[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Poiuytrewq

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 18:03

1x per dag schoonmaken het liefst nog minder :).
schoonmaken gewoon onder de douche en als hij vervelend dreigd te doen met zeezout.

Lindava1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 18:04

Marlis schreef:
Griezelig ziet het er uit, haha.

Lekker opbeurend :=

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 18:08

Haha := Hij moet ook niet erg dikker gaan worden..

M'n vader zat me altijd uit te lachen want ik hield vaak ijs tegen mn oor aan. Zo'n gelding uit de vriezer maar het hielp wel een beetje tegen het zwellen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 18:13

Ik zou de ijstechniek gebruiken om te zien of je de zwelling minder krijgt (al ziet het er niet extreem dik uit) en anders even langs de piercer voor het weekend. Voor mijn gevoel is het echt te krap op de foto's, dat heeft die van mij nooit gezeten zo (en die heeft er goed 2 jaar over gedaan om niet om de x aantal weken een x aantal weken vervelend te doen).

Lindava1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 18:16

idinn schreef:
Ik zou de ijstechniek gebruiken om te zien of je de zwelling minder krijgt (al ziet het er niet extreem dik uit) en anders even langs de piercer voor het weekend. Voor mijn gevoel is het echt te krap op de foto's, dat heeft die van mij nooit gezeten zo (en die heeft er goed 2 jaar over gedaan om niet om de x aantal weken een x aantal weken vervelend te doen).

Zwelling is indd niet zo extreem, maar wat mij zorgen baart is dat er geen ruimte meer is.. Denk dat ik vanavond nog even langsrijd, het "klopt" wel namelijk.. Pfoe..

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 18:17

@Marlis, dat ziet er wel gaaf uit zeg :j !

Lindava1989;
Die zit nog 'strakker' als die van mij ! (Ik heb dan wel zo een simpel ringetje,met zon balletje..) Misschien langs de piercer voor een langer staafje? (als dat bij deze piercing kan? Ben niet zo thuis in de piercing wereld :o )

Lindava1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 18:21

haha, jaa dat kan ;)
Ga zo mn broertje even vragen of hij mee wilt, heb geen zin in een bloemkooloor! :D

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 18:25

Marlis schreef:
Niekj_Jente schreef:
hmm mijn tragus is ook ietwat dik geworden :( de eerste week totaal geen last van gehad. wel voor de zekerheid elkedag schoon gemaakt, maar nu is hij nog dik geworden en wat rood :( :(

Mijn tragus is ook iets dikker geworden heb hem vanaf zaterdag eind van de middag. Voel hem ook nog wel een klein beetje maar absoluut geen pijn ofzo. En het jeukt soms maar dat is van genezen.

Hoelang heb jij hem al? Hopelijk is het snel weg getrokken.

Ik heb hem morge pas 2 weken. ik kom er alleen aan met het schoonmaken, verder niet :)
hij is alleen iets dikker en een beetje rood.. maar doet gelukkig helemaal geen pijn :)
hoop dat het snel weer weggetrokken is..

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 18:28

Dat snap ik := !
Succes zometeen dan maar :) !

Met de mijne wacht ik nog even af := . Volgens onsmam was ie ook al weer iets wat minder dik als 2 dagen geleden (en het kloppen is ook een heel stuk minder geworden :) ! ). Daarnaast ben ik gister al neer geknetterd, en nu nog erg slap en duizelig.. Dus zie ik het ook niet zo zitten om daar heen te gaan :+.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 20:28

Niekj_Jente schreef:
hmm mijn tragus is ook ietwat dik geworden :( de eerste week totaal geen last van gehad. wel voor de zekerheid elkedag schoon gemaakt, maar nu is hij nog dik geworden en wat rood :( :(

Mijn tragus is ook iets dikker geworden heb hem vanaf zaterdag eind van de middag. Voel hem ook nog wel een klein beetje maar absoluut geen pijn ofzo. En het jeukt soms maar dat is van genezen.

Hoelang heb jij hem al? Hopelijk is het snel weg getrokken.[/quote]

Ik heb hem morge pas 2 weken. ik kom er alleen aan met het schoonmaken, verder niet :)
hij is alleen iets dikker en een beetje rood.. maar doet gelukkig helemaal geen pijn :)
hoop dat het snel weer weggetrokken is..[/quote]
Oke, ook nog niet zo lang dus.
Dat heb ik ook iets dikker en klein beetje rood, maar ook totaal geen pijn.
Ik voel hem wel maar heb hem ook pas vanaf zaterdag dus dat is logisch, maar geen pijn is het.

Lindava1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 20:48

xChantal94 schreef:
Dat snap ik := !
Succes zometeen dan maar :) !

Met de mijne wacht ik nog even af := . Volgens onsmam was ie ook al weer iets wat minder dik als 2 dagen geleden (en het kloppen is ook een heel stuk minder geworden :) ! ). Daarnaast ben ik gister al neer geknetterd, en nu nog erg slap en duizelig.. Dus zie ik het ook niet zo zitten om daar heen te gaan :+.

Oehh jeej, toen je eraan zat? Ik zal je toch aanraden om even terug naar de shop te gaan hoor! Heb je iemand die met je meekan gaan? Bij mij is mn broertje meegegaan, zodat ik zelf niet hoefde te rijden, erg fijn!

Ik ben net geweest, verhaal gedaan. En het schijnt normaal te zijn dat hij wat gaat etteren als je grieperig word. Is natuurlijk en kan je niets tegen doen. Met een tang heeft ze mijn huid naar achteren getrokken en de bal losgedraaid. Wat een hel!! :x Was nog pijnlijker als het zetten.. maargoed, piercing eruit en wat een opluchting zeg!! *\o/*
Ik heb er nu 2 teflon studs van 1,6 mm inzitten. Deze laat ik zitten toch het genezen is, en dan kunnen we er rustig weer een staaf door jassen... Het was niet ontstoken maar wel goed vuil omdat het bolletje in mijn huid alles afsloot.. Nu kan het lekker luchten en voel me herboren :D haha

Het is niet spectaculair, maar zo ziet het er nu uit.. ;)
Afbeelding

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 21:08

Lindava1989 : balen zeg..maarja nu maar hopen dat het netjes geneest en je dalik weer dat ruige stangetje erin kunt

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 22:26

Het ziet er nu misschien niet heel mooi uit, maar als het straks netjes genezen is, ben je blij dat je niet persé dat lange staafje erin moest hebben... hoop dat het nu een beetje rust krijgt en dat alles verder goed verloopt :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 22:35

Dat deed ik vroegah ook met mijn industrial :)

Afbeelding

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 22:37

Ah beter dat je ff naar de piercer bent gegaan.
Apart dat ze dit erin doet en niet een langer staafje of 2 korte staafjes, van titanium. Wat heeft dit spul voor ander nut dan? Als ik vragen mag :). Heb dat nog nooit gezien!

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 22:49

Ik denk dat de troep er zo beter uit kan? En dat je het makkelijker schoon kan maken?

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 00:21

Megamutsj schreef:
Ohja, en ik ben een buikslaper :+ Word dat een probleem?

Nope ik heb er 1 en dat is geen enkel probleem.. je moet alleen wel zorgen dat je (dat raad ik aan) de eerste week een zo goed mogelijk zittende bh draagt met voorkeur een sportbh. Dan kan de oppervlakte wond iets beter genezen. En ik raad je ook aan om eventuele korsten NIET te verwijderen.

En ohja, wees voorbereid op een zeer pijnlijk moment bij de piercer want ik heb meerdere piercings maar deze deed wel echt zeer.

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 08:00

anthea jij hebt je oorlel opgerekt of niet? groeit dat ooit nog netjes dicht? of is dat pas vanaf zoveel mm/cm grootte,?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 08:56

Ayasha schreef:
kYliieJ schreef:
in principe groeit kraakbeen weer netjes dicht.
ik vond het zetten van de piercing erg mee vallen en de dagen erna ook geen last.
erg fijne piercing.

ik weet niet of je beter een ringetje of een staafje kunt krijgen.
ik heb in me rechteroor een ringetje gehad en in me linker oor een staafje, alle 2 super nettjes verlopen geen last ofso

Nie dus... Het kraakbeen dat weg is, is ook blijvend weg. Er komt vel overheen. ;)

Idd, mijn vriend had een gat van 6 (dacht ik) mm in zijn oorschelp (conch), die is nu ook "dichtgegroeid" maar als je er aan voelt dan voel je door het vel heen een perfect rond gat zitten. :')

Anthea schreef:
Dat deed ik vroegah ook met mijn industrial :)

Afbeelding

Dat ziet er leuk uit. :))

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 10:47

Krijg meteen een fijner gevoel bij je foto nu, nu je meer ruimte hebt :+ !

Nee, ik zat op de fiets onderweg naar huis en voelde me niet goed worden := . Ben echt grieperig aan het worden. Heb haar net wel even gemaild en ze zei dat het normaal was en het nog even moest aankijken :j. Houd hem nu wel af en toe onder de koude kraan, is kijken of dat wil helpen tegen de zwelling :) .

Lindava1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 12:18

xChantal94 schreef:
Krijg meteen een fijner gevoel bij je foto nu, nu je meer ruimte hebt :+ !

Nee, ik zat op de fiets onderweg naar huis en voelde me niet goed worden := . Ben echt grieperig aan het worden. Heb haar net wel even gemaild en ze zei dat het normaal was en het nog even moest aankijken :j. Houd hem nu wel af en toe onder de koude kraan, is kijken of dat wil helpen tegen de zwelling :) .

En het voelt nu ook na een nacht slapen veel beter! Nu is ook mn tragus in mijn andere oor aan het etteren, had ik niet meer verwacht na 3 maanden.. dus even het vlindertje eraf gehaald voor de ruimte. zal wel een goed griep virus zijn wat ik nu bij heb..

Balen meid.. hopen dat je je snel beter voelt! Goed dat je wel even gemaild heb!.Ijsklontjes in een theedoek wilt mischien ook wel helpen ;)

Lindava1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 13:08

suus_ schreef:
Ah beter dat je ff naar de piercer bent gegaan.
Apart dat ze dit erin doet en niet een langer staafje of 2 korte staafjes, van titanium. Wat heeft dit spul voor ander nut dan? Als ik vragen mag :). Heb dat nog nooit gezien!

Omdat het nogal geirriteerd was en weinig ruimte had. Nu kan ik het goed schoonhouden en word het niet belast. Ze wilde er eerst 2 teflon ringetjes indoen maar deze waren te dun, vandaar 2 studs van 1,6 mm. Het zal wel in opmars zijn dan zeker.. ik kende het ook nog niet. Volgens mij is het wel hetzelfde als de plastic tongpiercings ;)
Ik vind het allang best, kan nu goed genezen en binnenkort weer een staaf :)

DeemDeem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 15:53

ik heb even een vraagje:
vorige week heb ik mijn tongpiercing laten zetten. gaat gelukkig allemaal goed doet al minder zeer en is niet meer dik enzo alleen het begint steeds te bloeden.
is dit normaal? :P

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 15:54

Dankjewel, jij ook beterschap :) !

Ik zit nu alweer te denken aan een navelpiercing :o . Maar lijkt me slimmer als deze eerst +/- genezen is (en dat kan nogal lang duren). Dus dat word volgendjaar winter denk ik dan :P .

Meer mensen die er een hebben? Want lijkt me niet zo prettig met oa. een paardrijbroek ? En wel is gehoord dat niet elke navel daar geschikt voor is := ?

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 15:55

hmm geen idee of dit normaal is. Mijne heeft nooit gebloed met zetten ook niet enkel 1 druppeltje. Dus ik kan je niet helpen.