Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marije__ schreef:Hoe fitnessen in zijn werk gaat? .. nou je betaald per maand een bedrag (bij mij 15 euro, onbeperkt) en kan dus gaan wanneer je wilt. er zijn verschillende apparaten, van cardio en kracht. als je wat sterker wiltworden kan je dat laatste gedeelte oefeningen doen, maar als je voornamelijk wilt afvallen zou ik gebruik gaan maken van cardio apparaten.
Zoals crosstrainer, fiets, loopband crossramp etc. Na ongeveer 25 minuten activiteit ga je vet verbranden. dit verschilt natuurlijk per persoon..
Je kan natuurlijk, als je het te duur vind, ook thuis wat oefeningen doen! zoals een blokje hardlopen of een half uurtje zumba doen (via youtube vind je leuke filmpjes!).
Marije__ schreef:En hardlopen.. tsja hoe lang deed je dat dan? Want na een tijdje ben ik er doorheen en vind ik het leuk! er zijn trouwens ook mp3's te downloaden met een personal coach. Die begeleid je bv 25 minuten met hardlopen, met verschillende muziek! dat lijkt me motiverend voor jou!
Marije__ schreef:Mijn avond eten word een beetje van alles wat geloof ik ...
een stuk lekkerbek, wat noodles, een beetje sla en misschien (ik kan me wss niet inhouden straks) een hamburger bij de mac.
xx_Kelly_xx schreef:Harlopen is geen optie want ik vind het niet leuk en keer al heel snel richting huis. Ik porbeer wel steeds vaker te wandelen met de hond enzo maar ja hier val je niet echt vanaf. Ik zal op youtube eens even kijken. Bedankt voor de tips.