Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Siets schreef:Mijn tattoo vervelt niet, jeukt niet, is niet rood of dik geweest en is nog steeds hetzelfde van kleur als donderdag.
Ik ga me afvragen of hij wel echt is
Ayasha schreef:Nou bij het zetten hadk de dag er na al korstjes die los kwamen maar dat is denk ik ook niet goed want heb 'm wel moeten laten bijwerken. Na het bijwerken duurde het bijna een week (5tal dagen) voor de eerste kortjes begonnen los te komen.
Rienn schreef:Siets schreef:Mijn tattoo vervelt niet, jeukt niet, is niet rood of dik geweest en is nog steeds hetzelfde van kleur als donderdag.
Ik ga me afvragen of hij wel echt is
Jaloers! Ik had echt heel erg veel jeuk. Nog steeds trouwens, maar ben er al achter hoe het kan. Korstjes had ik ook gelijk de dag er na.
RedPassion schreef:Korstjes hoeven ook helemaal niet te komen. De tekst op mijn pols is ook 'glad' gebleven en mijn rattenpootje ook. Ik weet niet waar het precies aan ligt, want ik verzorg al mijn tattoos hetzelfde, maar elk genezingsproces is dus anders.
Jeddah schreef:Ik hou ze ook vet hoorook nooit last, als het jeukt, is het juist dat ik vergeten ben te smeren
Echte korsten had ik ook niet daardoor.
RedPassion schreef:Korstjes hoeven ook helemaal niet te komen. De tekst op mijn pols is ook 'glad' gebleven en mijn rattenpootje ook. Ik weet niet waar het precies aan ligt, want ik verzorg al mijn tattoos hetzelfde, maar elk genezingsproces is dus anders.
RedPassion schreef:Het hoeft ook niet allemaal binnen bepaalde tijd toch?Ik heb ook nog een paar ideetjes, maar ben volledig blut, dus dat moet allemaal even wachten. Dat heeft ook wel iets, zo blijft het wel bijzonder.