Zou 'm inderdaad ook niet -veel- kleiner doen, vind het nu al veel gekrul en een beetje "chaos". Op pols ofzo lijkt mij niet geslaagd, dan moet die veel te klein..
Hij staat.... het 1e deel dan, maar na 4 uur was ik het zo zat, en ging de pijn echt heel erg worden dat we hem over 4,5 weken verder afgaan maken. Maar oh, Jack is zo gaaf, zero erbij, pompoentjes erbij, echt zo gaaf.. foto's kan ik helaas door een defecte cardreader niet plaatsen.. moet eerst een nieuwe halen.
Ik wil ook graag een tatoeage laten zetten, een hoefijzer met een klavertje vier er doorheen. Maar waar weet ik nog niet precies, of op m'n pols of enkel of boven m'n lies. Weet iemand trouwens een goede tatoeageshop rond Haarlem?
Ik vind hem zo te groot voor mezelf, heb me altijd voorgenomen om het bij een kleintje te houden. Ik was zowiezo wel van plan te vragen aan die man of hij hem mischien zou kunnen aanpassen.
En hij is zo gaaf.. ga vanavond even een foto met telefoon maken en die zet ik dan wel even online, ben er supertrots op, hij is echt zo gedetailleerd.. Pawel is echt een heeeeele goede tatoëerder, echt super Maar f*cking hell, wat deed dat zeer.. op een gegeven moment ga je gewoon in een roes, je kan erg leuke monatoetjes trekken op dat moment
Caresse07
Geplaatst: 05-11-09 08:55
@Brittol: ga ook met de anderen mee hier, als je deze tattoo zoals ie nu is kleiner laat maken denk ik dat je niet goed meer kunt lezen wat er staat, dus ik zou em zo houden of idd wat minder krullerig maken. Vind em eigenlijk zoals ie nu is wel heel erg mooi
En ben natuurlijk ook heel erg benieuwd naar foto's van Jack
@Brittol: ik zou als je hem kleiner laat zetten inderdaad even goed overleggen met diegene die hem zet, wie weet kan hij er wat mooie aanpassingen in doen
In Groningen weet ik wel een tatoeëerder, Inca Tattoo, vlakbij station Noord (en dus mijn huis ) Ben er nog niet binnen geweest, maar de foto's op zijn site beloven wel een nette tattoo