Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Horsii_mine schreef:Piercingshop?
Ik krijg als het goed is een koperkleurige, maar ze hadden ook paarse, blauwe, rode, gele etc. Gewoon eens naar vragen
http://www.jobananas.com/images/D/ti-ba ... all-04.jpg
Zoiets dus.
Joosiien schreef:Waarschijnlijk is de volgende vraag al meerdere malen gesteld, haha maar ik stel hem toch.
Als je een navelpiercing wilt, gelet op de zomer, is het dus verstandig om daar niet te lang meer mee te wachten?![]()
Ik las iets van 6 maanden tot een jaar genezingstijd en hoe zit dat met zwemmen, zon, etc? Dat mag toch iets van 2 maanden niet?
En heb je er ook veel last van op het begin bij paardrijden?
(En wat zijn de prijzen gemiddeld?)
suus_ schreef:Bij ons in de buurt verkopen ze ze niet, in de boekjes van waar zij bestellen konden we het ook niet vinden helaas. Heb ook al menig internetsites doorgekeken, voor de buitenlandse moet je met creditcard bestellen. Daar zag ik ze wel, maar cc heb ik niet. Boehoe.
Olster4ever schreef:mensen ik heb een heeeeeel groot probleem, ik ben het balletje van mn Wenkbrauw piercing kwijt, en ik heb geen andere, heeft iemand een alternatief, en weten jullie of je gewoon zo'n gratis balletje bij de piercer kan krijgen
antwoord per PB ik zit normaal niet op dit topic
105159 schreef:heey vraagje ik wil graag een paar piecing ringetjes bestellen bij crazy-factory wat is jullie ervaring met dit bedrijf?
Chris schreef:Kraakbeen moet je laten piercen, anders is er risico op een bloemkooloor, omdat je kraakbeen dan versplintert (bij schieten dus). Je mag meteen een ringetje, maar dan geneest het minder snel, dus staafje is wel handigerEn als je jonger bent dan 16 heb je toestemming nodig van je ouder/voogd. Ouder dan 16 mag het gewoon, vergeet je id niet.