Marije__ schreef:Menino schreef:11,90 voor dit trio
Oefening baart kunst!
Die roze is oook mooi zeg
Wauwie dat zijn mooie make-upjes!!!
Daar heb ik ook een paar van!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
...... dat 2e gratis wist ik niet... Hoop dat ik me in kan houden, vast wel

Jorienn schreef:Even een reactie op de reacties van de vorige pagina, bedankt allemaal!
Het vertekent inderdaad nogal door de webcam (de klonten) maar ik vind het er zelf ook nogal zwaar uitzien. Ik gebruik Max Factor False Lash Effect (de oranje mascara) maar die is bijna op dus ik ga even een andere halen dit weekend! Het aan elkaar plakken klopt ook wel. Wat raden jullie dan aan als mascara voor een natuurlijk effect?

Marije__ schreef:Hmmm welke kleur zal ik nemen, ik heb blauwe ogen en blonde krullen, lichte wenkbrauwen. Zal even een duidelijke foto zoeken.
Ik heb al een setje bruin en zwart van ELF, en 2 losse potjes van essence lichtbruin glitter &donkerbruin glitter.
even een foto van mijn ogen + gezicht; let niet op mn bh
, graag een foto ja!
Alvast bedankt! 

Krijg ik makkelijker alle wimpers mee, vooral onder mijn oog. Polaris schreef:Ik vind een "haartjesborstel" fijner om te gebruikenKrijg ik makkelijker alle wimpers mee, vooral onder mijn oog.
Ik doe mijn onderste wimpers niet.
Ik probeer mijn make up zo naturel mogelijk te houden en bij mij ziet dat er al snel zo gemake-upd uit. 

Ben nu druk inspiratie foto's aan het zoeken.
Want veel met blond haar, blauwe ogen hebben tips gevraagd (en gekregen). 
Persoonlijk hou ik niet van spinnenpootjes.. Als je het wilt voorkomen moet je gewoon niet te veel mascara op doen en ik probeer het ook niet meer bij te werken als de mascara droog is.