benangelique schreef:linda, kwijlen en bellen blazen gebeurt hier ook veel! tel daarbij kluiven op haar handje bij op en ze is regelmatig helemaal nat, tot aan haar romper toe!
verder is het nu veel te vroeg en ben ik al vanaf half 4 wakker. toen wilde tessa namelijk drinken. niets vreemds en meestal slaap ik daarna weer goed in, maar nu heb ik zulke enorme pijnlijke steken in mijn linkerborst! lijkt wel of ze met naalden erin prikken of keihard in mijn tepel knijpen. heb al paracetamol op, maar helpt helemaal niets...
Een gevoel alsof er naalden/messen in gestoken worden is wel precies zoals spruw altijd omschreven wordt.
Heb je al goed in Tessa's mondje gekeken? Ook op de wangetjes en tandvlees?
Aan je eigen borsten is het ook niet zo duidelijk te zien, bij mij was het alleen een beetje roder rondom de tepel en toen het echt erg werd leken er wat velletjes af te komen maar dat was alles.
Heb je het tijdens de voeding of juist daarna?
Dat kwijlen doet Elize ook heel erg, ze blaast bellen, sopt, brabbelt, spettert en noem maar op, is ook geregeld nat tot op de romper.
Ik wilde gisteravond Elize een flesje geven van 2 kolfbeurten die ik gespaard had maar het was een drama.
Ze was eerst lief aan het keuvelen en smakken maar toen ik d'r op schoot had en het flesje erin wilde stoppen begon ze meteen heel verontwaardig te huilen, vervolgens dronk ze toch een paar slokken en zette het op een krijsen!! Dus ik d'r gefopt door mijn borst ervoor te houden en dan snel het flesje ertussen maar na 2 slokken had ze dat ook weer door, nog een paar keer geprobeerd maar ze trapte er niet meer in, haar aan Anne gegeven in de hoop dat ze bij hem wel wilde, misschien ruik in teveel naar melk ofzo maar ook dat wilde ze niet.
En BOOS dat ze was, WOEST, echt WOEST, kijkt ze je heel verwijtend aan en tussen het huilen door gilt ze met van die uithalen, echt zo'n meisje.
Eigenlijk heel gemeen maar we hebben er al eens smakelijk om zitten lachen, mijn moeder ook, 't is ook zo grappig, zo'n klein ukje wat dan echt zóó boos is