Nou ik heb er echt wel weer zin in om morgen te gaan sporten hoor! ik hoop dat het beetje knap weer word, anders ga ik in de sportschool'. En de andere dag ga ik dan lekker hier buiten lopen.. misschien eens lekker lamgs het strand...
morgen lesje 2, daar ik les 1 twee keer heb gedaan, en nu dus geen spierpijn. hoop alleen dat ik wat fit blijf, voel me grieperig! ik heb lesjes op mijn mp3, alleen staan ze door elkaar! frustrerend!!!!!
Tamadine
Geplaatst: 13-11-09 23:20
x_Jeanine_x schreef:
Ohh strand wil ik ook lopen
Ik woon aan de dijk in Petten haha, met 3 min lopen ofzo ben ik op het strand ... hahaha...
Ik ben nu bezig om te kijken voor muziek op een mp3. Wat voor muzien rennen jullie lekker op en dan een beetje specifieke antwoorden. Ik ben hier namelijk erg slecht in en al helemaal in het verzinnen van liedjes om down te loaden, dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen of een lijst kunnen geven ofzo....
ik luister veel radio in de auto en op mijn werk helemaal geen muziek. ik hou van anouk, gewoon top 40, michael jackson en marco borsato... Maar weet niet if ik daar op kan rennen... Ik dacht zelf dat je beter kan rennen om meer trance etc...
Mijn intresses in muziek zijn best breed gelukkig...
Nou ik ga zo naar de sportschool. alleen nog niet besloten wat ik ga doen, aangezien het morgen beter weer word en ik dan eigenlijk hier naar buiten wil.... En als ik vandaag ga hardlopen dan kan ik morgen niet... Dubio......
@tamadine: Wat is het geworden? Ik ga morgen weer.
hey
nou officieel moest ik volgens het schema 30 min lopen. Ik ben eerst gaan lopen en toen steeds sneller, maar ik voede me schenen nog steeds helaas.. Ik heb toen 30 min gelopen en daarin heb ik 3 keer een minuut gerend alleen ging dat du sniet lekker... Dus daarom ook gestopt met rennen en alleen gaan lopen...
Ik moet denk ik maar goeduitkijken met mijn schenen... Ga toch maar snel nieuwe en aangepaste schoenen halen!
Tamadine
Geplaatst: 14-11-09 18:04
Angela_ schreef:
Ik heb net zo'n 6 km in 40 minuten afgelegd! Heerlijk, lekker zonnetje erbij en het is best warm. Heb lekker in een t shirtje kunnen rennen.