Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DDDMakkink schreef:je baas mag blij zijn dat je nog kan en komt werken
je had ook thuis kunnen zitten dan had hij helemaal niks aan je gehad
kan je niet regelen anders dat je alvast je uren van volgend jaar opneemt?
dan heb je volgend jaar wel geen vakantie(of weinig) maar kan je wel naar je vrienden toe
judith_irene schreef:Hoe is het met iedereen?
Whitney, gefeliciteerd met de kleine
Kaatjemuts, Hoe is het afgelopen met het telefoontje van je arts?
Ik zit momenteel behoorlijk met een dilemma. Bijna 2 weken geleden is het inmiddels dat mijn been in de kramp schoot en dat gaat nog steeds niet goed. Toen vorige week de fysio op mijn werk hem ingetaped had ging het redelijk maar afgelopen dinsdag moest ik het tape eraf halen en binnen een uur schoot de kramp er weer (gedeeltelijk) in. Sindsdien gaat het echt slecht en gister ben ik dan ook naar mijn huisarts geweest. Zijn advies: verdubbeling van de spierverslappers (ben bijna stoned) en massage van de fysiotherapeut. Dit een aantal weken lang en tussentijds niet mee stoppen.
Echter ben ik inmiddels bezig met de revalidatietraject en daarnaast mag je niet naar een andere fysio van hun. Binnen het traject is geen ruimte voor extra behandelingvoor mijn kuit en de daadwerkelijke behandeling start pas over 1,5 week. (de eerste 3 weken zijn intakegesprekken en bekijken waar de problemen liggen). In de daadwerkelijke behandeling is ook geen ruimte voor massage, ze werken met een hands-off-protecol.nee, idd, ik heb totaal geen klik met de fysio van het revalidatiecentrum, met de rest wel gelukkig
Mijn huisarts weet van dit traject maar vind toch dat ik massage van een fysio nodig heb. Ik heb de mogelijkheid om op mijn werk naar de fysio te gaan maar daarmee overtreed ik de regels van het RC. Ik weet nu even niet wat wijsheid is.... Het advies van mijn huisarts opvolgen of me koste wat het kost aan de regels van het RC houden? pfff....
aikon schreef:Judith, jij voelt het, anderen niet. Dus kneden die hap. Ik heb mijn buik vol van dat soort revalidatie gasten die niet luisteren en denken te weten wat je voelt. Nee, volg je gevoel.![]()
.