Haarextensions deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 10:29

babydolll schreef:
dit haar is zo vreselijk geklit dat die extensionborstel niks meer uithaald denk ik, ze liggen in de prullenbak! maar voor mn luxy's wil ik graag een extensionborstel, waar heb jij de jouwe vandaan?

Mijn haar was erger, zoek maar eens.
Echt heel vervelend voor je, mijn borstel heb ik gekocht bij Beauty by Roos toen ik mijn extensions zette.

nelis

Re: Haarextensions deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 10:33

IK ga lekker 2 mei mijn extensions weer zetten, nu een keertje van socap bij nikita.

Ben benieuwd! :D

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 10:36

nelis schreef:
IK ga lekker 2 mei mijn extensions weer zetten, nu een keertje van socap bij nikita.

Ik ga ze binnenkort ook weer opnieuw laten zetten, weer bij Beauty by Roos.
Ben er heel tevreden over.
Heb ze nu 4,5 maand? Of 5 maanden.

Laat je wel even een foto'tje zien?

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 10:55

Natuurlijk! :)

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 12:53

Extensionsborstel verkopen ze ook bij de kruidvat/etos/da.. :+
Alleen zonder merkje erop :+ en 10 a 15,- minder :D

Marnixx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 13:48

nelis schreef:

Nikita woont onderin nederland toch!!
Vindt haar werk zo mooi, maar weet even niet meer waar ze woont

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 13:58

Zoetermeer :)

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 17:02

he meiden, kunnen jullie me helpen?
heb via vakantieveilingen van mijn hub extensions zetten (100 stuks, 30 cm, socap original) cadeau gehad. dit gaat gezet worden bij nail and hair in purmerend. kent iemand deze salon/groothandel en wat zijn de ervaringen ermee?
ik lees overal dat de verzorging van extensions enorm intensief is en je het altijd droog moet fohnen. het lijk mij dus niet verstandig de extensions te laten zetten voordat ik naar spanje ga van de zomer en daar ga genieten van zon, zee en strand?

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 17:36

Ah hier is het nieuwe topic :P Ik heb nog wat foto's van mijn luxy's:

Ik heb hier 5 matten in en 1 van de 1clips matten gevlochten en als haarbandje gebruikt. En gekruld met een stijltang:

Afbeelding
Afbeelding

Ik zag op de foto's pas dat mijn eigen haar wat lichter is dan mn extensions :P Binnenkort maar weer eens verven.

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 21:20

http://brazilianhair2010.hyves.nl/album ... 3NJSWO800G
raar mens.. gebruikt een foto van luxy hair.. en zet erbij dat t 150 extensions zijn.. :+

Jaaa, weer terug van weggeweest :o wegens 'omstandigheden'. Alles bijlezen wordt wel heel veel hoor :oo

Moooooi Tootz! Mijn extensions zijn er ook weer uit! Even lekker makkelijk zo :D Over een tijdje neem ik ook luxy's.

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 22:32

Haha iemand op ebay heeft er ook al een foto van de luxys bij staan!
Luxy heeft jammer genoeg mijn kleur niet, en verven zie ik niet zitten. Ga denk ik dus maar weer voor ebay, scheelt ook weer invoerkosten!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 10:37

benangelique schreef:
heb via vakantieveilingen van mijn hub extensions zetten (100 stuks, 30 cm, socap original) cadeau gehad. dit gaat gezet worden bij nail and hair in purmerend. kent iemand deze salon/groothandel en wat zijn de ervaringen ermee?
ik lees overal dat de verzorging van extensions enorm intensief is en je het altijd droog moet fohnen. het lijk mij dus niet verstandig de extensions te laten zetten voordat ik naar spanje ga van de zomer en daar ga genieten van zon, zee en strand?

iemand?

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 14:20

Pb brittje88 eens! Die is er ook gewoon mee op vakantie geweest naar spanje. Dus ook zon zee strand :P
Wel een andere so cap, maar in principe moet het gewoon kunnen.
Als je het maar gewoon héél goed uitspoeld, en goed onderhoud.

Droog fohnen hoeft niet perse hoor. Als je maar niet met nat haar gaat slapen, of het nat in een knot doet ofzo. Maar je kan het gewoon op laten drogen :)

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 09:15

benangelique schreef:

Hoi, leuk dat je dit gewonnen hebt.

Ik heb extensions Original Socap, 150 stuks 50 cm.
Ik fohn het soms droog soms niet, heb er al een maand geen masker in gegooit en maak het elke dag nat (was het 2/3 keer per week.)
Mijn haar blijft super mooi en ik verzorg het zoals ik mijn eigen haar verzorgde.
Als het mogelijk is zou ik ze na je vakantie erin zetten, zout water en chloor is niet goed voor de extensions.
Maar als het niet anders kan zou ik zoveel mogelijk met je haar boven water blijven.
Veel succes
Tootz schreef:
Ah hier is het nieuwe topic :P Ik heb nog wat foto's van mijn luxy's:

Ik heb hier 5 matten in en 1 van de 1clips matten gevlochten en als haarbandje gebruikt. En gekruld met een stijltang:

http://94.100.124.151/1281800001-128185 ... _LO8O.jpeg
http://94.100.116.147/1281800001-128185 ... _yDkj.jpeg
Ik zag op de foto's pas dat mijn eigen haar wat lichter is dan mn extensions :P Binnenkort maar weer eens verven.

Wauw echt heel mooi, ik vind dit de natuurlijkste foto van Luxy's die ik gezien heb hier.
Alleen zou ik wel je eigen haar ook krullen, of vind je dit zelf niet mooi?

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 09:24

mn eigen haar is op die foto's ook gekruld :j Maar ik begin mijn krullen idd altijd vrij laag, net boven de overgang zeg maar.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 10:58

bedankt meiden! ik ga ze dan idd laten inzetten na de vakantie. kan ik lekker onbezorgd spetteren en plonzen haha.
wat ik me nog wel afvroeg; gaat het onder de waxjes niet schimmelen als je het niet droogfohnt?

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 11:33

benangelique schreef:
bedankt meiden! ik ga ze dan idd laten inzetten na de vakantie. kan ik lekker onbezorgd spetteren en plonzen haha.
wat ik me nog wel afvroeg; gaat het onder de waxjes niet schimmelen als je het niet droogfohnt?

Hoop het niet, lijkt me ook niet.
Ga nooit met nat haar slapen dus het is niet afgesloten.
Wel laat ik net zoals vanmorgen als ik te weinig tijd heb me haar natuurlijk opdrogen.
Dan gaat het iets langzamer als fohnen, lijkt me niet dat het dan gaat schimmelen?

_Lot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 10:50

Hoi allemaal,

Even een beetje meegelezen aangezien ik sinds een maand of 2 nu ook extensions heb.
Ik merk toch dat het haar na het wassen super zit, maar de dag erna begint het al heel erg dun te lijken?
Ik moet het constant doorkammen om het er toch weer wat voller uit te laten zien..

Iemand een tip trouwens voor écht een goed merk voor specifiek blonde extensions?

Afbeelding hierbij mijn extensions trouwens ;)

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 11:13

natuurlijk opdrogen zal ook mijn ding zijn. heb niet de tijd met kind om 's ochtends uitgebreid mijn haar te staan fohnen :+

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 12:19

Mooi Lot! Kleur is precies goed, je ziet geen overgang!
Jammer dat het zo snel dun is.. Welke extensions heb je nu dan? En hoeveel?

Ik heb gewone So Cap gehad, erg tevreden over! (Ik ben dan wel niet blond ;) maar een vriendin van me wel en die heeft ze ook gehad, zit ook op bokt).

_Lot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 13:05

DeadxStar schreef:

Ik heb gewone So Cap gehad, erg tevreden over! (Ik ben dan wel niet blond ;) maar een vriendin van me wel en die heeft ze ook gehad, zit ook op bokt).

Ik heb er nu 100, het merk weet ik niet.. Was het 'huismerk' van het meisje wat ze heeft gezet.
Merk dat het volume snel weg is na een nachtje slapen vooral, verder houd het zich aardig goed.
Dat de puntjes splijten en wat dunner worden lijkt me normaal, toch?

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 13:19

_Lot_ schreef:
DeadxStar schreef:

Ik heb er nu 100, het merk weet ik niet.. Was het 'huismerk' van het meisje wat ze heeft gezet.
Merk dat het volume snel weg is na een nachtje slapen vooral, verder houd het zich aardig goed.
Dat de puntjes splijten en wat dunner worden lijkt me normaal, toch?

150 stuks blonde extensions van Orginal Socap.
Gezet bij www.beautybyroos.nl voor prijzen kun je ook op haar site kijken.

Afbeelding

_Lot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 15:10

Heeft er iemand ervaring met het licht blonde haar van Balmain?
En hoe lang hebben jullie ze gemiddeld er in ?
Ik merk nu na ruim 2 maanden toch al dat ze 'minder' gaan zitten..
Steken er net wat sneller bovenuit en het haar voelt minder fijn aan..

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 17:45

Laatst bijgewerkt door Lalidan op 23-04-11 09:28, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto in quote omgezet in link

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 17:46

Lot: ik heb vorig jaar (blonde) balmain double hair gehad (ik heb nu ook weer double hair). Het was dan wel niet van dat hele lichtblonde, maar ik heb de matjes zeker een maand of 7 ingehad, en toen waren ze nog steeds mooi vol. Maar Balmain is ook wel echt het merk binnen de extensions, samen met greath lengths. Ik zou balmain zeker overwegen als ik jou was! Kost wat, maar het ziet er ook ontzettend mooi uit..