Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Happy_Liz schreef:hoi hoi,
Ik heb mijn haar net ontkleurt en wil er blond in doen ( ben ook blond van mezelf)
Mijn haar is op het moment een lichte kleur oranje. Dekt de blonde verf wel als ik het ga verven?
Kitty__ schreef:Hallo!
Ik heb even een vraag. Een aantal dagen terug heb ik bij de kapper een tube verf & waterstofperoxide gehaald. In de tube zit 100 ml, moet er dan dezelfde hoeveelheid waterstofperoxide bij? Ze hebben het me wel verteld maar ik weet het niet meer zeker
ikke129 schreef:ik wil mn haar weer ontkleuren.. vind lichter toch beter bij mij staan, meer mij. had t voor de winter wat donkerder gedaan, dat werd wel beetje grijs/groen, had het heel licht, de lichtste kleur van syoss.. frozen pearl. heb heel veel gewassen met head and shoulders en kleurmousse erin die er na drie wassingen uit is. het is nu goud/caramel blond. maar nu was mijn vraag eigenlijk kan je na ontkleuren(met live van schwarzkopf) er weer gelijk een kleur overheen doen of even wachten?
dressagelady schreef:Haha Steentje dat jij jou vriend dat toevertrouwd! Mijne zou er echt een zooitje van maken denk ik