Borstverkleining 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MelanieB

Re: [Centraal] Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 12:38

Tape?

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 12:55

Snap idd ook niet helemaal wat je met tape bedoelt? Misschien de hechtingen of hechtpleisters?

Super Kadanzlover!! Gefeliciteerd!!! Weet uit eigen ervaring hoe veel bloed zweet en tranen erbij gepaard kunnen gaan, dus super dat je hem binnen hebt!!

Hoe is het met Melanie?
En Silvia?
En Joyce?
En Tamaramt?

elissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 13:04

ik had begrepen dat je onderhoudse hechtingen krijgt met daarover iets van pleisters/tape ?
want dat moest er na twee weken afgehaald worden.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 13:09

Nog zeventien dagen tot de operatie, wat gaat de tijd snel! Ik hoop echt dat ik na een week al heel wat kan doen :)

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 13:23

Als je er dan van uit gaat dat je 3 weken niks kan, gaat het alleen maar meevallen ;-)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 13:37

Wendy_Komen schreef:
Als je er dan van uit gaat dat je 3 weken niks kan, gaat het alleen maar meevallen ;-)

Ja inderdaad, maar heb met borstverkleining binnen de week alles kunnen doen, buikwandcorrectie ook, borstoperatie 2 en 3 ook dus hoop gewoon dat het zo verder gaat. Maar kan natuurlijk heel anders lopen

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 13:46

elissa schreef:
ik had begrepen dat je onderhoudse hechtingen krijgt met daarover iets van pleisters/tape ?
want dat moest er na twee weken afgehaald worden.

De speciale pleisters gaan over de hechtingen aan de buitenkant. Vanochtend zijn ze bij mij eraf gehaald en dat was geen probleem. Het schrijnt ietsjes maar dat is dan ook alles. Als het goed is zijn de wondjes dan al dicht dus je hoeft niet bang te zijn dat de boel openspringt.

De pc was vanochtend supertevreden. En ik ook. Natuurlijk is het nu nog niet echt mooi maar dat kan ook niet anders 2 weken na de operatie en het wordt alleen nog maar beter! Het moet allemaal nog een beetje uitzakken en slinken. De littekens zien er echt heel netjes uit. Nu zaak om dat zo te houden... De pc raadde aan om er Bio-oil op te smeren.
Ik heb nog 2 weken huis/tuinstoel/bank arrest gekregen van de pc.

Gisteren lekker alleen onder de douche geweest. Ik heb ook zelf mijn haren gewassen. Gewoon op een krukje gaan zitten en mijn hoofd / romp voorover gebogen, je hoeft dan je armen niet zo te strekken. ;)

Zo, ik ga weer even met een stelletje tijdschriften in de tuin zitten..

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 13:51

lesilla schreef:
Wendy_Komen schreef:

Ja inderdaad, maar heb met borstverkleining binnen de week alles kunnen doen, buikwandcorrectie ook, borstoperatie 2 en 3 ook dus hoop gewoon dat het zo verder gaat. Maar kan natuurlijk heel anders lopen

Ik weet dat ik meer kan dan wat ik nu doe. Maar waarom zou ik? Het zou zonde zijn als er nu weer wondjes ontstaan omdat ik een onhandige beweging maak.
De pc zei dat ik nu maar eens een keertje aan mezelf moest denken en echt de rust moest pakken.

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 14:30

Klinkt allemaal super Silvia!! En natuurlijk succes met de 2 weken bankarrest ;-)

elissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 15:38

Silvia bedankt voor je reactie!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 16:04

Ik doe ook voorzichtig, kan wel veel maar durf gewoon ff niet wil geen risico nemen. :) ik laat mn moeder ook mn haar inzepen want wil niet mn armen te hoog doen en heb lang haar dus lastig.

Hier gaat verder goed. Niet echt pijn maar gewoon stijf haha, dus voel me een beetje alsof je in elkaar geslagen bent maar dan zonder de pijn :)) ik douche nu lekker om de dag en hang vooral op de bank :j

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 16:32

Melanie, ik merkte zelf dat ik na een dag of 10-12 ineens veel meer zelf kon. Zolang je maar rustig beweegt en de tijd neemt. Dus je tijd komt, zeer binnenkort!, ook wel. En heel verstandig van je dat jij je rustig houdt.

Gisteren wel even samen met vriendlief een terrasje gepakt. Lekker een gebakje gegeten. Ik was het thuiszitten even helemaal zat en moest er even tussenuit. ;)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 17:27

Haha lekker :j ik ben wel regelmatig buiten ff knuffelen met mn paarden. Maar loop verder in trainingsbroek en alles wat qua bovenstuk maar knoopjes heeft en dus helemaal los kan :))

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 19:14

hier alles wel ok; de littekens zijn nog steeds niet echt mooi en behoorlijk rood en paars ondanks dat ik 20 uur per dag momenteel de scarban draag.
Ik hoop echt dat de littekens nog mooier worden maar ben er bang voor; ik heb gewoon een hele slechte gevoelige huid die slecht geneest.
verder is ook nog steeds de linkertepel ingetrokken dus het zal nu wel bijna zeker worden dat ik nog een operatieve ingreep krijg.
eind juni moet ik weer naar de pc ter controle dus ben benieuwd wat ik dan te horen krijg.
verder gaat alles goed; ik kan weer alles en paardrijden enz. alles gaat super zonder rugpijn ;)

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 19:14

wat super melanie dat het zo goed gaat!
en goed dat je zo voorzichtig bent...

Ik heb een vraagje aan jullie

ik heb nu een ingedeukte tepel, meer mensen last van??
en is er wat aan te doen?

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 19:15

tamaramt, i heb ook links een ingedeukte tepel
wat vervelend dat alles zo slecht geneest,

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 19:52

ik heb idd ook een ingedeukte tepel ; die gaan ze waarschijnlijk operatief herstellen

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 22:00

Ik heb dat volgens mij ook maar niet te erg. Heb eigs nog niet zo goed geobserveerd haha, vind beetje eng eruit zien nog haha maar kan al slecht tegen hechtingen ed :))

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 22:09

Weet niet of dat iemand hier was, of op het andere forum, maar die ging stoer zichzelf in de spiegel bekijken, waarna ze nokkie ging. Dus kijk maar uit Melanie ;-)

En Tamaramt, het duurt een jaar voordat littekens zijn uitgewerkt hé... je hebt nog even, en ga voor je duimen dat het toch allemaal goed komt!

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 09:04

godver; de godver; heb nu vd 1e keer een beugelbh aan zonder dat ik de scarban over de littekens heb maar wat een ellende zeg! het jeukt ; niet meer normaal!
ik ben er nu al sjaggi van!
ik ga de scarban vandaag niet dragen omdat ik helemaal geirriteerde huid bij de littekens vd warmte van gisteren maar dit is ook een drama!! :(

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 09:39

He, wat vervelnd zeg!!!
Toch maar even sportbh aan wellicht??

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 09:45

Wendy_Komen schreef:
Weet niet of dat iemand hier was, of op het andere forum, maar die ging stoer zichzelf in de spiegel bekijken, waarna ze nokkie ging. Dus kijk maar uit Melanie ;-)

En Tamaramt, het duurt een jaar voordat littekens zijn uitgewerkt hé... je hebt nog even, en ga voor je duimen dat het toch allemaal goed komt!

Nadat het verband eraf ging in het zkh hielden ze mij een spiegel voor zodat ik kon kijken. Om ff te wennen. ;)

Het is trouwens wel handig om een makeup spiegeltje oid bij de hand te hebben zodat je ook de onderkant van je borsten kunt inspecteren. Daar zitten immers de meeste en de meest kwetsbare hechtingen. Het zou toch zonde zijn als je een beginnend wondje over het hoofd ziet.

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 08:22

ik heb gisteren de hele dag zo n jeuk gehad dat ik gewoon helemaal sjaggi was. echt drama; ik snap niet hoe dat kan? is het irritatiegevolg v hitte + scarban of is het een irritatiegevolg van beugelbh en geen scarban?
ik weet het niet; ik moet vandaag van 09.30 tot 21.30 werken dus ik wil niet weer die ellende hebben dus ga ondanks dat mijn huid nog wel wat geirriteerd is toch vandaag de scarban weer dragen. wat continue zo n jeuk en steken hebben is echt een drama!!

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 08:30

Ik denk inderdaad een mengeling daarvan, maar vooral de beugelBH. Zo'n Scarban-behandeling is vrij heftig voor je huid en een beugelBH is dan nog lastig te verdragen..

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 09:06

maar heb tot nu toe nog geen last gehad van de scarban en die gebruik ik toch al weer bijna 5 weken maar mijn huid is rood en bultjes(denk vd hitte van maandag) dus heb nu geen scarban op maar een dikke laag sudocreme en een sportbh maar evengoed jeukt het al weer.
word er gek van!