Ik heb vannacht 14 uur geslapen Dus wss had ik het wel nodig... Nadeel daarvan is dat ik dan ook mijn medicijnen te laat inneem en daardoor heel de dag zit te trillen, maar goed. Dat nemen we maar voor lief.
Laura: Ik slaap idd alleen op een kamer, ben ik wel blij mee. En het is een mooie ruime kamer met 2 grote inloopkasten, enige nadeelis dat ik 4 trappen op moet. Maar dat is weer wel goed voor de conditie
Iloveyah: Sterkte met je bronchitis, lijkt me alles behalve fijn...
Ik heb geen idee iloveyah... Ik geloof dat het maximaal een jaar is (daarna moet je iig een eigen bijdrage gaan betalen en die kan ik niet tegelijk met mijn huur betalen. Maar het is op korte termijn ook de vraag of ik mijn flatje kan houden vanwege tegenvallende financien... Als mijn flat opgezegd moet worden zal ik wss een stukje langer bij het RIB bivakkeren )
tiwi1969
Geplaatst: 17-09-10 09:32
Dat zou wel heel erg jammer zijn als je je flat niet aan kan houden.
Krijg je dan vanuit het RIB hulp voor nieuwe huisvesting/urgentie als je daar klaar bent? Het lijkt mij ook niet goed als je daar moet blijven omdat je anders geen dak boven je hoofd hebt terwijl je voor je gezondheid daar niet meer hoeft te blijven, als er anderen op jouw plek zitten te wachten. Kan je geen hulp krijgen via de gemeente zodat je je flat aan kan houden? Krijg je nog huurtoeslag nu je niet in je flat woont? Anders misschien aanspraak maken op bijzondere bijstand, daar is vaak een potje voor als je tussen de wal en het schip dreigt te raken.
Sommige dingen zijn raar geregeld in gezondheidsland. Betaal me blauw aan fysio, aanvullende verz. is verbruikt voor mijn operatie, daarna heel veel zelf betaald, nu na de operatie is het chronisch maar mag ik nog een keer 9 behandelingen zelf betalen. Alles voor dezelfde blessure
Tiwi: daar heb ik momenteel helemaal geen zicht op, ik moet nog een afspraak maken met maatschappelijk werk om te gaan kijken wat ik nu het beste kan gaan doen. Van de gemeente hoef ik iig geen hulp te verwachten, want ik zit nog steeds boven het minimumloon. En ik moet 1700 euro terugbetalen aan de belasting, wat ze dus verrekenen met mijn huurtoeslag, dat is dus ook een stuk minder dan normaal. al met al zit ik wss gewoon in het schip...
Met mij gaat het nu mwa... Ik zit in een dissociatie en ik voel alles weer stukje bij beetje afbrokkelen. Ik ben thuis in mijn eigen flatje, met mijn hondjes maar zonder mijn vriend en dat is eigenlijk niet zo'n goed idee. Heb vandaag nog niet gegeten, geen pillen ingenomen, ik heb behoefte om te snijden en heb hier ook de beschikking over mesjes.... Ik moet hier dus niet al te lang in mijn eentje blijven, want dan gaat het gewoon weer mis en daar zit ik eigenlijk niet op te wachten.
Ze komen voor die visjes, dus ik kan niet weg (Als ze komen) Daarna wil ik idd met honden en al naar het rib gaan, dan kan ik ook eten en zo want ik heb niks in huis.
Van je laatste bericht schrik ik wel hoor! Goed dat je het aangeeft! Kan je niet even snel langs de winkel wat te eten halen? Of toch gewoon naar het RIB gaan? Eigen veiligheid gaat boven alles meis!
Maar aan de andere kant moet ik er niet steeds voor weg blijven lopen... Mijn doel is om uiteindelijk weer op mezelf te gaan wonen, al dan niet met begeleiding. Dan moet ik toch af en toe proberen om het thuis uit te houden en met die verleidingen om leren gaan.
Ik vond nog wat zweedse ballen in de vriezer, dus die staan nu in de oven
Heel slim die Zweedseballen, altijd makkelijk en lekker. Dan heb je vast wat in je maag.
Nu maar hopen dat de mensen voor de vissen snel komen.
Ik moet ook nodig gaan koken, heb alleen totaal geen zin. Er ligt witlof, ham en kaas en zalm om te bakken, frietjes erbij klaar en mijn kinderen willen eten
jiperdepip
Geplaatst: 18-09-10 18:33
goed van je dat je eten voor je zelf aan het maken bent ook al zijn het zweedse balletjes