Een paar dagen geleden heb ik mijn laatste voeding gegeven en ik ben er tevreden over

Alleen de eerste dag had ik flink stuwing, poe ik ben naar huis gesjeesd toen ik klaar was

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marloes_R schreef:Moniek schreef:nog een vraagje ik heb al een paar weken erge pijn links onder in de buik als ik erop druk en laat los dan schiet ik door het plafond naar buiten is dit bandenpijn?
Dat heb ik nooit zo gehad Moniek...Misschien toch even je vk bellen om te kijken of het allemaal ok is?
Duke schreef:Kan heel goed bandenpijn zijn en dat ook net daar extra strak staat omdat de baby daar net een voetje o.i.d. heeft zitten.
En 3 maanden BV is ook al heel mooi! Kan je ook trots op zijn!
Elinaa schreef:mamaaaa mamaaaa
en als je dat niet wilt komen, ant? mamaa ant?
in de tussentijd word ik zo hard mogen aan de hand meegesleurd, en wat willen ze dan? snoep!!
nee je krijgt geen snoep
*huilen*
en dan weer van voor af aan
mamaaaaa
Moniek schreef:Cyntje schreef:Ik vind het voeden nu ook leuker worden ( Is nu bijna 8 maanden )
pfff 8 maanden ga ik niet volhouden .
ik werk 40 uur in de week en om nu te gaan kolven,,,,daar begin ik niet aan.
maar knap dat je het wel doet hoor
Boya schreef:Borstvoeding gaat super. We hebben gelijk een kolfset gekocht voor als ik straks ga werken. Heb er één waar zelfs een auto adapter bij zit. Zien jullie me al staan op een parkeerplaats hihihi. Dan wil ik toch kijken of ik min. een half jaar borstvoeding kan blijven geven. Is ook wel makkelijk als je een keer wat langer op pad bent en niet bij een ander of in een restaurant borstvoeding wil geven.
anneliesdj schreef:Moniek schreef:ik heb dat 3 maanden volgehouden.
en toen was de maat vol en ben ik op de fles gegaan en dat was heerlijk
Ik heb 4 maanden borstvoeding gegeven, toen lukte het gewoon niet meer.
Ik had al weken voor de bevalling ontzettend veel melk, het liep er ook gewoon uit.
Dus het leek geen enkel probleem te worden en dat was het ook niet.
Maar met ruim 3 maanden begon Stef zeurderig te worden na de voeding, ik had niet direkt door dat hij misschien niet genoeg kreeg omdat ik altijd melk zat had gehad.
Maar na een paar weken proberen, korter op elkaar voeden, zelf meer drinken enz. ben ik er toch mee gestopt.
In eerste instantie zeiden ze op het CB ook dat ik het maar even moest proberen maar ze gaven ook wel aan dat een flesje geen zonde is en regeerden heel begrijpelijk toen ik vertelde dat ik toch overgestapt was op een fles. Dat had ik eigenlijk niet verwacht omdat ik nogal veel verhalen had gehoord dat nm het CB nogal tegen is op flesvoeding, dat bleek dus heel erg mee te vallen.
Toen ik een fles bij ben gaan geven was het zeuren na de voeding meteen over maar helaas is de borstvoeding dan ook snel afgelopen en dat vond ik toch wel jammer.
Elinaa schreef:Het enige wat ik jammer vind aan het cb is dat ze tegen nachtvoedingen zijn na een x aantal maanden.
benieuwd hoe ze volgende maand reageert als ik vertel dat daelyn die nu wel weer krijgt aangezien mijn voeding anders flink terug loopt helaas.