[centraal] Tattoo topic: deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Galeobdolon

Re: [centraal] Tattoo topic: deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 18:57

30 september komt dichterbij en dichterbij!

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 19:12

Mijn tattoo vervelt niet, jeukt niet, is niet rood of dik geweest en is nog steeds hetzelfde van kleur als donderdag.

Ik ga me afvragen of hij wel echt is :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 19:13

Hij's nog maar een paar dagen oud Siets. :D Korstjes gaan er nog wl afkomen :j

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 19:14

Maar hij voelt zo glad aan joh, hoe lang duurde het bij jou voor de korstjes kwamen?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 19:15

Nou bij het zetten hadk de dag er na al korstjes die los kwamen maar dat is denk ik ook niet goed want heb 'm wel moeten laten bijwerken. Na het bijwerken duurde het bijna een week (5tal dagen) voor de eerste kortjes begonnen los te komen. :)

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 19:18

Siets schreef:
Mijn tattoo vervelt niet, jeukt niet, is niet rood of dik geweest en is nog steeds hetzelfde van kleur als donderdag.

Jaloers! Ik had echt heel erg veel jeuk. Nog steeds trouwens, maar ben er al achter hoe het kan. Korstjes had ik ook gelijk de dag er na. :)

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 19:19

Ayasha schreef:
Nou bij het zetten hadk de dag er na al korstjes die los kwamen maar dat is denk ik ook niet goed want heb 'm wel moeten laten bijwerken. Na het bijwerken duurde het bijna een week (5tal dagen) voor de eerste kortjes begonnen los te komen. :)

Dus jij had al sneller korstjes? Wie weet komt het nog. Ik vind het eigenlijk wel best zo O:).

Ik was vandaag toevallig aan het zoeken via google op de naam van mijn tatoeëerder.
Schijnt een behoorlijk bekende te zijn, en zijn portfolio ziet er zo geweldig uit! Is een Hongaar.

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 19:20

Rienn schreef:
Siets schreef:

Jaloers! Ik had echt heel erg veel jeuk. Nog steeds trouwens, maar ben er al achter hoe het kan. Korstjes had ik ook gelijk de dag er na. :)

Wat raar dan he? Ik houd het ook wel wat vettig. Niet te natuurlijk, maar er zit altijd een filmlaagje overheen.
Of zou ik dat juist niet moeten doen?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 19:20

Ik had de eerste keer heel snel korstjes maar heb hem ook moeten laten bijwerken. :) Nu hij trager is gaan korsten is hij wel goed. :)
Jeuk had ik trouwens niet echt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 19:21

Korstjes hoeven ook helemaal niet te komen. De tekst op mijn pols is ook 'glad' gebleven en mijn rattenpootje ook. Ik weet niet waar het precies aan ligt, want ik verzorg al mijn tattoos hetzelfde, maar elk genezingsproces is dus anders.

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 19:21

Ik hou ze ook vet hoor :j ook nooit last, als het jeukt, is het juist dat ik vergeten ben te smeren ;) Echte korsten had ik ook niet daardoor.

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 19:23

RedPassion schreef:
Korstjes hoeven ook helemaal niet te komen. De tekst op mijn pols is ook 'glad' gebleven en mijn rattenpootje ook. Ik weet niet waar het precies aan ligt, want ik verzorg al mijn tattoos hetzelfde, maar elk genezingsproces is dus anders.

Dat blijkt dan wel ja. Ben er wel erg blij mee hoor, je hoort toch wel erg vaak dat het niet zo makkelijk gaat.

Dat meisje in dit topic met 3 sterren op haar voet die helemaal gingen irriteren, daar was ik echt bang voor!

Jeddah schreef:
Ik hou ze ook vet hoor :j ook nooit last, als het jeukt, is het juist dat ik vergeten ben te smeren ;) Echte korsten had ik ook niet daardoor.

En ze zeggen dat je na een paar dagen met bodylotion mag gaan smeren. Maar ik vind die
bepanthen net zo fijn moet ik zeggen. Dat mag toch vast ook gewoon?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 19:24

RedPassion schreef:

misschien de gevoelligheid van de huid oid?

Denkw el dat je gewoon mag blijven smeren met bepanthol hoor, heb ik ook gedaan.

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 19:25

Ik heb met van alles gesmeerd, wat ik toevallig voor handen had :o zelfs gewone handcreme... dat was wel na een dag of 3 denk ik ja :j

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 19:26

Ik heb toch wel een hele tijd bepanthen gebruikt, en ben pas na die paar weken over gegaan op bodylotion. Maar de gene bij wie ik die tattoo heb laten zetten zei tegen mij dat ik de eerste 3 dagen er niets op mocht smeren. Gelukkig hebben ze in dit topic gezegd dat ik het wel moest doen, want die tattoo stond gewoon helemaal strak.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 19:40

Rienn: awtch! :(:)

Ik heb stiekem al een nieuw ontwerpje :') maar weet nog niet goed wanneer en waar enzo dus :')

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 19:47

Ik heb precies het zelfde.. Een volgende komt dus echt. :P Heel slecht, want ik heb mezelf beloofd niet nog één te nemen. :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 19:49

Ik had mezelf niet belooft er niet nog een te nemen maar ik had wel gedacht dat ik langer ging kunnen wachten :') Nou niet dus :') :))

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 19:50

Waarom beloven je jezelf niet een te nemen :?

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 19:57

Misschien omdat het een hele dure verslaving is? :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 20:02

Megamutsj schreef:
Misschien omdat het een hele dure verslaving is? :D

:j :D Ik heb tegen mezelf gezegd dat er nog eentje bij kwam maar mezelf kennende ga ik na die feniks toch weer een nieuw idee krijgen. Want die Feniks zou op mijn buik komen en stiekem wil ik op de andere pols ook wat nu. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 20:03

Het hoeft ook niet allemaal binnen bepaalde tijd toch? ;) Ik heb ook nog een paar ideetjes, maar ben volledig blut, dus dat moet allemaal even wachten. Dat heeft ook wel iets, zo blijft het wel bijzonder. :)

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 20:20

Is ook zo :j Tussen mijn tweede en derde heeft... even tellen... ah bijna precies 20 jaar gezeten! :D Ik was 17 met mijn eerste 2 :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 20:21

RedPassion schreef:
Het hoeft ook niet allemaal binnen bepaalde tijd toch? ;) Ik heb ook nog een paar ideetjes, maar ben volledig blut, dus dat moet allemaal even wachten. Dat heeft ook wel iets, zo blijft het wel bijzonder. :)

nee maar als je het kan betalen en je bent een tikkeltje ongeduldig? O:) Maar dan houd ik mezelf weer tegen omdat ik bang ben datk overhaast oid :')

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 21:09

Jeddah schreef:
Waarom beloven je jezelf niet een te nemen :?

Omdat het één heel duur is allemaal. En twee ik veel losse tattoo's op mijn lichaam niet mooi vind, maar een hele grote wil ik ook niet. :)