schoonmaken gewoon onder de douche en als hij vervelend dreigd te doen met zeezout.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idinn schreef:Ik zou de ijstechniek gebruiken om te zien of je de zwelling minder krijgt (al ziet het er niet extreem dik uit) en anders even langs de piercer voor het weekend. Voor mijn gevoel is het echt te krap op de foto's, dat heeft die van mij nooit gezeten zo (en die heeft er goed 2 jaar over gedaan om niet om de x aantal weken een x aantal weken vervelend te doen).
Marlis schreef:Niekj_Jente schreef:hmm mijn tragus is ook ietwat dik gewordende eerste week totaal geen last van gehad. wel voor de zekerheid elkedag schoon gemaakt, maar nu is hij nog dik geworden en wat rood
![]()
Mijn tragus is ook iets dikker geworden heb hem vanaf zaterdag eind van de middag. Voel hem ook nog wel een klein beetje maar absoluut geen pijn ofzo. En het jeukt soms maar dat is van genezen.
Hoelang heb jij hem al? Hopelijk is het snel weg getrokken.
Niekj_Jente schreef:hmm mijn tragus is ook ietwat dik gewordende eerste week totaal geen last van gehad. wel voor de zekerheid elkedag schoon gemaakt, maar nu is hij nog dik geworden en wat rood
![]()
xChantal94 schreef:Dat snap ik!
Succes zometeen dan maar!
Met de mijne wacht ik nog even af. Volgens onsmam was ie ook al weer iets wat minder dik als 2 dagen geleden (en het kloppen is ook een heel stuk minder geworden
! ). Daarnaast ben ik gister al neer geknetterd, en nu nog erg slap en duizelig.. Dus zie ik het ook niet zo zitten om daar heen te gaan
.
Megamutsj schreef:Ohja, en ik ben een buikslaperWord dat een probleem?
Ayasha schreef:kYliieJ schreef:in principe groeit kraakbeen weer netjes dicht.
ik vond het zetten van de piercing erg mee vallen en de dagen erna ook geen last.
erg fijne piercing.
ik weet niet of je beter een ringetje of een staafje kunt krijgen.
ik heb in me rechteroor een ringetje gehad en in me linker oor een staafje, alle 2 super nettjes verlopen geen last ofso
Nie dus... Het kraakbeen dat weg is, is ook blijvend weg. Er komt vel overheen.
Anthea schreef:Dat deed ik vroegah ook met mijn industrial
xChantal94 schreef:Krijg meteen een fijner gevoel bij je foto nu, nu je meer ruimte hebt!
Nee, ik zat op de fiets onderweg naar huis en voelde me niet goed worden. Ben echt grieperig aan het worden. Heb haar net wel even gemaild en ze zei dat het normaal was en het nog even moest aankijken
. Houd hem nu wel af en toe onder de koude kraan, is kijken of dat wil helpen tegen de zwelling
.
suus_ schreef:Ah beter dat je ff naar de piercer bent gegaan.
Apart dat ze dit erin doet en niet een langer staafje of 2 korte staafjes, van titanium. Wat heeft dit spul voor ander nut dan? Als ik vragen mag. Heb dat nog nooit gezien!