Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Die gelooft volgens mij ook nog steeds dat ik geen rare dingen met mannen doe 
. Heb ook gewoon aangekondigd dat ik 's avonds een afspraak had bij de piercer, konden ze ook niet tegenstribbelen. Nadien is m'n oor helemaal bestudeerd en zijn ze tot de conclusie gekomen dat het best wel meeviel, haha!
) op dat ze dat eigenlijk ook al een tijdje wil.... Tja toen werd de familie wel een beetje wild 
maar ik wacht er wel mee tot ik op mijzelf woon omdat ik mijn ouders respecteer zo lang ik onder één dak met ze woon. En dit was mijn eerste post als tattoo-willer hier 
Wordt mijn 2e tattoo en wist al tijdens het zetten van mijn eerste dat ik er nog een wilde haha.
. 

Caye schreef:Ik vind die NaNa letters toch beetje scheef zitten. de 2 N-en zijn niet gelijk. Het ene pootje is korter dan bij de andere

wwillemijn schreef:De twee A's zijn ook verschillend, maar zou dat niet juist de bedoeling zijn om het een beetje speels te laten lijken?
maar nu ziet hij er al veel beter uit hoor! maar er zaten nog korsten en inkt op die nog losgewassen moest worden, de foto is direct nadat ik de folie eraf heb gehaald gemaakt...
zal binnekort als hij helemaal geheeld is weer fototje maken dan zie je dat hij recht is
Mioux schreef:Ik heb mijn tattoo sinds gisteren laten zetten op het midden van mijn rug, boven mijn bh bandje maar wel onder een topje zodat het eventueel voor werk etc te verbergen is, en het deed geen eens pijnMaar het is en blijft je eigen keuze...
Ik zag nergens een link maar ik ben sinds gisteren een trotse eigenaar van mijn eerste tattoo, gezet door gert van tattoo art gert te zeist (link: http://www.tattooartgert.nl )
Ik ben er om 2 uur heen gegaan en was om 3 uur klaarIk vind hem super geworden en mijn vriend heeft de letters ontworpen. Ik ben er super blij mee, en gert's tattoo shop is een echte aanrader! Ze zijn echte stadsmensen maar super vriendelijk en erg geduldig en duidelijk.
Er staat NaNa als in Nana mijn korte naam en onze 4 gezinsletters die ook dit woord vormen.
Foto:
http://img853.imageshack.us/img853/2241 ... ed9a67.jpg
en ik kan ook niet zeggen dat ik er kapot van ben... ik hoop vppr je dat de lijnen zo rommrelig zijn door idd je korstjes/droog bloed want vind het er zo niet zo netjes uit zien... 
kippie20 schreef:Mel wat voor nieuwe tatoo ga je zetten? Ik ga deze week en afspraak maken om mijn kippetje ff in te laten kleuren en gelijk een afspraak maken voor mijn nieuwe tatoo woehoe!! ( enn,... neej ben ni verslaafd
![]()
)

. Hoewel mijn moeder en oma mij als kado een keer een navelpiercing hebben gegeven (niet het zetten, maar het sieraad). Maar de tattoeage vindt ze echt niks. Ze kan er niet aan wennen, het zal wel iets van jouw generatie zijn zegt ze. Ik heb overigens bij de 1e niet gezegd dat ik hem ging plaatsen, later pas. Toen kwam ze er met verhuizen achter toen mijn t shirt omhoog schoof
.