Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) 
Daar heb ik ze even (heel vriendelijk) op gewezen, vervolgens gaan ze naast elkaar, met twee meter tussenruimte, al watertrappelend de week doorspreken. Af en toe kwam er een soort rugcrawl uit waarbij je moest vrezen voor je leven door de rondmaaiende armen..
Figaro schreef:Bluh ik ben echt even helemaal klaar met zwemmen.. Net weer geweest, en totaal niet lekker gezwommen. In onze baan zwommen nog zo'n 4/5 andere doorzwemmers. Maar blijkbaar vonden twee dames dat geen reden om die baan even lekker te komen dwarsbomen. Ze begonnen al met spookzwemmen...Daar heb ik ze even (heel vriendelijk) op gewezen, vervolgens gaan ze naast elkaar, met twee meter tussenruimte, al watertrappelend de week doorspreken. Af en toe kwam er een soort rugcrawl uit waarbij je moest vrezen voor je leven door de rondmaaiende armen..
En om het nog erger te maken kwam er ook nog een drietal jongemannen kletsend watertrappelen. Het werd op een gegeven moment meer slalommen en armen en benen ontwijken dan zwemmen.. Echt niet leuk meer.
Verder valt me al weken op dat zeker een kwart van de mensen niet doucht voordat ze het zwembad in duiken, echt VIES!![]()
Vandaag was de maat vol, ik heb een mail gestuurd met de vraag of er een 'snelle' baan mag komen, of iig een baan voor alleenzwemmers. En of ze die vieze niet-douchers eens aan willen spreken. Ik hoop dat ze er wat mee doen..

Maar volgende week vakantie, dus dan kan ik eindelijk weer.