Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

WenK

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 09:56

Lekker Sak, lust jij geen slagroom?

Bom, weer een drukke dag... Ja, fantastisch is dat als het lekker gaat. Was ook wel even een eye-opener hoor... :o

Judith, lekker kan dat zijn he, zeiknat geregend en dan thuis lekker warm onder de douche....

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 09:57

Goedemorgen!

Van harte gefeliciteerd Sakkia!

Werk ze allemaal vandaag. Ik ga donderdag weer lopen denk ik. Vandaag etentje en morgen yoga. Doen jullie nog aan andere sporten (naast paardrijden)?

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 10:03

nee dat lust ik idd niet :+ Al mijn hele leven niet, vind het echt vreselijk :D

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 10:06

@SAK Lukcy you SAK, wou dat ik geen slagroom lust :+ Ben je een beetje verwend door je mannetje?
@WenK wow Wen, die kanjer van jou, die kan het wel!
@Juud lekker ijverig! :j
@Scooby, het voorjaar zal zeker helpen aan de motivatie! :j
@Lynne, welkom! Met wie loop je?

Bah, zit nu met een afgeplakt oog, de alarmbellen gingen weer af. Ik heb namelijk het herpesvirus op mijn ogen en bij een sterk verminderde weerstand, steekt hij weer de kop op. HA vond het niet zo fijn, omdat het extreem besmettelijk is. We moeten nu proberen te voorkomen dat hij doorslaat naar het andere oog. Er zit een dot crème in en een gaasje over, zodat ik hem minder beweeg. Van mijn manager mag ik lekker thuis blijven :D Laptop waar naar Schiedam gebracht, want die stond nog op het hoofdkantoor. Nu hopen dat het virus snel over is, want zo kom ik nooit aan die 10km.

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 10:08

Ow wat vervelend zeg. Op je oog nog wel. Is dat hetzelfde virus (simplex) als bij een koortslip?

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 10:10

Oh Fan, wat balen zeg! Beterschap maar weer dan!!!

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 10:13

Falbala schreef:
Ow wat vervelend zeg. Op je oog nog wel. Is dat hetzelfde virus (simplex) als bij een koortslip?

Idd het simplex virus, je staat er niet zo bij stil als een koortslip hebt, maar blijf echt uit je ogen. Dit doet zo'n pijn. De eerste keer dat ik het had, zat ik op de ouderjaarsdag in het oogziekenhuis tussen alle ongelukjes. Ik heb 3 dagen met een zonnebril opgelopen. Op 1 januari deed ik de gordijnen open , had het ook nog eens gesneeuwd! Dan krijg je die klap ook nog eens op je ogen. Pff niet fijn :n

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 10:14

Oh dat is wel heel erg vervelend Fan.....
Ik heb wel af en toe een keer een koortslip maarik heb het nog nooit op mijn ogen gehad en ook nog nooit iemand gezien die het had eigenlijk :o

Ja geen slagroom, soms ook wel lastig hoor want op een verjaardag moet ik ook vaak taart afslaan en dan krijg ikaltijd de opmerking of ik aan de lijn ben ofzo :+

Nou ja ik werd vanmorgen om half 6 (!!!) gefeliciteerd en toen ik vanmorgen wegging stond er geen cabrio op de oprit helaas :')

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 10:23

Fan, een hele dikke knuf en sterkte :(:)

Sas, nou ja zeg... niet eens een cabrio met een strikkie eromheen vanochtend, hmmmm >;)

Falbala, naast hardlopen rijd ik nog zo'n 4 keer paard per week. Zou wel meer willen maar dan moeten er 40 uur in een dag zitten :+ Gezin met kleine kinderen, manlief, honden, opleiding, werk, paard en lopen..... Ik verveel me niet ;)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 10:31

hetbommeke schreef:
Fan, een hele dikke knuf en sterkte :(:)

Sas, nou ja zeg... niet eens een cabrio met een strikkie eromheen vanochtend, hmmmm >;)

Falbala, naast hardlopen rijd ik nog zo'n 4 keer paard per week. Zou wel meer willen maar dan moeten er 40 uur in een dag zitten :+ Gezin met kleine kinderen, manlief, honden, opleiding, werk, paard en lopen..... Ik verveel me niet ;)

Nee :n Moet ook zeggen dat ik wel enigszinds teleurgesteld was hoor :+
Was echt even een anti-climax moment zeg maar :')

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 10:40

Nou inderdaad zeg, valt echt tegen. :D

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 10:55

Goedemorgen!

Sakkia van Harte Gefeliciteerd, krijg je je kado vanmiddag dan? Of doen jullie niet aan kado's?

Fan, balen zeg van dat herpes virus wat op je oog is geslagen, hopelijk blijft het bij 1 oog en wordt het snel beter!

Bom, jij lijdt ook zo'n heerlijk druk leventje. Knap hoor dat je dat (zonder stress?) volhoudt! Zolang je er maar van geniet, is dat het allerbelangrijkst natuurlijk.

Wen, fijn dat je les met Lis gisteren zo goed ging! Vandaag lekker rommeldagje dus.

Falbala, ik doe naast hardlopen (2x per week) nog spinning (clubcycle) min 1x per week en soms als ik zin heb een lesje Zumba of Pilates.

Ik zou vanochtend moeten werken (flexwerk), maar heb besloten om even een ochtend thuis te blijven. Meld me praktisch nooit ziek, maar loop al een aantal dagen met buikpijn, waarschijnlijk toch klachten van de eisprong (sinds ik een spiraal heb, heb ik daar last van). Altijd pijn re-onderin mijn buik, ben er al eens mee bij de huisarts geweest, die verdacht mij uiteraard van een blindedarmontsteking. Maar labonderzoek wees uit van niet. Dus ik denk dat het dus van de ovulatie komt, in combinatie met een spastische darm (opgeblazen gevoel, misselijkheid) voel je je daardoor soms niet zo happy. Dus maar even een ochtend rustig aan doen...Wel vreemd hoor, want zoals gisteren tijdens het hardlopen was ik weer pijnvrij, 't is net of de beweging dan het opgeblazen gevoel wegneemt. Is ook wel logisch natuurlijk, want beweging is heel erg van belang voor je maag-darmstelsel.

Straks even koffietijd op tv zetten...kopje thee erbij...

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 11:06

SAKKIA schreef:
Nou ja ik werd vanmorgen om half 6 (!!!) gefeliciteerd en toen ik vanmorgen wegging stond er geen cabrio op de oprit helaas :')

Hmm je weet natuurlijk niet wat je aantreft als je thuis komt. :)*

Tjee fan dat je zoiets ook in je oog kan hebben..doe maar rustig aan. :(:)
Falbala op dit moment loop ik alleen en rijdt ik af en toe het paard van een vriendin.
Zit zelf even zonder paard op dit moment maar die zit wel weer in de planning en dan wordt het echt druk.
Man ,kinderen lopen paard oja en nog werk met studie haha

Zo heb huis gestofzuigd en de was gedaan opgeruimd en nu even met een lekker bakkie capacino achter de laptop.
Succes met je dagplanning klotsh....
Mag het toch wel wat droger worden wat een regen hier mijn tuin staat blank kan niet eens meer weg stromen.
En het gaat niet eens hard maar wel veel.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 12:08

Nou ik denk dan ook niks :+
Ik ben namelijk al heel erg vroeg vrij vandaag :D

maar goed ik wist ook echt helemaal niks te vragen dus ik heb tegen hem gezegd dat hij niet te veel moeite moest doen, heb onder de kerstboom ook al heel veel cadeautjes gehad :j

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 12:10

Bom, herkenbaar, dat gestresste als het druk is :P Ik kan ook flink in de stress zitten voor een tentamen of deadline. Of zoals vanavond, 6 tot 7 sporten, dan snel douchen en eten en om 8 uur de deur weer uit.

Sakkia, van mij ook van harte gefeliciteerd! Balen van die cabrio, maar met die regen nu is dat toch niks joh ;)
Ik vind slagroom altijd aan je gehemelte kriebelen :') Eet er dan ook nooit veel van en hou ook niet zo van slagroomtaart ofzo. Sowieso al die gebakjes. Doe mij maar een limburgse kruimelvlaai :P Of gewoon appeltaart ofzo.

Fan, dat is ook niks, herpes in je ogen. Ik wist niet eens dat dat kon joh. Zal ik wel tegen m'n moeder zeggen, zij heeft ook nog wel eens last van een koortslip.

WenK, ze zeggen dat 't weer kouder wordt -O-
Rommeldagjes zijn altijd wel lekker he. Wordt er dan zoveel van jouw voer gewoon door anderen gepakt?

Falbala, ik probeer 2 keer in de week naar XCO te gaan. Dat is een groepsles met een buis met grit. Lastig uitleggen altijd :P

Ik ben vanmorgen voor niks naar school gegaan :') Ik moest over m'n garnalen data verzamelen als ze in een aquarium zonder mos zitten en met mos. En dan van beide situaties evenveel data. Ik dacht dat ik van zonder mos nog data moest, maar ik had gewoon alles al :')

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 12:24

oooohhhh jaaaaaaa kruimelvlaai :9 Dat lust ik wel heeeeeeel erg graag :j

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 12:46

Tara je vroeg nog of ik niet te snel van stapel ging met m'n trainig van gisteren. Ik pas daar wel voor op hoor. Vandaag wel iets spierpijn, maar dat heb ik wel eens vaker. En ik hoefde het niet te doen, ik bekijk dat op dat moment hoe het gaat. Soms vind ik het goed om even je grenzen te verleggen. Zolang je ook rustige trainingen in bouwt.
Jij dus voor niets naar school geweest? Dus, nu een lekker dagje vrij?

Lekkere verhalen over vlaaien, jummie.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 12:47

Ik maak me daar misschien ook wel wat te druk om. Persoonlijk zou ik me gewoon echt aan m'n schema houden, hoe lekker het ook gaat.

Was 't maar een dagje vrij :P Moet gewoon aan m'n scriptie werken. Maar wel lekker thuis met bokt op de achtergrond.

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 13:29

Hey meiden!

@ Emma: ja ik ben ook actief in dit topic maar de laatste tijd wat minder frequent :)
En goed dat je nieuwe hardloopschoenen hebt gekocht. Lopen ze lekker?

Ik heb zondag voor 't laatst hardgelopen, m'n rondje van 6.5 km. Ik liep samen met m'n vriend 's ochtends. Bij mij ging het wel lekker maar m'n vriend had toch wat moeite met het 's ochtends lopen.

Sas gefeliciteerd *\o/*

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 13:54

Sakkia: gefeliciteerd :D

Meiden ik kom even melden dat ik komende weken even niet te vinden ben hier. Ben heel erg druk dus even geen tijd voor bokt.
Ik hoop dat ik over een paar weekjes weer gezellig mee kan kletsen. Ik probeer ondertussen wel te blijven lopen :j

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 13:55

Esther, ze lopen superlekker! Merkte ook meteen dat m'n oude hardloopschoenen dus echt wel op zijn.

Een huisgenootje van me is "aan de lijn". Hartstikke slank figuur heeft ze, maar goed. Daarnaast beweegt ze totaal niet, gaat altijd met de bus, sport niet. Lijkt mij dat dat stap 1 is als je wilt afvallen, sporten, in ieder geval bewegen.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 14:27

Voer wordt idd door anderen 'gepakt'. Maar heb vanmorgen netjes gaatjes geboord en de slotjes er doorheen gedaan... :j :D Rijden ging ook al weer fijn, dus das helemaal goed. Ben nu mijn eten aan het laten zakken zodat ik over een half uurtje ff kan gaan lopen.

Sak, wat jammer nou van die cabrio, flauw hoor... :D

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 15:04

Heb je niet eens een mooie cabrio met strik gehad? :n
Marjoleintje, is wel eens goed voor je, lekker rust. :j Beterschap :(:)
WenK, ik heb daar ook zo'n hekel aan, als mensen gewoon aan je spullen zitten. Zeker voer stelen, vind ik heel slecht :n

Ga zo lekker filmpje kijken. De Storm, ben benieuwd. Werkse en loopse iedereen!

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 15:13

Nou zoals ik al verwachtte is mijn buikpijn zo goed als verdwenen. Ik weet uit ervaring dat het een paar dagen duurt en dat het dan vanzelf weer over gaat. Gelukkig maar.

Ik heb tot nu toe een lekker dagje. Heb een wasje gedaan, stofgezogen in de huiskamer, afwas gedaan, bijna 60min met de hond gewandeld. Ga nu nog even de overloop en de slaapkamers stofzuigen en dan straks even kopje koffie doen. Om 16.30u mag ik weer even relaxen onder de zonnebank, daar kan ik altijd echt even ontspannen.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 15:18

Pfff, net overleg gehad, moet er echt even van bijkomen. Helemaal leuk, maar zij dachten dat ik meer ging doen dan alleen maar het verslag, actielijst en agenda. Zij willen ondersteuning voor hun team van minimaal 16 uur. Dus dat was voor allemaal even een tegenvaller. Daarbij komt dat ik wel wíl maar niet kán. Het zou betekenen dat ik andere teams die ik ondersteun zou moeten laten vallen, alleen is er dan niemand die dat gat opvult. Er is ook geen geld om extra ondersteuning in te huren. Kortom.... ik voel me schuldig dat ik niet kan leveren wat wordt gevraagd en ik voel me ook frusty omdat ik heel graag wíl doen wat er wordt gevraagd. Meer inhoudelijk, meer meedenken, minder uitvoerend etc. Iets waar ik al vaker tegenaan ben gelopen.

Zit erover te denken om een mail te sturen naar de projectleider hierover, die is vanmiddag afwezig. En mocht dat niet baten, het bij de HRM-persoon van het Projectbureau te leggen. Daar heb ik volgende week ook mijn functioneringsgesprek mee (POP-PWC) dus wie weet....

Sorry voor de ego-post, moest het ffies kwijt :o Tips zijn altijd welkom :j