Straks mijn haartjes in een staart en mij opmaken voor weer een dagje werk. Gelukkig gaat de week doormidden!
Ik heb gisteren een route uitgestippeld van 5km en ik ga mijn schema voor zondag uitproberen. Het enige l*llige is, dat niemand met mij mee kan zondag. Ik hoop het wel, waar moet ik dan mijn spullen laten?

Iemand nog leuke andere crea-bea ideeën voor kids van bijna 4 & 6?

Fijn dat je schema bijna af is!

Machtig....!
....
Heb zojuist besloten, toch maar mijn les van Evy te doen vandaag, dan kan het zondag alleen maar mee vallen, met mijn 8 minuten en 30 sec wandelen.
Het was echt mega druk op de ring in Groningen heb 3 keer in de file gestaan en toen ik eindelijk bijna op plaats van bestemming was (laatste winkel) bleek die weg helemaal afgesloten, toen had ik het helemaal gehad, moest nodig plassen ook dus naar huis. Snel langs de super, naar mijn ouders, er achter komen dat ik de helft vergeten ben bij de super dus weer terug.
, iedere keer waaide de oordopjes uit mijn oren, dus die moest ik iedere keer zoeken. Normaal doe ik één draadje door het lusje van mijn pet, dat was ik vergeten
Maar ook in stap en draf is er weinig ontspanning, veel met het hoofd omhoog, heel raar. 5 nov komt de masseur dus die kan ook nog even alles nalopen.