Het ik ben begonnen met hardlopen topic [deel 2]

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SAKKIA

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic [deel 2]

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 10:42

:')

MB heb je al weleens muziek gedownload?? Dat moet je wel eerst doen :+

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 10:43

hetbommeke schreef:
Sakkia en chantal, dat had ik dus ook, vandaar dat ik met Podrunner liep, alleen maar muziek en een signaal wanneer je mag wandelen of lopen. Erg fijn.

Had zelf ook al zitten kijken, heb wel een timer op mijn mobiel, die ik kan instellen maar dan nog.... als ik een interval loop heb met 3x8 lopen en daartussen 2 minuten wandelen ben ik steeds bezig met het instellen van die timer, kan er maar 1 instellen. en zelf een afspeellijst maken vind ik ook weer zo'n gedoe.... weet dat er ook horloges zijn waar je die tijden in kan stellen, maar die kosten weer een paar centen die ik niet heb ;(

ga er nog even over nadenken....

Podrunner? Is dat alleen voor Ipods ofzo? :+ En op wat voor muziek loop je dan?
Heb Start to run wel geprobeerd, maar ik vond het echt niks. Kon me door haar echt niet concentreren op het lopen, moest alleen maar lachen. :D
Loop nu gewoon met eigen muziekjes + horloge.

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 10:45

SAKKIA schreef:
ik denk gewoon dat ze het doet om stiekum te kijken of je net dat extra minuutje wat er de volgende keer bij komt al wel kunt :D

Dat idee heb ik ook hoor. Bij les 27 is het echt erg, dan denk je dat je er bijna bent (qua afstand), en dan zegt ze "je bent al over de helft van dit loopstuk" Dus ik dacht, nee he, niet nog 10 minuten, maar toen was het nog maar 4 minuten ofzo, het kreng! Tijden kloppen volgens mij echt niet altijd, maar ja, ik ben wel te lui om het te gaan uitproberen.

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 10:46

En als ze zegt nog twee minuten, is dit soms ook echt nog langer...

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 10:46

Sim0ne schreef:
SAKKIA schreef:
ik denk gewoon dat ze het doet om stiekum te kijken of je net dat extra minuutje wat er de volgende keer bij komt al wel kunt :D

Dat idee heb ik ook hoor. Bij les 27 is het echt erg, dan denk je dat je er bijna bent (qua afstand), en dan zegt ze "je bent al over de helft van dit loopstuk" Dus ik dacht, nee he, niet nog 10 minuten, maar toen was het nog maar 4 minuten ofzo, het kreng! Tijden kloppen volgens mij echt niet altijd, maar ja, ik ben wel te lui om het te gaan uitproberen.

Zie zie zie, heb ik toch gelijk.
Ik ben nog niet helemaal gek :')
Stom wijf is het ook he :n Ik ga gelijk haar van mijn MP3 speler verbannen en iemand er op zetten die wel kan klokkijken :+

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 10:47

podrunner is ook te downloaden via de site http://www.djsteveboy.com hierop staan interval trainingen voor 0-5 km, 5-8 km en 8-10 km maar ook mixes voor duurloopjes etc.

voornamelijk techno/electro muziek of hoe je het ook wilt noemen, voor mij weinig bekends maar wel een lekkere beat. ben Angela_ hier nog steeds dankbaar voor de tip.

Oeioei, met horloge lopen, ik vind het echt nix nada nakkes niente :n

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 10:49

Ik heb het ook wel eens gehad hoor, dat evy zei dat ik al op de helft was maar dat dat nog niet zo was. De bitch :')

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 10:50

tsjaa, het is tenslotte wel een belgische hè :+ haha geintje.... voordat ik alle belgen hier over me heen krijg en een BAN heb.

ga zo maar ns kijken of ik ergens een goed sport horloge voor weinig op de kop kan tikken... met instelbare alarms etc. liefst dan ook maar direct een mp3 speler erin....

Tallout

MB! :') Je maakt me echt aan het lachen _O-.
Je moet eerst muziek downloaden zodat dat op je computer staat. Dat kan je met div. programma's doen, maar uit m'n hoofd weet ik even niet een fijne...

Ik loop grag met horloge. Heb mn horloge ook altijd om, word gek als ik 'm niet op heb :=.

En ja, dat over Evy denk ik ook _O-. Volgens lacht ze ook iedereen uit via satelietbeelden ofzo :').

Sim0ne

hetbommeke schreef:
Oeioei, met horloge lopen, ik vind het echt nix nada nakkes niente :n

Dat is ook wel het nadeel van het myasics-schema denk ik dan, eigenlijk wil ik altijd iemand die zegt wat ik moet doen. Als ik moet lopen en ook nog nadenken, wordt het wel lastig :P Ook met die 80 meter versnellen, ja weet ik veel wat 80 meter is...

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 10:54

Chantal___ schreef:
En ja, dat over Evy denk ik ook _O-. Volgens lacht ze ook iedereen uit via satelietbeelden ofzo :').

Ja Big Evy is watching you :')

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 10:55

dat klopt simone maar ik heb tot nu toe nog geen mp3 schema voor de halve marathon gevonden.... ;( vrees dus dat het dan echt myasics wordt. 80 mtr is bij mij 80 stappen. moet morgen 15 minuten lopen, staat gelijk aan 2 km, heb dus al even zitten kijken wat 2 km is.

zit nu even te kijken naar een garmin, lijkt me echt geweldig, ook voor het buitenrijden maar er hoeft dus voor mij geen hartslagmeter bij te zitten, daar doe ik niets mee, dus da's dan weer zonde van het geld.

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 10:56

Ja, zoiets _O-

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 10:56

Afbeelding

Evy, doet zelf ook echt aan hardlopen :+

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 10:58

hetbommeke schreef:
dat klopt simone maar ik heb tot nu toe nog geen mp3 schema voor de halve marathon gevonden.... ;( vrees dus dat het dan echt myasics wordt. 80 mtr is bij mij 80 stappen. moet morgen 15 minuten lopen, staat gelijk aan 2 km, heb dus al even zitten kijken wat 2 km is.

zit nu even te kijken naar een garmin, lijkt me echt geweldig, ook voor het buitenrijden maar er hoeft dus voor mij geen hartslagmeter bij te zitten, daar doe ik niets mee, dus da's dan weer zonde van het geld.

Ja, die grotere afstanden zijn wel makkelijk te controleren met afstandmeten.nl

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 10:59

SAKKIA schreef:
Afbeelding

Evy, doet zelf ook echt aan hardlopen :+

Dat mag ook wel :Y).

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 11:00

Hoezo?
Ze is toch niet dik?

Ik had gedacht dat ze gewoon een plezierige stem hadden uitgekozen :+ Iedereen kan dat toch voorlezen?

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 11:02

Nee, maar als ze mij gaat vertellen hoe ik wat moet doen mag ze zelf ook wel weten hoe of wat :P.
Dat ze zelf liep wist ik trouwens al :j.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 11:02

Ik denk dat ze meer bedoelt omdat ze ons allemaal zit te vertellen dat het wel meevalt en dat je er bijna bent :P

Edit: Dat dus inderdaad :P

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 11:03

volgens mij is het een programma op de tv geweest destijds en dan wil je natuurlijk niet een ma flodder hebben die dan laat zien hoe je moet hardlopen :+

't "plaatje" moet ook een beetje kloppen

blondies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 11:03

haha ze loopt met haar sieraden om en haren opgefluft! Zo sexy zie ik er toch niet uit als ik loop..

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 11:04

Oh zo nou ja, daar heb ik echt niet bij nagedacht hoor :+

Zou wel leuk zijn als je zelf een stem kon kiezen :j Heb je ineens Bert of/en Ernie die je vertellen wat je moet doen :') :D

imd

Dan loop ik helemaaal niet meer denk ik, lig ik eerder op de grond :')

Tallout

blondies schreef:
haha ze loopt met haar sieraden om en haren opgefluft! Zo sexy zie ik er toch niet uit als ik loop..

Ik ook niet _O- M'n haar zit op 12 uur in een of andere rommelige knot of staart, mn shirt zit nog net scheef, ik zweet me helemaal rot in mn haar en ik heb een KNALrode kop _O-.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 11:05

blondies schreef:

hahaah ik ook niet hoor :+