niet heel zichtbaar.
Komende zaterdag komt men 2de tattoo op men arm, vertelde ik gister aan men moeder even tussen neus en lippen door.. de enige reactie die ze gaf.. Niet zoo groot hoor, moet dat nou echt.. ? Ja dat moet echt! hahahaha men pa ziet het vanzelf wel.. ze kunnen hem er moeilijk af schrobben..
ze raken er wel aan gewent !

succes met afvallen.. :)

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 20:35

mijn ouders haten het echt. Maar ik ben ik en tis mijn leven :)

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 21:06

Oh ik ben dus niet de enige waarvan dus niet beide ouders op de hoogte zijn :')
Ik weet niet of mijn pa er oooooit achter komt, ja als mijn ma zich voorbij praat misschien. Verder ziet mijn pa niet zo heeeel vaak mijn lichaam, alleen in de zomer als ik thuis het zwembad uit stap. Scheelt dat ik deze zomer NIET thuis ben :')

jumpingxgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 21:11

Gelukkig staan mijn beide ouders achter me besluit zeker ook omdat ik niet zoiets heb van zo dat plaatje vind ik mooi, maar echt een betekenis erachter heb staan.. (zoals de meeste wat ik hier lees) en misschien scheelt het toch wel een beetje dat me vader een tatooerder is geweest en onder de tattoo's zit en me ma ook een aantal tattoo's heb...
Ik vind het zo spannend ik ben deze maand aan de beurt :D

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 21:14

Jouw ouders hebben waarschijnlijk ook een hele andere instelling wat dat betreft dan mijn ouders. Ons huis stond al op zijn kop toen ik mijn pa vertelde dat ik met een 12,5% Indo ging := Die gelooft volgens mij ook nog steeds dat ik geen rare dingen met mannen doe :')
Mijn ma daarentegen komt steeds meer los, die zegt bij dat soort dingen 'zolang jij er maar gelukkig van wordt'.

Mijn tatoeage heeft ook een achterliggende gedachte, ga het daarentegen nog maar niet vertellen tegen mijn pa, want die krijgt een rolberoerte :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 21:16

Mijn ouders hebben er nooit moeilijk over gedaan. :) Piercings ook niet, toen ik 16 was wilde ik een labret en papa ging gezellig mee naar Tattoo Bob was het geloof ik. :D

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 21:17

Mijn moeder doet geheel niet moeilijk over mijn piercings, die vindt ze echt heel mooi!

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 21:25

Mijn ouders zijn niet zo erg van de piercings en tattoo´s maar het mag wel als ik er goed over nadenk. Zo ging het met mn navelpiercing vroeger. Mn tattoeage heb ik pas 2 jaar, dus toen was ik al ´volwassen´en gezien de gedachte erachter vond mn moeder het toch wel mooi. En eigenlijk sindsdien doen ze niet zo moeilijk meer.
Ze zijn wel bezorgd of we er goed over nadenken, en proberen wel is wat in te brengen maar laten aan ons de keuze.

jumpingxgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 21:28

Nou me pa afschuwt elk vriendje waar ik mee thuis kom :Y)
wat me moeder betreft die vind alles zowel wat goed of ik moet zulke erge dingen uithalen :P
met tattoo's en piercings betreft vinden ze allemaal prima enigste wat het was voor me pa die wilde wel dat ik geen tattoo had tot dat ik 18 werd.
vanaf oktober had me pa het ontwerp al klaar dus zit al heel lang af te tellen.. *\o/*

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 21:38

Mijn ouders zijn ook zwaar tegen tattoo's en piercings. Ze zijn nu wel een beetje bijgekomen van mijn helixpiercing _O-. Heb ook gewoon aangekondigd dat ik 's avonds een afspraak had bij de piercer, konden ze ook niet tegenstribbelen. Nadien is m'n oor helemaal bestudeerd en zijn ze tot de conclusie gekomen dat het best wel meeviel, haha!

Posh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 21:47

Haha ouders en tattoo's :D

Hier is het ook een raar verhaal, ik heb sinds donderdag een navelpiercing waar ik de volgende dag vrolijk mee aan kwam zetten... Mijn oudste zus schaamt zich nu een beetje voor me (ik moet het voorbeeld zijn voor haar 3 dochtertjes) maar mijn ouders zelf zijn er best nuchter onder.

Toen ik aankondigde dat er ook een tattoo aan zat te komen biechtte opeens mijn zus (die zich dus voor me schaamde :P ) op dat ze dat eigenlijk ook al een tijdje wil.... Tja toen werd de familie wel een beetje wild :')

Maar ik heb voorgesteld dat we er een familie-uitje van maken _O-

@NatassJa: Mooie kleuren inderdaad!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 22:11

Ik wil op ten duur ook een tattoo laten zetten, als herinnering aan mijn ouders en grootouders :j maar ik wacht er wel mee tot ik op mijzelf woon omdat ik mijn ouders respecteer zo lang ik onder één dak met ze woon. En dit was mijn eerste post als tattoo-willer hier :D

De OP wordt zsm bijgewerkt trouwens, ik zit in een hele drukke periode op kantoor maar zal alles bundelen en updaten :)

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 22:19

Ben hier nu al weer een hele tijd niet meer geweest. Maar ben nu weer aan het meelezen, omdat ik nu zeker weet wat ik binnenkort wil laten zetten :) Wordt mijn 2e tattoo en wist al tijdens het zetten van mijn eerste dat ik er nog een wilde haha.

Nu alleen nog even oriënteren op een goede tattoo-shop. Mijn eerste tattoo vind ik wel netjes en strak gezet, maar als ik zo in mijn omgeving hoor wat mensen voor die van hun hebben betaald, ben ik echt opgelicht := .

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 23:03

Haha, mijn vader weet ook van niks!!
Mijn moder heb ik t na een week verteld en die vind m toch eigenlijk wel heel mooi!
En ze vind het toch best wel stoer dat ik t gewoon gedaan had :D
Als mn vader erachter komt, dan heb ik echt een probleem! :=
Dan wordt ik per direcht onterft!
Uit huis kan niet meer, dat ben ik al even :')
maar hij zit op mn voet, dus gewoon geen slippers aan in de zomer _O-

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 23:08

Zelfde hier ;)
Al is dat onterven niet heel erg, blijft toch niet gek veel over als ik nog moet delen met 2 broers..

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 23:11

Ik heb het mijn ouders naar 5 dagen verteld. Mijn moeder vond het totaal niet erg, en begon er al over dat ze het wel fijn vond als ik het de volgende keer gewoon zou vertellen :=
Mijn vader vond het niks en die wordt gek als ik vertel dat ik er nog 1 ga laten zetten haha.

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 23:11

Dat onterven zou ik dan wel weer jammer vinden _O-

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 23:15

Mijn moeder vond het (wonderbaarlijk) geen probleem. M'n vader vond het meer zonde van het geld. Heb dan ook maar niet de ware prijs verteld hihi!

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 00:03

Caye schreef:
Ik vind die NaNa letters toch beetje scheef zitten. de 2 N-en zijn niet gelijk. Het ene pootje is korter dan bij de andere

De foto is gemaakt toen ik mijn armen niet recht naast me had, als ik ze recht houdt , zoals de tattoo gezet is, zijn ze wel recht hoor :)
En er zitten op het moment korstjes op en de inkt was er nog niet helemaal goed afgewassen, maar wilde stiekem even fototje hebben :)

wwillemijn schreef:
De twee A's zijn ook verschillend, maar zou dat niet juist de bedoeling zijn om het een beetje speels te laten lijken?

De letter styl is inderdaad speels :) maar nu ziet hij er al veel beter uit hoor! maar er zaten nog korsten en inkt op die nog losgewassen moest worden, de foto is direct nadat ik de folie eraf heb gehaald gemaakt... :) zal binnekort als hij helemaal geheeld is weer fototje maken dan zie je dat hij recht is :)

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 01:34

Mioux schreef:
Ik heb mijn tattoo sinds gisteren laten zetten op het midden van mijn rug, boven mijn bh bandje maar wel onder een topje zodat het eventueel voor werk etc te verbergen is, en het deed geen eens pijn :) Maar het is en blijft je eigen keuze...
Ik zag nergens een link maar ik ben sinds gisteren een trotse eigenaar van mijn eerste tattoo, gezet door gert van tattoo art gert te zeist (link: http://www.tattooartgert.nl )
Ik ben er om 2 uur heen gegaan en was om 3 uur klaar :) Ik vind hem super geworden en mijn vriend heeft de letters ontworpen. Ik ben er super blij mee, en gert's tattoo shop is een echte aanrader! Ze zijn echte stadsmensen maar super vriendelijk en erg geduldig en duidelijk.
Er staat NaNa als in Nana mijn korte naam en onze 4 gezinsletters die ook dit woord vormen.
Foto:
http://img853.imageshack.us/img853/2241 ... ed9a67.jpg

ik vind het op vava lijken := en ik kan ook niet zeggen dat ik er kapot van ben... ik hoop vppr je dat de lijnen zo rommrelig zijn door idd je korstjes/droog bloed want vind het er zo niet zo netjes uit zien...

Stephzdesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 11:55

Mel wat voor nieuwe tatoo ga je zetten :)? Ik ga deze week en afspraak maken om mijn kippetje ff in te laten kleuren en gelijk een afspraak maken voor mijn nieuwe tatoo woehoe!! ( enn,... neej ben ni verslaafd :P _O- )

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 15:07

Mijn ouders zijn op de hoogte van de eerste, m'n moeder is zelfs meegeweest met het zetten, maar omdat die een betekenis had vonden ze het niet zo'n groot probleem. Inmiddels staat dan de afspraakv oor de 2 volgende, en daar zijn ze niet van op de hoogte. De thuissituatie is laatst zo geescaleerd, dat ik vrijwel alleen maar bij mijn vriend thuis zit, dus ik ga het ze niet eens vertellen. Die zien ze vast wel een keertje als ik of op slippers loop of ze de binnenkant van mijn pols zien bij de paarden. :)

Zowiezo ben ik al volwassen, is het mijn lichaam en m'n vriend ik zijn toch druk bezig met huizen bezichtigen, dat ik een beetje hoop dat ik nog voordat ze het ontdekken, het huis uit ben :D

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 18:39

kippie20 schreef:
Mel wat voor nieuwe tatoo ga je zetten :)? Ik ga deze week en afspraak maken om mijn kippetje ff in te laten kleuren en gelijk een afspraak maken voor mijn nieuwe tatoo woehoe!! ( enn,... neej ben ni verslaafd :P _O- )

Hee Steph!

Ik ga de latijnse zin " Velle est posse" laten zetten. Betekent willen is kunnen. Vind ik een erg mooie zin en heeft ook wel betekenis bij bepaalde gebeurtenissen. En een vlindertje erbij. Dus niet heel ingewikkeld, maar wel met betekenis.
Laatst bijgewerkt door _Mel op 08-03-11 19:02, in het totaal 1 keer bewerkt

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 18:41

Kippie heb je een foto van hoe je kip is genezen? :D

Heel erg "leuk" te lezen wat alle ouders ervan vinden! Mijn ouders vinden tattoo's en piercings in hun woorden "verschrikkelijk ordinair" := . Hoewel mijn moeder en oma mij als kado een keer een navelpiercing hebben gegeven (niet het zetten, maar het sieraad). Maar de tattoeage vindt ze echt niks. Ze kan er niet aan wennen, het zal wel iets van jouw generatie zijn zegt ze. Ik heb overigens bij de 1e niet gezegd dat ik hem ging plaatsen, later pas. Toen kwam ze er met verhuizen achter toen mijn t shirt omhoog schoof :D.