[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 23:25

Herkenbaar, mijn rechter steekt ook meer uit als de linker, omdat ik daar vaker aan ben blijven haken. Nog geen plaatje te bekennen (als dat zo is laat ik 'm eruit halen denk ik voordat die erg lelijk uitgroeit). Twee weken terug ook weer roder (op 1 dag 4x blijven haken is gewoon geen aanrader) dus heb mn antibacteriele en fys. zoutopl. spray weer erbij gepakt (al is het enkel maar het idee dat ik er lief voor ben haha) en nu lijkt het weer ok. Maar of die erg lang blijft zitten rechts heb ik zo mn twijfels over nog... alhoewel die vanaf begin al wat ruimer uitsteekt. Sowieso is die plek natuurlijk vrij bewegelijk qua huid dus helemaal strak zal niet snel lukken denk (iig bij mij niet mogelijk). Ga voor de zomer denk nog even langs piercingshop om te kijken wat ze er van vinden, misschien ben ik gewoon een ongeloofelijke muts en valt het wel mee... kan je dat anders ook niet gewoon doen?

Ayasha
Blogger

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 01:01

Als je het plaatje ziet is het misschien tijd om hem er uit te halen. :)

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 12:34

Horsii_mine schreef:
Piercingshop?
Ik krijg als het goed is een koperkleurige, maar ze hadden ook paarse, blauwe, rode, gele etc. Gewoon eens naar vragen :D

http://www.jobananas.com/images/D/ti-ba ... all-04.jpg
Zoiets dus. :D

Bij ons in de buurt verkopen ze ze niet, in de boekjes van waar zij bestellen konden we het ook niet vinden helaas. Heb ook al menig internetsites doorgekeken, voor de buitenlandse moet je met creditcard bestellen. Daar zag ik ze wel, maar cc heb ik niet. Boehoe.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 07-04-10 12:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: foto uit quote gehaald

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 15:57

Joosiien schreef:
Waarschijnlijk is de volgende vraag al meerdere malen gesteld, haha maar ik stel hem toch.
Als je een navelpiercing wilt, gelet op de zomer, is het dus verstandig om daar niet te lang meer mee te wachten? :P
Ik las iets van 6 maanden tot een jaar genezingstijd en hoe zit dat met zwemmen, zon, etc? Dat mag toch iets van 2 maanden niet?
En heb je er ook veel last van op het begin bij paardrijden?

(En wat zijn de prijzen gemiddeld?)

*weet niet of je inmiddels al reactie hebt gehad (misschien via pb ofzo)*
maar tegen mij werd gezegt 2 weken niet zwemmen, niet te lang in bad enzo omdat het dan gaat weken en dan wordt het velletje om je piercing heen slap wat het genezen vertraagt. Ik heb toen een paar maanden niet gezwommen, heb hem in december laten zetten 2 jaar terug. Maar er zijn piercers die zeggen dat je langer moet wachten.
Maar als je hem nu laat zetten, kan je gerust gaan zwemmen. Zee water is ook goed voor de genezing.

Voor mijn navelpiercing betaalde ik 50 euro, en dan is het sieraad wat je erbij krijgt mee gerekend.
De genezingstijd voor een navelpiercings (voor alle piercings trouwens) is heel verschilllend. Ik had pas na ruim een jaar geen last meer van mijn navel, soms wordt ie nog wel iets geirriteerd, maar dat is een dag later weer over..

Met paardrijden heb ik ook geen last gehad verder, het voelt misschien in het begin even raar, maar dat went snel! Ik zat de dag erna al weer op me paard en nergens last van gehad. Wel heb ik met rijbroeken met een hoge band, dat dat op me piercing drukt en na een tijdje gaat dat een beetje irriteren, ik draag dus bijna altijd rijbroeken met een lage band dan heb ik nergens last van. :)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 16:03

suus_ schreef:
Bij ons in de buurt verkopen ze ze niet, in de boekjes van waar zij bestellen konden we het ook niet vinden helaas. Heb ook al menig internetsites doorgekeken, voor de buitenlandse moet je met creditcard bestellen. Daar zag ik ze wel, maar cc heb ik niet. Boehoe.

Misschien zoiets als dit?
http://www.crazy-factory.com/product_in ... nium-.html

Moet je wel even zelf de balletjes erbij zoeken.

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 00:03

Olster4ever schreef:
mensen ik heb een heeeeeel groot probleem, ik ben het balletje van mn Wenkbrauw piercing kwijt, en ik heb geen andere, heeft iemand een alternatief, en weten jullie of je gewoon zo'n gratis balletje bij de piercer kan krijgen
antwoord per PB ik zit normaal niet op dit topic

Waarom gratis??

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 00:06

@Olster4ever: Gewoon even een paar balletjes kopen bij de piercingshop of online. Zijn niet zo duur.

Is sowieso handig om wat op voorraad te hebben, voor als je nog een keer een balletje kwijt raakt. :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 00:31

hier heb je zo'n balletje trouwens al voor 5 euro oid.

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 10:20

heey vraagje ik wil graag een paar piecing ringetjes bestellen bij crazy-factory wat is jullie ervaring met dit bedrijf?

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 14:38

Ik heb alleen maar goede ervaringen met crazy factory :j

Levering is niet super snel, maar wordt wel allemaal heel netjes ingepakt verstuurd. :)

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 14:42

Hee,
ik wil best graag een piercing in m'n kraakbeen.
Maar kan ik hem het beste laten schieten, of laten piercen?
En moet daar ook eerst een knopje in? Of mag je meteen een ringetje?

Groetjes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 14:42

Moderatoropmerking:
Wederom een aantal offtopic opmerkingen verwijderd. Korte reacties als hahaha etc voegen niets toe aan het topic. Om te kletsen is er het piercingchicks topic in de huiskamer.

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 14:43

Ze zeggen dat piercen beter is met oog op ontsteken ed. Dus ik zal hem maar laten piercen als ik jou was :j

Volgens mij kan er dan ook wel gelijk een ringetje in. :)

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 14:44

Kraakbeen kun je beter laten piercen, geloof dat schieten sowieso niet meer gedaan wordt.
Ik kon kiezen uit een ringetje of een banana-geval bij mijn helix :j

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 14:44

Oke dank je wel!
Moet je daar trouwens ook nog een bepaalde leeftijd voor hebben? Of mag dat vanaf alle leeftijden?

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 14:50

Meeste piercingshops hanteren de 16+ regel.

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 14:50

Oke dank je wel voor de info! :)

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 14:51

Geen dank :) Waar wil je hem in je oor, bovenin?

Wel een foto showen als je hem hebt he? :D

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 14:53

Jep, er stond geen naam bij het plaatje in de OP.
ik zal een foto maken als ik 'm heb :D

In het groene deel zou ik hem dan willen :)
Afbeelding

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 15:49

Kraakbeen moet je laten piercen, anders is er risico op een bloemkooloor, omdat je kraakbeen dan versplintert (bij schieten dus). Je mag meteen een ringetje, maar dan geneest het minder snel, dus staafje is wel handiger :) En als je jonger bent dan 16 heb je toestemming nodig van je ouder/voogd. Ouder dan 16 mag het gewoon, vergeet je id niet.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 15:53

105159 schreef:
heey vraagje ik wil graag een paar piecing ringetjes bestellen bij crazy-factory wat is jullie ervaring met dit bedrijf?

Ik dacht dat mijn geld verdwenen was, want mijn piercings opsturen duurde wel heel lang.
Heb toen een screenshot gemaakt van mijn betaling en gestuurd naar de eigenaar, want hij had het geld dus niet binnen.
Hij geloofde me gelukkig wel en heeft het gewoon naar me opgestuurd, maar uiteindelijk kwam het geld wel aan bij hem.
Hele vriendelijke mensen dus die je echt geloven en niet zomaar je geld laten verdwijnen.
Goede kwaliteit voor echt bodemprijzen, alleen de levering duurt dus lang. En betalen kan het beste met Paypal.

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 16:04

Chris schreef:
Kraakbeen moet je laten piercen, anders is er risico op een bloemkooloor, omdat je kraakbeen dan versplintert (bij schieten dus). Je mag meteen een ringetje, maar dan geneest het minder snel, dus staafje is wel handiger :) En als je jonger bent dan 16 heb je toestemming nodig van je ouder/voogd. Ouder dan 16 mag het gewoon, vergeet je id niet.

OK :)
En is schriftelijke toestemming genoeg? Of moet er een ouder mee?
Of mag het ook als er iemand van 18+ meegaat?

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 16:05

Dat weet ik eigenlijk niet, ik was 16 toen ik eerste kraakbeenpiercing liet zetten dus geen idee. Ik denk niet dat het okee is als er gewoon iemand van 18+ meegaat..

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 16:06

Oke, nou ik ga wel wat proberen :)

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 16:07

Je moet iig je id niet vergeten want je moet je sofinummer opschrijven :)