Bom, weer een drukke dag... Ja, fantastisch is dat als het lekker gaat. Was ook wel even een eye-opener hoor...

Judith, lekker kan dat zijn he, zeiknat geregend en dan thuis lekker warm onder de douche....
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Al mijn hele leven niet, vind het echt vreselijk
Ben je een beetje verwend door je mannetje?

Laptop waar naar Schiedam gebracht, want die stond nog op het hoofdkantoor. Nu hopen dat het virus snel over is, want zo kom ik nooit aan die 10km. Falbala schreef:Ow wat vervelend zeg. Op je oog nog wel. Is dat hetzelfde virus (simplex) als bij een koortslip?

Gezin met kleine kinderen, manlief, honden, opleiding, werk, paard en lopen..... Ik verveel me niet
hetbommeke schreef:Fan, een hele dikke knuf en sterkte
Sas, nou ja zeg... niet eens een cabrio met een strikkie eromheen vanochtend, hmmmm
Falbala, naast hardlopen rijd ik nog zo'n 4 keer paard per week. Zou wel meer willen maar dan moeten er 40 uur in een dag zittenGezin met kleine kinderen, manlief, honden, opleiding, werk, paard en lopen..... Ik verveel me niet
Moet ook zeggen dat ik wel enigszinds teleurgesteld was hoor
SAKKIA schreef:Nou ja ik werd vanmorgen om half 6 (!!!) gefeliciteerd en toen ik vanmorgen wegging stond er geen cabrio op de oprit helaas

Ik kan ook flink in de stress zitten voor een tentamen of deadline. Of zoals vanavond, 6 tot 7 sporten, dan snel douchen en eten en om 8 uur de deur weer uit.
Eet er dan ook nooit veel van en hou ook niet zo van slagroomtaart ofzo. Sowieso al die gebakjes. Doe mij maar een limburgse kruimelvlaai
Of gewoon appeltaart ofzo. 

Ik moest over m'n garnalen data verzamelen als ze in een aquarium zonder mos zitten en met mos. En dan van beide situaties evenveel data. Ik dacht dat ik van zonder mos nog data moest, maar ik had gewoon alles al
Dat lust ik wel heeeeeeel erg graag
Moet gewoon aan m'n scriptie werken. Maar wel lekker thuis met bokt op de achtergrond. 
Rijden ging ook al weer fijn, dus das helemaal goed. Ben nu mijn eten aan het laten zakken zodat ik over een half uurtje ff kan gaan lopen.

Beterschap

Tips zijn altijd welkom