Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 07:41

Leuk SAKKIA, veel plezier met shoppen. :j

Straks mijn haartjes in een staart en mij opmaken voor weer een dagje werk. Gelukkig gaat de week doormidden! *\o/*
Ik heb gisteren een route uitgestippeld van 5km en ik ga mijn schema voor zondag uitproberen. Het enige l*llige is, dat niemand met mij mee kan zondag. Ik hoop het wel, waar moet ik dan mijn spullen laten?

hetbommeke

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 07:53

Mogguh allemaal :D

Fan ik neem mijn bammetje met pindakaas wel en 2 koppen koffie, dat werkt goed bij mij.
Meestal is er een sporthal waar je je spullen kunt achterlaten. En ik zou zo min mogelijk meenemen.

Sas leuk shoppen :j

Vandaag weer mama-dag, eerste was draait alweer. Zo even boodschappies doen en daarna kijken wat we gaan doen. Denk iets van taartjes maken of cakejes versieren. Bezigheidstherapie voor kids ;) Iemand nog leuke andere crea-bea ideeën voor kids van bijna 4 & 6?

En morgen weer lopen, laatste week van de 10 :D Merk dat ik een half uur lopen nog leuk vind maar als het meer wordt zie ik de lol er steeds minder van in :o

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 09:24

Sterkte WenK! :(:)

Iedereen leuke plannen!
Fanneke waar ga je lopen?
En Bom, ik weet helaas geen crea-bea-ideeën. :n Fijn dat je schema bijna af is!

Ik heb vandaag les 8 gelopen, ging heel lekker. :j Vriendin meegenomen, die was er minder gecharmeerd van(Half 9 was haar iets te vroeg), maar achteraf vond ze het wel leuk. :)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 09:26

Goedemorgen :wave:

Vakantie is niet goed voor me :o Ik word er veel te hyper en actief van :')
NOu ja de hele douche is weer helemaal blinkend, ga nu alvast even het eten voor vanavond zover klaar zetten als ik dan vanmiddag thuis kom wil ik nog even een rondje doen :j Ik stel het nu al twee dagen uit en het moet er toch maar even van komen :D

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 09:37

Haha huisje helemaal schoon Sak, en lekker lopen

Bom weer mammadag...

Thanks allemaal!

Ben vanmorgen bij de tandarts geweest en ben een noodvulling en een preek rijker, maar heb nu ff geen pijn meer. 17 november moet ik voor het eggie en ik durf dus nu al niet meer... :=

Verder ben ik wel gewoon op kantoor, zo druk is het niet en ben alleen dus kan in mijn eigen tempo rommelen, en vanavond ga ik lekker rijden...

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 11:38

Wauw Sak, ben je ook in te huren? :D
@WenK, voel je je wel wat beter? Doe het lekker rustig aan vandaag.
@Evelijn, ik ga de drechtstedenloop.nl lopen, is door het historisch centrum en de winkels zijn ook open!!!! :D
@Bom, een vriending heeft zo'n boek, knutselen met kinderen. Onder het mom van lekker kliederen, pindarotsjes of kruidnootjes maken. Kijkdoos maken, zijn ze ook uren zoet mee :D Of Haloween dingetjes maken, zoals vleermuizen van wc-rollen, een spinnenrag van een kastanje met sateprikkers en dan wol rijgen er om heen. Succes!

Ik merk wel dat dit topic ook bevordelijk is voor mijn werk :D Ik wil mijzelf ook flink voorbij rennen, hiermee maak ik een pas op de plaats en kan dan met frisse moed weer verder. Ik hoop alleen niet dat de baas erachter komt :o, hyves enzo is ook al geblokkeerd bij ons. Zaten er zeker te lang op _O-

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 12:13

Zo boodschappies zijn binnen en de koekjes zitten in de oven. Als die afgekoeld zijn gaan we ze versieren :9

Misschien dat er nog een vriendje of vriendinnetje komt aanwaaien vanmiddag dan kunnen die ook meehelpen en eten :D

En ze wilden ook nog op de Wii

Sas wanneer heb je weer vakantie? Dan wil ik je bij deze alvast reserveren ;)

En Wen wanneer ga jij vakantie opnemen? Even tijd voor jezelf, zal je goed doen :j en ik pb je even over t bit.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 12:18

Heb geen dagen, dus geen vakantie... Heb hier eerst 4 maanden via het UZB gewerkt waarin ik geen vakantie kon opnemen, die dagen zijn dus uitbetaald toen ik hier per 1 oktober een contract via het bedrijf kreeg. Heb contract voor 5 maanden, tot 1 maart, dus 10 dagen tot die tijd.

Zie je PB zo wel dan... :D

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 12:37

maar 10 dagen vakantie in 5 maanden :oo Machtig....!

Sas, idd, heb hier ook een badkamer die weer graag blingbling wil zijn *D.... ;)

Net klein rondje hardgelopen, wilde alles op wat meer tempo lopen en da's gelukt! YES! *\o/* Gemiddelde van 10,3 km/h, dus we gaan de goeie kant op!

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 12:44

Wen, word ambtenaar :D bij een fulltime werkweek heb je rond de 8 a 9 weken vakantie per jaar :=

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 12:54

Das normaal hoor Jaan, normaal heb je 25 dagen per jaar...

Haha klinkt goed Bom....

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 13:04

WenK schreef:
Das normaal hoor Jaan, normaal heb je 25 dagen per jaar...

:o :o :o Da's waar ja....Hahaha, lijkt alleen zo weinig!

Plus, ik zit in het onderwijs, dus heb dan sowieso al meer dagen. (helemaal omgerekend missch niet, maar goed)

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 13:27

Ja, onderwijs en ambtenaren hebben meer dagen en vaak bij amerikaanse bedrijven ook. Ik werk alleen bij een duits bedrijf en daar zijn de secunaire voorwaarden over het algemeen vrij minimaal (al hebben ze ze hier op het hoofdkantoor wijsgemaakt dat 24 & 31 december in Nederland, net als in Duitsland ook officiele vrije dagen zijn := ).

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 15:31

Ik wil ook ambtenaar worden!! Ik heb ook 25 vakantiedagen per jaar, al heb ik wel betaald verlof op feestdagen. Zou best meer willen :o

Bah kijk nu naar buiten en het regent. -O- Heb zojuist besloten, toch maar mijn les van Evy te doen vandaag, dan kan het zondag alleen maar mee vallen, met mijn 8 minuten en 30 sec wandelen. :) Heb helaas nog geen coach gevonden. ;)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 15:50

Nou jullie doen jullie badkamers maar lekker zelf :') Heb aan die van mezelf genoeg.
Nou ik ben er weer, 1000 frustraties rijker dat wel :+ Het was echt mega druk op de ring in Groningen heb 3 keer in de file gestaan en toen ik eindelijk bijna op plaats van bestemming was (laatste winkel) bleek die weg helemaal afgesloten, toen had ik het helemaal gehad, moest nodig plassen ook dus naar huis. Snel langs de super, naar mijn ouders, er achter komen dat ik de helft vergeten ben bij de super dus weer terug.
Net konijnenhok schoongemaakt, tegen de wind in, van onder tot boven onder de zaagsel :n
Maar goed ik heb wel leuke dingetjes voor in huis gekocht en toch maar dat leren jasje van de Hema meegenomen :o

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 19:46

Dus je moet morgen weer shoppen SAK? Wat vervelend zeg! _O-
Is het jasje leuk van de HEMA? Ik zag hem op tv.

Heb net mijn vuurdoop voor de 5km gehad. Heb ik k.u.t. gelopen. Op de eerste 10 minuten, wilde ik het geluid iets harder zetten, drukte ik per ongeluk op het verkeerder knopje, waardoor de les weer opnieuw begon _-:( , iedere keer waaide de oordopjes uit mijn oren, dus die moest ik iedere keer zoeken. Normaal doe ik één draadje door het lusje van mijn pet, dat was ik vergeten _-:(, daardoor liep ik ongemerkt veel te hard. Resultaat, helemaal buiten adem, steken in mijn zij en moest echt even bijkomen.
Ik heb mijn stopwatch maar even stil gezet. Toen moest ik nog 2x 12 minuten lopen, op zich kreeg ik mijn ademhaling wel onder controle, alleen mijn lichaam was al op voor dat ik op de helft was. Uiteindelijk heb ik de 5km in 42 minuten gelopen. de 2 minuten extra wandelen niet mee gerekend.
Vrijdag nog een keer proberen en dan goed voorbereiden.
Ik heb 3 weken geleden een nieuwe sport-bh van Triumph gekocht voor het hardlopen, het viel mij vorige keren al op dat ik blaartjes had op mijn... ;) Niet bij nadenkend waar die vandaag kwamen, maar nu weet ik het! Het bloed zit aan de binnenkant, auwauw. Ik ga vrijdag maar terug, want bh waar je blaren van krijgt, lijkt mij niet de bedoeling.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 21:11

Oei das niet goed Fanneke... Balen ook van je 1e keer 5 km...

Hier begint de rust te komen. Heb heerlijk gereden met beide paarden vanavond, daarnet nog lekker gegeten (pasta met kip, spinazie en boursin :9 ) en nu lig ik lekker fris gedouched in mijn warme bedje tv te kijken.... Morgen hoop ik een rondje te kunnen hollen...

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 21:20

Ja ik moet naar de action en die is wel in Groningen maar echt op een hele onmogelijke plek :+ Dus even snel hoor.

Jammer van je 5 km , maar dat komt echt wel, het is ook niet echt lekker weer om te lopen, regen is nog niet zo erg, maar aan die wind heb ik echt een hekel hoor :n

Wenk, goed dat je wat rustiger wordt :j

*edit* ooh ja het jasje vind ik echt heeeeeeel erg leuk, vond het een beetje veel geld (ben helemaal niet van de dure kleren namelijk) maar toen ik hem aan had was ik direct verkocht :o
Ze vallen alleen niet heel erg groot, ik heb nu een M en dat is alleen maar omdat ik niet gezegend ben met een grote voorgevel. Er waren ook alleen nog maar m-tjes en s-jes.
Moet ook zeggen dat ik de kleding van de hema de laatste tijd echt wel leuk vind hoor :j Niet duur en kwalitatief ook wle goed.

had ik dit hier nu ook al gezegd of was dat in een ander topic?

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 21:25

SAKKIA schreef:
*edit* ooh ja het jasje vind ik echt heeeeeeel erg leuk, vond het een beetje veel geld (ben helemaal niet van de dure kleren namelijk) maar toen ik hem aan had was ik direct verkocht :o
Ze vallen alleen niet heel erg groot, ik heb nu een M en dat is alleen maar omdat ik niet gezegend ben met een grote voorgevel. Er waren ook alleen nog maar m-tjes en s-jes.
Moet ook zeggen dat ik de kleding van de hema de laatste tijd echt wel leuk vind hoor :j Niet duur en kwalitatief ook wle goed.

had ik dit hier nu ook al gezegd of was dat in een ander topic?
Ja in het afval topic :+

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 21:27

Ja wij gaan lekker zo, ik heb trouwens net een bericht voor je geplaatst in het andere topic :')

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 21:45

Ik heb alweer geantwoord _O-

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 21:58

Fan balen van je 5 km en helemaal van je bh. Ik heb sinds een paar maanden een shockabsorber en ben er helemaal blij mee :j

Ik ga morgenmiddag Sint inkopen doen, ook altijd leuk :D

En net gereden maar het is drama, morgen de tandarts voor Zorro bellen en de zadelmaker. Iets zit er niet lekker maar wat weet ik niet. Galopperen is er niet meer bij :n het is alleen maar bokken en hoog ook :( Maar ook in stap en draf is er weinig ontspanning, veel met het hoofd omhoog, heel raar. 5 nov komt de masseur dus die kan ook nog even alles nalopen.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 22:06

h ik weet niet of wij wel sint gaan vieren hoor.... meestal doe ik iets met kerst onder de boom, maar goed wij hebben ook geen jonge kinderen en ook mijn broers niet. Hoewel ik het vermoeden heb dat het niet lang meer duurt voor ik tante word :+

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 22:12

Och ja, die gekke vent op dat witte paard komt ook alweer over 2 weken. We zullen die man weer eens handje helpen met de kadootjes. Gelukkig vieren we het dit jaar voor het eerst met alleen de schoonfamilie. Dit jaar doen we ook kerst met mijn familie, zo gezellig :D

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 22:22

Ik vind kerst ook altijd veel leuker en gezelliger en dan lootjes trekken voor de cadeautjes en voor het eten :j
Wij doen dan altijd voorgerecht/hoofdgerect/tussengerecht/vlees/toetje zoeits ongeveer op een briefje schrijven en die moeten we dan ook trekken, als je dan bijvoorbeeld het hoofdgerecht trekt moet je in samenspraak met degene die het vlees trekt alles bedenken. Mams maakt het dan wel :j Erg leuk hoor :j