ik heb 'm al een hele tijd niet meer gezien

Ga vooral lekker verder met praten of gevoelens wat je ook maar kwijt wilt over je gave of rare dingen die je ziet.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
owens-mama schreef:toen ik een paar jaar geleden , naar een cursus reiki 1 ben geweest. Werd ik door de master open gesteld voor de reiki. Zij vertelde mij dat ik dingen van andere mensen kon aanvoelen. en dat ik meer moest gaan doen met deze gave!!
Nadat ik deze dag daar had ervaren, ging ik gedichten maken. Deze konden altijd terug gevoerd worden op mijn overleden opa.
Ook kon ik mensen vertellen war hun pijn zat, omdat ik daar dan ook pijn aan had. Ook krijg ik dat zulke warme handen, dat het net strijkbouten zijn. Dat gebeurt nu nog steeds, alleen heb ik me er niet meer mee bezig gehouden. Ik werd er knettergek van. ALs mijn beste dinnetje belde, dat voelde ik altijd haar pijn in der nek. Als ze dan opgehangen had, was zij er van af. Maar had ik er last van. Door de master van reiki werd mij dan verteld dat ik een moest worden met de grond. Wees een boom.
Toch ben ik nog steed nieuwsgierig naar meer en wat ik dan nog meer voor gave zou hebben.
em_papillon schreef:Hallo allemaal,
Ik wil toch nog even een vraag stellen..
Ik weet niet of je het een gave noemt oid.. maar de gene die wel een gave hebben kunnen me misschien helpen..
Ik voel steeds dingen aankomen.. en nu al een paar keer heb ik niet naar mn gevoel geluisterd en werd ik dan ook met iets ergs 'gestrafd'..
Maar het rotte is... ik voel nu al een hele tijd dat er iets aan komt.. maar hoe weet ik wat??? Want ik maak me de hele tijd zorgen... is het mn paard.. is het mn vriend... kan ik niet op vakantie deze zomer.. mijn ouders... wieee..?
Ik word er behoorlijk gestresst van en ben constant op mijn hoede..
Hoe leren jullie hiermee om te gaan?? Hoe ontspannen jullie je en halen jullie je zorgen weg??
Het word nu echt vervelend.. want ik zoek overal wat achter
Maar iedereen krijgt slechte dingen op z'n pad
Belliebel schreef:Sabinee...ja ik begrijp je heel goed...je kunt het beste doen wat je gevoel je ingeeft...zegt je gevoel "linksaf" en je zou "rechtsaf" gaan dan kan het zomaar zijn dat je iets meemaakt wat je achteraf gezien liever niet had meegemaakt..
Nadat dit een tijdje zo door ging, stak ik heel voorzichtig mijn hand naar hem uit. Hij liet het gewoon toe, en al gauw kon ik hem rustig aaien. Helaas moest ik toen m'n eigen paard rijden (vindt ik super hoor, daar niet van, maar het was zo'n fijn moment
) Iedereen was verbaast over de dingen die ik met hem kon doen. Ook draaide hij altijd als je met het hoofdstel of halster de stal in liep, en de eerste keer dat ik dit probeerde ook bij mij. Ik heb bedacht wat ik hieraan kon doen, en heb de dag hierna geprobeerd wat in me op kwam. Ik ben met het halster zijn stal in gegaan, op het moment dat hij hooi had gekregen. Het halster hield ik achter m'n rug, zodat hij het niet zag, en ik liep rustig naar hem toe. Ik begon hem lekker te aaien, wat hij nog steeds helemaal prima vond, en toen hij wat hoorde keek hij op. Ik dacht, ik moet het proberen, en heb toen snel het halster bij hem omgedaan. Het paard had de kans niet gekregen om te draaien, en vond het ook helemaal niet erg. Alsnog heb ik hem flink beloond met een paar lieve woordjes en aaitjes, en toen heb ik het halster weer afgedaan. Ik bleef bij hem staan knuffelen, en even later deed ik het halster weer om, niet toen hij opkeek, maar gewoon tijdens het eten. Hij vond het gewoon prima, en ik beloonde hem weer. Dit heb ik een paar keer zo gedaan, en toen ben ik weer de stal uit gegaan. Later die dag, heb ik dit opnieuw geprobeerd (nu zonder eten) en hij bleef gewoon staan. Dit kwam groot en deels door het vertrouwen dat hij inmiddels in me had gekregen. Toen ik dit de volgende dag met het hoofdstel probeerde was er weer geen probleem. Maar zodra iemand anders dit probeerde, dan was het weer draaien. Ook als hij gelongeerd werd, en ik stond bij de bak te kijken, hield hij de persoon in het midden natuurlijk in de gaten, maar ook constant mij. Telkens was er een oor/oog op me gericht, en hij merkte alles wat ik deed. Ik heb heel veel tijd met dit paard doorgebracht, en hij vertrouwt me nu ook volledig. Inmiddels heb ik er al meerdere keren op gereden, wat helemaal geweldig was. Ik heb het gevoel dat wij elkaar heel erg goed aanvoelen, en de angsten die hij bij iedereen en alles heeft, overwinnen wij keer op keer. Zo is dit ook met water. Met mij is dit geen probleem, na een paar moedgevende woorden, maar zodra iemand anders dit probeert, heeft hij weer die angst terug. Dit gaat overigens wel steeds beter, maar hij blijft heel gefocust op mij. Ik trouwens ook op hem! Ik kan niet voorbij hem lopen, zonder dat mijn blik naar hem afdwaalt. Hij hinnekt me tegemoet als ik aan kom, en houdt me ook als ik in de gang loop, de hele tijd in de gaten. Zelfs als ik aan het rijden ben op mijn eigen paard, dan zie je hem (zijn box is schuin tegen over de bakdeur die altijd openstaat) de hele tijd staan kijken, en wachten tot ik terugben. Ik vindt mijn band met dit paard echt ongelofelijk sterk, en zou niet liever willen dan hem te kopen, en voor altijd bij hem te zijn. (er is wel een kansje!!
)

ik had dagelijks nachtmerries toen ik jong was en ging ook naar iemand toe. Je moet je erover heen zetten en bedneken dat het nep is. Jij kan bepalen hoe je droom loopt
Xfeno01X schreef:Laatst weer allemaal rare dingen gebeurt..
Als ik slaap heb ik alleen maar nachtmerries, ik wil niet meer slapen, ik huil mezelf in slaap, voel me nergens meer veilig, zie mensen die ik niet ken maar die ik als ik wakker ben zo weer voor me kan halen.
Ik teken ze dan ook vaak, dan denk ik er minder aan maar een uur later is het er dan weer en kan ik me echt niet meer concentreren.
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik word echt bang, Ik ben moe, maar te bang om te slapen ..
hinta schreef:Xfeno01X schreef:Laatst weer allemaal rare dingen gebeurt..
Als ik slaap heb ik alleen maar nachtmerries, ik wil niet meer slapen, ik huil mezelf in slaap, voel me nergens meer veilig, zie mensen die ik niet ken maar die ik als ik wakker ben zo weer voor me kan halen.
Ik teken ze dan ook vaak, dan denk ik er minder aan maar een uur later is het er dan weer en kan ik me echt niet meer concentreren.
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik word echt bang, Ik ben moe, maar te bang om te slapen ..
als je naar bed gaat, moet je zeggen: ga weg, laat mij met rust, ik wil slapen.
Quebelle schreef:Ik..ik droom iets en dan komt het een tijdje later uit.
Vorige week droomde ik dat er 'n krak in de vitrine van onze winkel zat.Eergisteren hebben ze er ingebroken en geprobeerd de ruit in te slaan=krak in de ruit
Een half jaar geleden zag ik mijn tante in m'n dromen met gips aan haar been.2 maanden later brak ze haar been toen ze van de trap viel

ielsjj_ schreef:Quebelle schreef:Ik..ik droom iets en dan komt het een tijdje later uit.
Vorige week droomde ik dat er 'n krak in de vitrine van onze winkel zat.Eergisteren hebben ze er ingebroken en geprobeerd de ruit in te slaan=krak in de ruit
Een half jaar geleden zag ik mijn tante in m'n dromen met gips aan haar been.2 maanden later brak ze haar been toen ze van de trap viel
Heb ik ook
Heb me hier al eerder gemeld in het topic en ik dacht dat ze toen zeiden dat het een soort van Deja vu is. Of ik weet niet precies. Maargoed verder viel het niet echt onder een gave.
Ookal vind ik het zelf wel een beetje apart dat het gebeurd. Maar ik heb het niet alleen in dromen, ook overdag, dat ik iets zie en blijft steken in me gedacht en later krijg ik weer precies hetzelfde beeld.