MB heb je al weleens muziek gedownload?? Dat moet je wel eerst doen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hetbommeke schreef:Sakkia en chantal, dat had ik dus ook, vandaar dat ik met Podrunner liep, alleen maar muziek en een signaal wanneer je mag wandelen of lopen. Erg fijn.
Had zelf ook al zitten kijken, heb wel een timer op mijn mobiel, die ik kan instellen maar dan nog.... als ik een interval loop heb met 3x8 lopen en daartussen 2 minuten wandelen ben ik steeds bezig met het instellen van die timer, kan er maar 1 instellen. en zelf een afspeellijst maken vind ik ook weer zo'n gedoe.... weet dat er ook horloges zijn waar je die tijden in kan stellen, maar die kosten weer een paar centen die ik niet heb
ga er nog even over nadenken....
SAKKIA schreef:ik denk gewoon dat ze het doet om stiekum te kijken of je net dat extra minuutje wat er de volgende keer bij komt al wel kunt
Sim0ne schreef:SAKKIA schreef:ik denk gewoon dat ze het doet om stiekum te kijken of je net dat extra minuutje wat er de volgende keer bij komt al wel kunt
Dat idee heb ik ook hoor. Bij les 27 is het echt erg, dan denk je dat je er bijna bent (qua afstand), en dan zegt ze "je bent al over de helft van dit loopstuk" Dus ik dacht, nee he, niet nog 10 minuten, maar toen was het nog maar 4 minuten ofzo, het kreng! Tijden kloppen volgens mij echt niet altijd, maar ja, ik ben wel te lui om het te gaan uitproberen.
hetbommeke schreef:Oeioei, met horloge lopen, ik vind het echt nix nada nakkes niente
hetbommeke schreef:dat klopt simone maar ik heb tot nu toe nog geen mp3 schema voor de halve marathon gevonden....vrees dus dat het dan echt myasics wordt. 80 mtr is bij mij 80 stappen. moet morgen 15 minuten lopen, staat gelijk aan 2 km, heb dus al even zitten kijken wat 2 km is.
zit nu even te kijken naar een garmin, lijkt me echt geweldig, ook voor het buitenrijden maar er hoeft dus voor mij geen hartslagmeter bij te zitten, daar doe ik niets mee, dus da's dan weer zonde van het geld.