Hairextentions/Weave laten zetten: deel ll

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

shantal

Re: Hairextentions/Weave laten zetten: deel ll

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 14:16

als je haar tot je schouders komen, dan groeit het wel alleen slijt het weer af omdat het over je schouders heen en weer gaat

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 14:18

Ik ken dat probleem alleen bij mensen met (veel) krullen. Dan groeit het zo langzaam omdat het haar ontiegelijk krult en krijg je het ook nauwelijks voorbij je schouders.
Maar bij mensen met normale krul, slag of stijl moet het altijd mogelijk zijn. De gemiddelde leeftijd die een haar haalt is 4-5 jaar (wat dus betekend dat je in 5 jaar een lengte hebt bereikt van 60 cm. Knip er af en toe de puntjes vanaf en je komt uit op een lengte van 45/50).

shantal: Het slijt niet zo hard dat je geen haar overhoudt hoor _O-
Het slijt wel iets meer,daardoor heb je sneller versleten puntjes die je moet afknippen. Maar het is niet zo dat het verdwijnt hoor ;)

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 14:22

Bij mij lijkt me haar ook niet te groeien :+ , Maar dat komt omdat ik heel dun haar heb, het altijd in een staartje heb en nu u inmiddels tot heeeel iets over me schouders.. Ik zit nu in een rotlengte, (mede door de dunheid) waardoor het niet lijkt te groeien :\ ..

Maar over een paar maanden is me haar echt lang genoeg, om af en toe de clip ins in te doen :j

Probleem bij mijn haar is dat, het dus zo dun is, en naar buiten gaat staan (onderkant) waardoor het er niet uitziet :')

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 14:23

Dun haar is irritant he ^)

ik heb dun haar, maar véél haar. Dus dan valt het niet zo op. Maar die hoeveelheid zit vooral bovenop,achter m'n oren en achterop. En dus niet voor... Dus een pony/lok bij mij is echt ontiegelijk lelijk :')

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 14:29

Heeeel irritant idd! :j

Ik heb juist voor mijn dun haar een schuine pony, omdat ik een klein beetje een groot voorhoofd heb en zonder pony dat dus helemaal verschrikkelijk is :+ .. HAHA..

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 14:37

hahah nee bedoel ook niet dat je op ten duur kaal bent

maar heb bij me zelf ook gemerkt ik had tot half mijn rug haar dat heb ik als een boblijn af laten knippen , (heb overigs wel een heel stuk dunner haar terug) had toen ook tot mijn schouders mijn haar en het groeide ook niet zo snel , had daarna extentions erin laten zetten en nu is het al over me schouders omdat je eigen haar tussen de extentions gaat zitten.

zo heb ik ook gemerkt had paar maanden terug vlechten laten zetten en aan de kant waar ik slaap had ik ook 1 plukje minder (dus ook 1 vlecht minder) dan de kant waar ik niet op slaap was wel grappig dat je er zo achter komt

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 15:44

Zal zo thuis even een foto zoeken, maar ik heb zelf het idee dat het niet echt groeit :+
Het komt namelijk nooit verder dan waar ik het nu heb, heel vervelend.

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 15:50

Waarschijnlijk zit je dan net op zo'n 'tussen-poedersuiker' lengte :+ ..
Waar ik nu dus ook doorheen moet..

Even doorbijten! En voor je het weet ben je over die verrekte lengte heen :))

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 16:07

Haha dat hoop ik, moet het tot dan maar even met extensions doen.
Die andere heb ik geknipt, maar krijg ze nu niet meer recht, ziet er echt niet uit :+

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 16:20

Undefined schreef:
Zal zo thuis even een foto zoeken, maar ik heb zelf het idee dat het niet echt groeit :+
Het komt namelijk nooit verder dan waar ik het nu heb, heel vervelend.

Heb ik ook. ;(
Maar ik blondeer het en moet daarom ook vaak m'n puntjes knippen!

muiltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 18:12

shantal schreef:
muiltje schreef:
hey meiden ik lees even mee... Ik heb al 5 jaar of langer een waeve die men erin naait zeg maar. Blijft drie maanden zitten mijn haar zelf is enorm veel gegroeid in de loop der jaren. Je krijgt er 5 jaar garantie op en ze mengen het haar en jou kleur. Je kunt het helaas niet kleuren maar ze mengen het zo mooi dat het niet te onderscheiden is van je eigen haar. Ik kan er alles mee! Ik zou nooit extentions laten zetten en dat gedoe met klipjes is niet voor mij weg gelegd hoor!

hey had jij toevallig ook haar van http://www.haarbevestiging.nl ?

klinkt me namelijk bekent dat je 5 jaar garantie krijgt en het niet kan verven enz

hey ja klopt new look ind heb het echt al super lang en ben erg tevreden. Ik ga naar Sabrina zij zit in Etten leur

muiltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 18:15

shantal schreef:
shantal schreef:

hey meiden ik lees even mee... Ik heb al 5 jaar of langer een waeve die men erin naait zeg maar. Blijft drie maanden zitten mijn haar zelf is enorm veel gegroeid in de loop der jaren. Je krijgt er 5 jaar garantie op en ze mengen het haar en jou kleur. Je kunt het helaas niet kleuren maar ze mengen het zo mooi dat het niet te onderscheiden is van je eigen haar. Ik kan er alles mee! Ik zou nooit extentions laten zetten en dat gedoe met klipjes is niet voor mij weg gelegd hoor!

hey had jij toevallig ook haar van http://www.haarbevestiging.nl ?

klinkt me namelijk bekent dat je 5 jaar garantie krijgt en het niet kan verven enz

Is dat geen nep haar? Wordt dat niet ontzettend lelijk als je het mengt met je eigen haar?[/quote]

dit is inderdaad nep haar het is synthetisch met extra zijde.
je moet dit echt super goed onderhouden dan blijft het wel netjes,maar ik vond het totaal niet gunstig en je bleef het zien bij mij(blond). die meiden die het daar in hebben ziet het er wel super goed uit (weet ook niet hoevaak hun het eruit halen en het weer in de krul enz zetten)

het word op je eigen haar kleur vermengt door de verschillende soorten kleuren dus dat doen ze wel netjes
dus dat valt wel mee hoe lelijk

ik heb nu mijn haren vanuit zoetermeer (echt haar) dat ziet er vele malen beter uit en hier hoef je ook niet al te veel aan doen net zoals die andere , deze hoef je niet 6,7,8x per dag te kammen om hem netjes te houden[/quote]
hoef ik ook niet hoor, ik rij de hele dag paard voor mijn werk en het schud alle kanten uit, maar je ziet er niets van. Ik heb wel gehoord dat donker haar fijner is dan blond, het blonde haar schijnt stugger te zijn. Maar geloof mij, als je het goed kunt zien hebben ze niet goed genoeg gemengt. Er zijn verschillende mensen die onder de naam van new look werken dat meisje wat ik heb is echt fantastisch.

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 21:04

hey muiltje

ok ik had dus blond haar en het zag er op een gegeven moment niet zo super uit terwijl ik er toch alles aan deed om het netjes te houden ,maar had meer ergenis dan dat ik er echt plezier van had

ik ging zelf naar westmaas toe en dan deed de eigenaar het bij mij (vriendin van mark) of dat jonge grietje die er vaak staat.

de kleur was wel goed gemengt maar mijn eigen haar lag er te veel boven op waardoor je dus die overgang zag van echt naar nep en de slag die ze erin doen bleef ook maar 3 dagen zitten waardoor het dus ook niet meer goed zat
dus voor mij niet meer bij hun ben een hoop geld kwijt voor een hoop ergenis

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 21:42

Ik laat ze warschijnlijk 3 December bij Nikita zetten!
Iemand nog foto's van extensions die bij haar gezet zijn?
Ik zie ze heel graag, heb er zo'n zin in! *D

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 21:45

shantai ik dezelfd ervaring met zowel die van newlook als die van haarbevestiging...

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 23:40

xSOULSISTER schreef:
Ik laat ze warschijnlijk 3 December bij Nikita zetten!
Iemand nog foto's van extensions die bij haar gezet zijn?
Ik zie ze heel graag, heb er zo'n zin in! *D

Die van mij heb je al gezien :P

Briitje heeft wel foto's, brittje88 ook, en shantal heeft ze hier laatst ook geplaatsd :D

Verder weet ik zo gauw even niemand.. Op haar hyves staan wel foto's van voor & na :)

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 01:03

kamaron schreef:
shantai ik dezelfd ervaring met zowel die van newlook als die van haarbevestiging...

ok , ook met blond of donker haar?

hebben ze eigenlijk een nieuwe naam dan met haarbevestiging?

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 09:02

met blond haar, het is keimooi als je naar buiten loopt maar na een week hangen ze als zielige sprietjes niet meer mooi gekrult en valt je eigen haar weer mega op , hetkost asociaal veel qua aanschaf en dan het elke 6-7 weken weer 100 euro pfffff blij dat ik daar vanaf ben...

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 12:18

kamaron schreef:
met blond haar, het is keimooi als je naar buiten loopt maar na een week hangen ze als zielige sprietjes niet meer mooi gekrult en valt je eigen haar weer mega op , hetkost asociaal veel qua aanschaf en dan het elke 6-7 weken weer 100 euro pfffff blij dat ik daar vanaf ben...

dan heb jij het nog aardig kunnen rekken ik kon der weer heen om de 3 a 4 weken en heel soms om de 5 weken als ik ze zelf had vast gemaakt nog een keer , anders hing er aan 1x kant soms 1 onder me oor
had ze vrij hoger zitten dan wat ze in het begin doen

ja ze zijn echt belachelijk duur had gelukkig met de aanschaf 50% korting maar als nog 340 euro ofzo voor betaald buiten om de kosten van die 100 per maand , ik ben in ieder geval ook blij dat ik daar van af ben en ze zien mij niet meer terug ,heb ze toen ook der zelf uit gehaald

ik had het al met 1 dag dat het dan niet meer mooi zat vooral met harde wind pfff wat een ellende was dat zeg en heb het haar niet gekocht om het altijd vast te dragen ,dus ja dan blijf je hele dag kammen

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 15:28

Voor:
Afbeelding

Na:
Afbeelding

Bij nikita in zoetermeer gezet :)

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 15:41

ERG mooi!!

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 15:56

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 16:03

Haalt nikita ook extensions er uit die bij een ander gezet zijn?

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 16:45

nelis schreef:
Haalt nikita ook extensions er uit die bij een ander gezet zijn?

ja geloof t wel, maar kost wel extra dan :P

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 16:50

Weet je ook hoeveel toevallig? ;)